Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Παλιά Αγαπημένα Αντικείμενα


 Η Ρένα αγαπάει τα παιχνίδια και μας το έχει αποδείξει πολλές φορές. Αυτή τη φορά σκέφτηκε να δείξουμε παλιά και αγαπημένα αντικείμενα που έχουμε σπίτι μας.
 

Εγώ θα σας δείξω τρία κάδρα που στολίζουν το πατρικό μου σπίτι. Και τα τρία είναι κεντημένα από την γιαγιά της μητέρας μου και για να διατηρηθούν μπήκαν σε κορνίζα. Η κορνίζα του μεγάλου κάδρου είναι σκαλιστή σε χρυσόμαυρο χρώμα.




Τα δύο μικρότερα αρχικά προορίζονταν για ένα ζευγάρι παντόφλες. Ναι ,ναι παντόφλες κεντημένες σε μαύρο βελούδο. Η μητέρα μου όμως προτίμησε να τα κάνει κάδρα.
 

Κάποια στιγμή ελπίζω να έρθουν και στα δικά μου χέρια.
 
Αν θέλετε να δείτε όλη τη συλλογή ή να προσθέσετε κι εσείς το δικό σας παλιό , αγαπημένο αντικείμενο
ρίξτε μια ματιά εδώ.
 
 

29 σχόλια:

...irida... είπε...

υπεροχα!!!

Parents Land Gr είπε...

Παντα μου αρεσαν τα παλια αντικειμενα!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Πολύ όμορφα αντικείμενα, έργα τέχνης...
Φιλιά

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΟΥΣΑ!!!!!
ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΣ ΕΝΩΣΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!
ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΓΙΑΓΙΑΣ ΣΟΥ!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Ωραία κάδρα..Καλη επιτυχία..Μου άρεσε πολύ και μένα η ιδέα της κυρίας Ρένας

Unknown είπε...

Υπέροχα τα κάδρα της προγιαγιάς!πραγματικά εύχομαι κάποια στιγμή να έρθουν και στα δικά σου χέρια!Τελικά η ιδέα της Ρένας, εξαιρετική!

Valavani είπε...

Υπέροχο ταξίδι στα παλια αυτος οδιαγωνισμος!!!!!

Marina είπε...

Ανεκτίμητος θησαυρός για όποιον μπορεί να τα τιμήσει ανάλογα!!!

Katrina είπε...

Μου αρεσουν πολυ τα παλια αντικειμενα και αυτα που βλεπω ειναι πραγματικα εργα τεχνης!!!!!

sundayspoon είπε...

Υπέροχα τα κάδρα! Κειμήλια ανεκτίμητης αξίας!

κυκλάμινο είπε...

πολύ όμορφα όλα

myStickland είπε...

τι ανεκτίμητη αξία έχουν!
πολύ όμορφα κειμήλια!

Ποδηλάτισσα είπε...

Κεντήματα ανεκτίμητης αξίας!!!! Σε ευχαριστούμε που τα παρουσίασες!!!! Φιλιά!!!!

Funky Monkey είπε...

Ανεκτίμητη δουλειά, όντως! Φιλάκια!

Gianna Christodoulopoulou είπε...

Υπέροχα παλιά κεντήματα!!! Μπράβο και σε σενα και στην Ρένα για την ιδέα της!!!

Craftlandgr είπε...

τετοια εργα τεχνης σε παντοφλες;δεν θα τις φοραγα μην τις χαλασω!!φιλια

Memaria είπε...

Κυριολεκτικά είναι έργα τέχνης!!
Φιλιά πολλά..καλό ξημέρωμα!

Unknown είπε...

καλα εκανε η μαμα σου και δεν τα εκανε παντοφλες!!!!! ειναι υπεροχα σαν καδρα!!!

para-kelsoscooks είπε...

Πολύ όμορφα .
Αληθινά έργα τέχνης μιας άλλης εποχής.

Unknown είπε...

Ειναι ολα πολυ ομορφα και γινονται ακομη περισσοτερο οταν τα εκτιμας! κι εσυ φανερα το κανεις!
Φιλακια πολλα!!!

despina είπε...

Πανέμορφα!!!!εύχομαι να έρθουν στα δικά σου χέρια!!!!!φιλιά!!!!

Anna είπε...

Les fleurs du tableau comme le cadre est superbe !
Merci pour la visite et bonne journée.
Anna

DIMI είπε...

Πανέμορφα κάδρα!!Πραγματικά έργα τέχνης!!Καλή επιτυχία στόν διαγωνισμό τής Ρένας!!Φιλάκια!!

Unknown είπε...

Ολα τα παλιά αντικείμενα είναι έργα τέχνης... Δυστυχώς εγώ δεν έχω στο σπίτι μου πέρα από τη "προίκα" του γάμου μου, αλλά έχει η μητέρα μου και ακόμα περισσότερα η γιαγιά μου!

airis είπε...

Καλησπέρα!
Πολύ όμορφα τα έργα που παρουσίασες Κατερίνα μου! Ανεκτίμητη η αξία τους!
Και το σκάλισμα στα κάδρα καταπληκτικό!
Φιλάκια!

Pyroessa είπε...

υπέροχα Κατερινάκι μου!!
η κορνίζα του μεγάλου κάδρου εκπληκτική!
φιλία

Pepi είπε...

Εργα τέχνης! Είναι απίθανα κομμάτια, Κατερίνα!

Κλαυδία είπε...

Υπέροχα τα κεντημένα κάδρα, γενικότερα στα κεντήματα έχω ιδιαίτερη αδυναμία, γι αυτό εδώ και 20 χρόνια κεντάω ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΟΓΙΑ (SAMPLERS) και αφού τα κορνιζώσω, τα αναρτώ στους τοίχους....

oldthings είπε...

Όμορφα τα κεντήματα της προγιαγιάς σου ! Να τα φυλάξεις σαν τα μάτια σου !