Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Οι 4 Εποχές Σε Ένα Συρτάρι

Επιτέλους, έτοιμο και το δικό μου συρτάρι.
Βασική ιδέα ήταν να χωρέσουν και οι 4 εποχές μέσα.
Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας, Άνοιξη


Βέβαια, κάπως αλλιώς το φανταζόμουνα, αλλά με τα υλικά που είχα στη διάθεσή μου αυτό κατάφερα.
Το θέμα είναι ότι προστέθηκε και το δικό μου στη συλλογή με τα συρτάρια. Μπορείτε κι εσείς να ανεβάστε το δικό σας. Είναι για καλό σκοπό. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.


Το συρτάρι μου ήταν αρκετά μικρό σε διαστάσεις.




Ελπίζω να σας αρέσει........

72 σχόλια:

Ειρήνη είπε...

μπράβο!!!πολύ όμορφο και πρωτότυπο!!!

Mania είπε...

Πολύ-πολύ όμορφο!!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

AX KATΕΡΙΝΑΚΙ ΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!!!ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!!ΕΧΩ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

Makrina Zografou είπε...

POLU OMORFO!!!BRAVO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onirokosmos είπε...

Είναι φανταστικό!!!!!!!! Τι όμορφο που έγινε! Και η ιδέα σου ΤΕΛΕΙΑ!!!! Μπράβο!!!

Μαρία είπε...

κοριτσι εγινε πανεμορφο..αχου τι χρωματα,τι ωραια υλικα..καλα με το φθινοπωρο εχω τρελαθει..τελοιο..καλο σ.β...φιλια

Μαiρη είπε...

Πανέμορφο το έφτιαξες Κατερινάκι μου, πανέμορφο!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΠΙΘΑΝΟ!!!!!!!!!!
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΟΛΙΣΕΙ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!
ΤΟ ΑΝΕΒΑΖΩ ΑΜΕΣΩΣ!!!!!!!!
http://diaheiros.blogspot.com/2012/01/blog-post.html

mary's crafts είπε...

Kατερινακι μου, καταπληκτικο!!!!!!!!
Πολυ πολυ ομορφο!!!!!! Εξυπνη ιδεα!!!!!! Χιλια μπραβο!!!!!!! Φιλακια πολλα!!!!!

purpleleath είπε...

Πανέμορφο είναι, Κατερινάκι!!! Εμένα μου βγάζει μια πολύ ρομαντική διάθεση!

Faidra είπε...

γεια σου Κατερινα το συρταρι σου ειναι υπεροχο ειναι καταπληκτικο!!!! μπραβο!!!!!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! είπε...

Πολύ ωραίο και πρωτότυπο!

Φιλία είπε...

Πολύ πολύ όμορφο, Κατερινάκι....
Και η ιδέα των εποχών καταπληκτική, μπράβο σου...
Φιλάκια πολλά

alex είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ.ΤΕΛΕΙΑ Η ΙΔΕΑ ΤΩΝ 4 ΕΠΟΧΩΝ!!!!

Δρ. Βρακατόρ είπε...

Τέλεια ιδέα, απίστευτο αποτέλεσμα! Μου αρέσει πολύ!

kiki είπε...

Πάρα πολύ όμορφο μπράβο σου!!! Ετοιμάζω και εγώ ένα ίσως να το τελειώσω αύριο.. Καλό Σ/Κ!!!

Vivika είπε...

Φανταστική ιδέα και πολύ ωραία εκτελεσμενη!
Πολύ όμορφο!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Έγινε πάρα πολύ όμορφο!! Μου αρέσουν πολύ τα υλικά που χρησιμοποίησες!!

Niatta είπε...

Μια χαρά χωρέσανε 4 εποχές σε ένα συρτάρι. Μπράβο Κατερινάκι, πολύ ωραία και η ιδέα και η εκτέλεση.

χρυσάνθη είπε...

Μπράβο Κατερινάκι!!! Υπέροχη κατασκευή!!Πολύ καλή δουλειά!!Αψογο αποτέλεσμα!!!Καλή επιτυχία!!!

Νατάσα είπε...

Τέλειο έγινε!!!! Μπράβο σου!!!!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Απίστευτα όμορφο το συρτάρι σου Κατερίνα!!!! Η αναπαράσταση των εποχών άψογη. Δεν γράφεις τίποτα για τα υλικά σου. Πηλό είναι; Μπράβο!

Rena είπε...

Ετοιμο και το δικό σου συρτάρι,μπράβο σούπερ!!!
Ακόμα γελάω με το σχόλιο σου χαχα!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Οι κορμοί των δέντρων είναι ξυλαράκια και φλούδες μεγάλων κορμών ενώ τα φύλλα τους διαφορα απομηνάρια από ποτ πουρί. Τα σπιτάκια είναι από χαρτόνι και το χιόνι φυσικά βαμβάκι. Πηλός βρίσκεται μόνο κάτω από την άμμο του καλοκαιριού για να δώσω λίγο όγκο. Η βαρκούλα είναι από αλουμινόχαρτο και τα πεταλούδα, λουλούδι, ήλιος από τσόχα. Αυτά με τα υλικά....

maya =^o^= είπε...

φανταστικό το έκανες!!!καλώς σε βρήκα!! :D

Unknown είπε...

Καλησπέρα Κατερινάκι μου , η φαντασία σου δεν έχει όρια μπράβο για την κατασκευή σου πανέμορφη μου αρέσει πάρα πολύ!!!
Φιλάκια!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

σούπερ... φανταστικό... μοναδικό!!!!!

Ποδηλάτισσα είπε...

Υπέροχη δημιουργία!!!!!!!!! Μπράβο Κατερίνα μου... τελικά τα πάντα μπορούν να χωρέσουν σε ένα συρτάρι!!!!!!!!!!

kalypso είπε...

Πολύ όμορφο Κατερινάκι. Ειδικά ο χειμώνας, μου αρέσει πολύ!

Eustathia είπε...

Κατερινάκι τέλειο το έκανες και είναι και για καλό σκοπό!!! Φιλάκια!!

Nena είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ,,,,ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!!!

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Πολύ ωραίο έγινε!!! Μπράβο! Όλες οι εποχές δείχνουν όμορφες! Καλό βράδυ!

fotolabida maria είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ!!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!ΦΙΛΙΑ!!

Konstantina είπε...

τέλειο είναι!! Μπράβο Κατερίνα για την έμπνευση!!

SOPHIE 'S ARTWORK είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!Η ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ!!ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!

despina είπε...

Συγχαρητήρια!!!!έγινε πανέμορφο!!!!!καταπληκτική η ιδέα σου!!!!καλή σου μέρα!!!!

giasmin είπε...

ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΧΑΖΕΥΩ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ.

foufoula89 είπε...

ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Δεν ξέρω αν είχες στην διάθεσή σου τα υλικά που είχες κατα νού τι θα έφτιαχνες αυτό πάντως ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Η αλήθεια είναι πως θα ήθελε να έχω άνεση στη χρήση του πηλού όπως βλέπω σε κάποια άλλα blogs. Το δουλέυω όμως, που θα μου πάει.

alex είπε...

ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΕΧΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΕΣΗ!!!!

eleni είπε...

Πολύ όμορφη δημιουργία!
Τα ταίριασες όλα θαυμάσια,μ΄αρέσουν τα χρώματα.
Φιλιά!

Tatjana είπε...

OMG,this is so special!

ikaxela είπε...

teleio, bravo!!!!!!!

Litsa είπε...

Τι έξυπνη ιδέα! Μπράβο βρε Κατερινάκι, έγινε πολύ όμορφο!

Δημιουργία είπε...

Το εφτιαξες πολυ ομορφο το συρταρι σου.Και χωρεσες μεσα τοσο ομορφες εικονες.

Mαρίτα Καράπη είπε...

Αργησα που είδα το συρτάρι σου αλλά 'έμεινα'!Εγραψες κοπέλα μου πάλι!!!Φιλιά!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΒΑΛΕΣ!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

Angelique είπε...

Τέλεια ιδέα!!!
Είναι απίστευτο τι μπορεί να χωρέσει ένα συρτάρι ε;;;χα,χα!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Τώρα ετοιμάζω το δεύτερο για να ξαναγίνουμε όλοι παιδιά.....

Καίτη la grande είπε...

Πάλι με εκπλήσσεις... Όλος ο μαγικός χρόνος σε ένα συρτάρι... Ερώτηση: και πώς θα το χρησιμοποιήσεις τώρα; Διακοσμητικά; Πού το φαντάζεσαι;

Aspa είπε...

Πανέμορφο...και τα υλικά και η εκτέλεση...αλλά και ο πρόλογος για το επόμενο με γεμίζει αγωνία...Να ξαναγίνουμε όλοι παιδιά...και να ξαναγυρνούσαν και οι 4 εποχές...Για να δούμε τι θα δούμε...Περιμένω...Φιλιά!!!

margarita είπε...

πολυ ωραια ιδεα!!να δω εγω τι θα κανω που δεν εχω βρει συρταρι ακομα...και τα πετσετακια σουβερ τελεια ειναι,,εμενα η μαμα μου θα με σκοτωνε αν τα εβλεπε κοκκινα!!χαχαχα τωρα τα καμαρωνει!!

Valavani είπε...

Κατερινάκι μου έμεινα με ανοιχτο το στόμα !!!!!Μπράβο σου το έκανες πάρα πολύ όμορφο!!!!Μα ότι πιανουν τα χεράκια σου.....!!!!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Καίτη πρέπει να σου πω ότι όλα ξεκίνησαν από μια ιδέα της Ρένας Χριστοδούλου. Μας προσκάλεσε να φτιάξουμε κάτι από παλιά συρτάρια με στόχο να φτάσουμε τα 100 και να τα εκθέσουμε για φιλανθρωπικό σκοπό. Γι'αυτό και μπήκα στην διαδικασιά. Αν και το επόμενο μάλλον θα το κρατήσω. Όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερες λεπτομέρειες μπορεί να δει στο www.diaheiros.blogspot.com

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Το συρτάρι είναι καλοδουλεμένο,η ιδέα σου εξαιρετική...Αλλά εγώ δεν θα μείνω μόνο σ'αυτό.Έριξα μια ματιά στο νεραιδένιο,ροζ δωμάτιο και απλά ενθουσιάστηκα...Μπράβο σου!

Creations by Ane είπε...

this is great, I love it

Κωνσταντίνα είπε...

Πολυ ωραια ιδέα!Μπραβο Κατερίνα. Αποδοσες τέλεια τις τέσσερις εποχές!

Anna είπε...

Παρα πολύ όμορφο!! Χαίρομαι πολύ που σε βρήκα! Φανταστικά πραγματα φτιάχνεις!!!

giota είπε...

ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ....ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ....!!!!

Marie-Anne είπε...

Πολύ όμορφο το συρτάρι σου Κατερινάκι!!!Καλή επιτυχία !

Καίτη la grande είπε...

Ευχαριστώ, Κατερίνα, για τη διευκρίνιση. Ήμουν σίγουρη ότι και κάτι άλλο όμορφο έκρυβε μέσα του αυτό το συρτάρι...

Despina είπε...

Τέλειο το συρτάρι σου γλυκειά μου.... Εγώ ακόμα ψάχνω να βρώ συρτάρι για να το διαμορφώσω

annettaspace είπε...

Τώρα το είδα........ το έφτιαξες ΤΕΛΕΙΟ!! Μπράβο σου!!! Να δω και εγώ πότε θα καταφέρω να τελειώσω το δικό μου. Πολύ ωραία η ιδέα με τις τέσσερις εποχές.

Μαριάννα είπε...

Ειναι υπεροχο!!! Μπραβο συ!!!

Dolly Daydreams είπε...

Stunning, what an amazing drawer . You have such a creative mind, love the attention to detail hear, once again well done.

Marie

Αναστασία είπε...

Είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!!! Πολύ μου άρεσε!

Αναστασία είπε...

Είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!!! Πολύ μου άρεσε!

Anna είπε...

Πολύ πολύ μου αρέσει και το δικό σου! ( και το άλλο με τα τουβλάκια...το βρίσκω πολύ "πρακτικό" από άποψη Μαμάς.."επιτέλους τα τουβλάκια στην θέση τους!" !!!! ( φαντάζομαι πόσα μάζευεις καθε τόσο...και εγώ τα ιδια παλαια!!!)

STARDUST είπε...

Είσαι ταλεντάκι τελικά!

Μαρία είπε...

Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα...Όμορφο το συρτάρι σουΈίδα πως είσαι από Βόλο.Το ίδιο κι εγώ...Ελπίζω να κάνουμε παρέα...Καλό Βράδυ και πάλι...

Φανή είπε...

Καλώς σε βρήκα! Γνώρισα το blog σου μέσα από μια ανάρτηση για την έκθεση των συρταριών και πέρασα να δω τη συμμετοχή σου από κοντά. Ετοίμασα κι εγώ ένα μικρό αφιέρωμα στην έκθεση! Καλή επιτυχία!