Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Ένα Βάζο Από Θαλασσόξυλα

Τελικά με θαλασσόξυλα μπορείς να φτιάξεις πολλές κατασκευές.


Στο συγκεκριμένο, χρησιμοποίησα ένα γυάλινο φθηνό βάζο από γνωστό μεγάλο κατάστημα παιχνιδιών, πολλά θαλασσόξυλα και πιστόλι σιλικόνης. Το έχω χαρίσει στη νονά μου και η φωτογραφία είναι από το σπίτι της.
Με την κατασκευή αυτή παίρνω μέρος και στο δημιουργικό διαγωνισμό του Ιανουαρίου που γίνεται από την Pinkdreamer, με θέμα το ξύλο.
Μπορείτε να πάρετε κι εσείς μέρος. Δείτε εδώ.



Αυτή είναι η πίσω πλευρά, με μια καθαρά καλοκαιρινή πινελια.
Λίγο δίχτυ και μερικά κοχύλια κάνουν τη διαφορά.

29 σχόλια:

chezSofiWorld είπε...

Φοβερό το θαλασσόξυλο!!!Πολύ μ'άρεσε το βαζάκι!!

Unknown είπε...

φοβερή ιδέα έχω μια θεία που θα ξετρελαθεί με αυτό. πάω καρφωτός για να το δείξω. τρελλένεται για τέτοιες κατασκευές

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

καταπληκτικό βάζο!!!

kiki είπε...

Εγινε πάρα πολύ όμορφο!!! Η πίσω πλευρά είναι ακόμα καλύτερη!Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!

Μαρία είπε...

αγνωριστο εγινε..τελοια δουλεια..καλο βραδυ..φιλια

"ζαχαρούλα.." είπε...

ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΙΣΩΣ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΚΛΕΨΩ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΣΟΥ!!!!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ !!!!!!ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΚΑΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ!!!!ΤΟ ΒΑΖΟ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΟΥ.ΘΑ ΣΚΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΘΑΛΑΣΣΟΞΥΛΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΓΙΑ ΟΛΑ !!!!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

purpleleath είπε...

Πολύ μ'αρέσει! Καλή επιτυχία!!!

Mania είπε...

Φοβερό το βάζο!!Φιλάκια!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια.
Νάσια μου, η αλήθεια είναι πως έχω δύο σακούλες ακόμα γεμάτες με τα αγαπημένα μαο θαλασσόξυλα. Βλέπεις, όλο το καλοκαίρι είμαστε στη θάλασσα και μαζεύω καθημερινά, όπως και πέτρες, κοχύλια ή ότι άλλο μου κάνει εντύπωση.

Rena Christodoulou είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!!!!!!!!

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Τέλειο και το βάζο Κατερινάκι! Σου έστειλα στο mail σου κάτι φωτογραφίες με αντικείμενα με θαλασσόξυλα που είδα σε μια βιτρίνα. Εσύ σίγουρα θα ξεσηκώσεις κάτι! Καλό βράδυ!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Μαίρη τις πήρα και σ'ευχαριστώ που με σκέφτηκες. Θα δεις σε επόμενη ανάρτηση τη συνέχεια.

Maria είπε...

Κατερίνα είναι υπέροχο το βάζο σου!!!μου άρεσε πολύ!!!Καλή επιτυχία και στον διαγωνισμό!!

χρυσάνθη είπε...

Κατερινάκι μου είσαι καταπληκτική σε ιδέες !!Εγινε φανταστικό !!!Συγχαρητήρια!!!

mary's crafts είπε...

Κατερινακι μου πολυ ομορφο το βαζο σου!!!!!! Καλη επιτυχια στο διαγωνισμο!!!! Φιλακια!!!!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!!!!!!!!
ΚΑΛΕ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟΣΑ ΞΥΛΑΡΑΚΙΑ; ΕΔΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

butterfly art είπε...

Κατερινάκι μου τα θαλασσόξυλα είναι σούπερ! Πολύ όμορφο το βαζάκι σου! Πέρνα από το σπιτάκι μου να συνεχίσεις ένα παιχνιδάκι αν θέλεις! Φιλάκια πολλά!!

apinkdreamer είπε...

ειναι πολυ ομορφο και κυριως πρωτοτυπο!!!!
σε ευχαριστω πολυ! καλη σου επιτυχια!!!

apinkdreamer είπε...

οποτε σβηνω την πρωτη συμμετοχη σου με το κηροπηγιο! οκ;;;;

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Το κηροπήγιο απλά το σκέφτηκα όταν είδα το διαγωνισμό. Δεν το έιχα στείλει όμως σαν συμμετοχή. Sorry για το μπέρδεμα.

Aspa είπε...

Πανέμορφοοοοο!!!

Tatjana είπε...

Wow!How beautiful is this!

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Είναι πάρα πολύ όμορφο.Μπράβο σου και καλή επιτυχία

para-kelsoscooks είπε...

Καλή επιτυχία να έχεις.

Φιλία είπε...

Μόνο εγώ δεν έχω θαλασσόξυλα... θα πάθω!!!
Πολύ πολύ όμορφο το βάζο, φαντάζομαι η νονά θα το λάτρεψε!!!!
Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό

alex είπε...

ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΦΗΣΩ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΒΑΖΟ ΜΕ ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΟΞΥΛΑ.ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΔΙΠΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ.

Vivika είπε...

Αχ μυρισε καλοκαιρακι! Πολύ όμορφο!

Unknown είπε...

Φοβερός ο τρόπος που έβαλες τη θάλασσα στο σπίτι σου.Καλώς σε βρήκα κι ελπίζω να τα λέμε.Φιλιά!