Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Καλαμπόκια Τέλος


Μόλις τελείωσα και το δεύτερο ζακετάκι της Αμαλίας .

 
Αυτή τη φορά δοκίμασα ένα καινούριο σχεδιάκι. Ένα μόνο κουμπάκι ψηλά στον λαιμό και το ζακετάκι ανοίγει. Έκανα και αυτό το περίεργο κλείσιμο στις μασχάλες που δε ξέρω πως λέγεται αλλά μου βγήκε αρκετά καλό νομίζω.
 

Το θέμα είναι πως άρεσε στο κοριτσάκι μου και αυτό με κάνει πολύ περήφανη.
Το πρόβλημα μου είναι πως δυσκολεύομαι να ξεσηκώσω καινούρια σχέδια από το διαδίκτυο γιατί πλέκω με τον παλιό τρόπο που μου έδειξε η μητέρα μου περνώντας το νήμα γύρω από το λαιμό και όλα τα βιντεάκια μου φαίνονται εντελώς ανάποδα. Από περιοδικά μου είναι πιο εύκολο αλλά δυσκολεύομαι με κάποιες ορολογίες. Παράδειγμα......τι είναι το ζετέ;;;;ας μου απαντήσει κάποια έμπειρη παρακαλώ.
 
 

38 σχόλια:

maria είπε...

Κατερινάκι, είμαι ασχετη με πλέξιμο αλλά μου άρεσε πολύ το ζακετάκι της μικρής σου.
Και τα χρώματα και το σχέδιο.
Οσο για το ζετέ, κάτι έχω ακούσει να λένε γιαυτό στην άρση βαρών. χεχεχεφ
φιλιά

ΦΛΩΡΑ είπε...

Nα πλέκω ξέρω αλλά μόνο εμπειρικά.
Να διαβάζω περιοδικά πλεξίματος και να ξεσηκώνω από εκεί σχέδια μου ήταν πάντα δύσκολο.
Με υγεία να το χαρεί το κοριτσάκι σου το ζακετάκι του. Το κολπάκι στο μανίκι πολύ χαριτωμένο.

Memaria είπε...

Πλέκω και παλιότερα έπλεκα κι από περιοδικά και το ήξερα το ζετέ..όσο κι αν προσπαθώ να θυμηθώ τίποτα δε μου έρχεται..κι όμως το ήξερα..να αρχίσω να ανησυχώ?
Το ζακετάκι είναι πολύ όμορφο...με γεια της!!
Φιλιά!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Πάντοτε αδιαφορούσα για το πλέξιμο αλλά στη συνέχεια εχω μετανοιώσει που αδιαφορούσα Τώρα ζηλέυω όλες εσας που φτιαχνετε αριστουργήματα...Υπέροχο το ζακετάκι και φαίνεται καλοπλεγμένο!!

Funky Monkey είπε...

Είναι πολύ όμορφο, στρωτό και της πάει πολύ! Η επιλογή των χρωμάτων στο νήμα είναι τέλεια για τη μικρή δεσποινιδούλα σου.

Όσο για αυτό που ρωτάς... είμαι εντελώς και παντελώς άσχετη με την πλεκτική.

Καλή εβδομάδα να έχεις!

fotolabida maria είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΖΑΚΕΤΑΚΙ!!!!!!ΜΕΓΕΙΑ ΤΗΣ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ..ΦΙΛΙΑ!!!

Vivika είπε...

Πανέμορφο! Και το χρώμα και το κόψιμο. Πολύ γλυκούλι!

Athina είπε...

Με γεια της!!πολυ ομορφο και τα χρωματα τελεια.Το κοψιμο στη μασχαλη αν το βλεπω καλα λεγεται "ρεγκλαν".Ο "ζετε" ποντος ειναι ενας καινουργιος ποντος που προσθετουμε μεσα στο πλεκτο για να κανουμε καποιο σχεδιο με τρυπες.

syros2js είπε...

Δυστυχώς, δεν μπορώ να σε βοηθήσω με ορολογίες, αλλά το αποτέλεσμα στα ζακετάκι μου αρέσει πολύ-πολύ!!!
Φιλάκια!!!
Καλή εβδομάδα!!!

Αλεξανδρα είπε...

Το ζακετακι ειναι γλυκα!!
Το σπορ του πλεξιματος δεν το εχω αν και πολυ θα ηθελα!
Να το χαρει η μικρουλα σου!!
Φιλακια πολλα!!!

κορδονέτο είπε...

Έγινε πάρα πολύ ωραίο με υπέροχα χρώματα.Καλό βράδυ!

Ελένη Φλογερά είπε...

Γρήγορα το τελείωσες και έγινε υπέροχο.
Μπορώ να πω πως με κτύπησε και μένα ο ιός του πλεξίματος...να δω τι θα προκύψει.
Καλή εβδομάδα!

fillitsa's handmade crafts είπε...

πολυ ομορφο!!!ηταν μην κανεις την αρχη!!!τωρα ποιος σε πιανει!χιχι!
απο πλεξιμο δεν εχω ιδεα!οποτε δεν μπορω να σε βοηθισω εγω...

Νίκη είπε...

Πολύ όμορφο το ζακετάκι Κατερίνα μου, με γειά της!
Εχεις κάνει μεγαλη προοδο ,για αρχάρια!
Κι εγω πολλά από πλέξιμο δεν ξέρω, αλλά ζετέ ξερω ότι είναι όταν τυλίγουμε το νημα γυρω από τη δεξιά βελόνα μας.
Φιλιά ,καλό βραδυ!

Fotini Kouzoumi είπε...

Κατερινάκι πολύ όμορφο το ζακετάκι της πριγκίπισσάς σου!!! Και τα χρώματα τέλεια!!!
Ελπίζω να βρήκες άκρη ως προς το ζετέ γιατί ούτε εγώ ξέρω να σε βοηθήσω!!!
Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ, ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ!
ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!
ΤΟ ΖΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΡΗΞΙΜΟ ΠΟΝΤΟΥ!
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ!!
ΕΙΝΑΙ 3 ΤΟΜΟΙ ΓΙΑ ΡΑΨΙΜΟ, ΠΛΕΞΙΜΟ, ΚΕΝΤΗΜΑ.
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΒΓΑΖΩ ΣΧΕΔΙΑ.
ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΛΕΓΟΝΤΑΙ!
ΦΙΛΙΑ!!!!

mirsini's creations είπε...

Πανέμορφοοο...πώς να μήν το χαρεί η μικρούλα σου...υπέροχα χρώματα και της πάει πολύ !!!! Είσαι αστέρι !!! Φιλιά ! ;)

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ είπε...

αν εχεις πλεξει αυτο το αριστουργημα να εισαι σιγουρη πωε θα μαθεις γρηγορα ολες τις ορολογιες και τα σχεδια.σου εχω γραψει μια απαντηση στην αναρτηση μου με το καπελακι, ελπιζω να σε διαφωτιζω.τωρα σχετικα με το ζετε, αν τα λεω καλα, ειναι καινουριος ο ποντος που δημιουργεις.δηλαδη οπως πλεκεις, μετα απο εναν ποντο πλεγμενο, γυρνας το νημα μια φορα στη δεξια βελονα (σαν να επλεκες τον επομενο ποντο χωρις ομως να τον παρεις απ'την αριστερη βελονα)και συνεχιζεις κανονικα με τον επομενο ποντο.εκει θα δημιουργηθει μια τρυπουλα για το σχεδιο σου!ελπιζω να μην σε μπερδεψα χειροτερα!!!φιλια πολλα!

Αναστασία είπε...

Κατερινάκι μου, απλά θεϊκό!!!
Τέλειο το σχέδιο, ότι πρέπει για τις ζεστές ανοιξιάτικες μέρες που έρχονται!

despina είπε...

Είσαι καταπληκτική!!!!σε λίγο καιρό θα φτιάχνεις κι άλλα σχέδια!!!θα τα καταφέρεις δε σε φοβάμαι!!!!φιλιά!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Κατερινάκι μου εγώ πάντως ξετρελλάθηκα με το έργο σου!!!!!!!!Φανταστικά χρώματα!!!!!!!!!!
Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!

DIMI είπε...

Πολύ όμορφο!Μπράβο Κατερινάκι!

sundayspoon είπε...

Πολύ θα ήθελα να βοηθήσω αλλά είμαι παντελώς άσχετη!!!! Πάντως το ζακετάκι της Αμαλίας είναι πανέμορφο! Τέλεια χρώματα!
Πολλά φιλιά!

Eυθυμία Κάρμη είπε...

Κατερίνα μου ,καλό μήνα !!! Το ζακετάκι σου πραγματικά ειναι υπέροχο, με πολλά χρώματα και χαρούμενο!!!! Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!!!!!

Handmade by Mika είπε...

Να σε βοηθήσω δεν ξέρω αλλά να σε θαυμάσω μπορώ! Είναι πολύ ωραίο πραγματι!
Φιλια

Anna είπε...

Je savais que ça allait être joli !
Bonne journée.
Anna

Pepi είπε...

Βελόνες εσύ, βελονάκι εγώ!!! Τι μανία και αυτή!!! Υπέροχα τα χρώματα της ζακέτας!!! Πώς να μην της αρέσει της μικρής!! Σαν καραμέλα είναι!!! Πολλά μπράβο, Κατερίνα!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Πολύ όμορφο κι αυτό..και ωραία χρώματα..Μου αρέσει πολυ που στόλισες το μπλογκοσπιτάκι σου παντού με λιλά..ειναι και δικό μου αγαπημένο χρώμα όπως θα κατάλαβες κι από το δικό μου μπλογκοσπιτάκι :)

Craftlandgr είπε...

πολυ ομορφο το ζακετακι!!!μπραβο!!

Preeti είπε...

It has turned out very pretty!:)

Μαρία Έλενα είπε...

Είναι πολύ ομορφο
Φιλάκια ...

Δημιούργησέ το... είπε...

Πήρες φόρα κανονικά...πολύ ωραίο είναι με ωραία χρώματα. Μπράβο

Φιλία είπε...

Γεια στα χεράκια σου, είναι φανταστικό... και είσαι και αρχάρια!!! Χρώμα, σχέδιο, πλέξιμο... χάρμα. Καλοφόρετο και να το χαρεί η πριγκίπισσα σου...
Φιλιά πολλά

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Μακάρι να 'ξερα κι εγώ, να μπορούσα να σε βοηθήσω!! Είναι πολύ όμορφο το ζακετάκι πάντως!! Θα τρίβει τα χέρια της η μικρή ;)

SPYRIDOULA είπε...

Είναι φανταστικό!!!Σε υπέροχο χρώμα και το σχέδιο πολύ όμορφο!Γεια στα χέρια σου!!!Δεν έχω ιδέα απο πλέξιμομακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω!Φιλάκια πολλά!!

Funky Monkey είπε...

Κατερινάκι μου, καλησπέρα! Σε περιμένω από το ιστολόγιό μου, έχω ένα βραβείο για σένα. Πολλά φιλιά!

Δημιουργία είπε...

Όμορφο και χαρούμενο το ζακετακι.Ζετέ είναι τα ριξιματα που κάνουμε για νέους πόντους όταν κάνουμε πλέξεις αζουρε.

Taelia88 είπε...

Τι όμορφο!!!! Να το χαρεί η κορούλα σου και καλοφόρετο να είναι!!!! Σου έχω πει ήδη πως το χρώμα είναι απίστευτο.. ή μάλλον τα χρώματα! Τώρα σου λέω, πως το ίδιο ισχύει και για το σχέδιο!!! Πολλά μπράβο Κατερίνα!!! Συνέχισε έτσι!!!
Φιλιά!!!