Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Ένα Κουίζ Για Εσάς

 
Τι φτιάχνω;;;;;
 

Στα πλαίσια της ανακύκλωσης, σκέφτηκα να κάνω κάτι με τα πλαστικά μπουκάλια από νερό.


 
Όταν ξεκίνησα βέβαια δεν υπολόγισα τον αριθμό των μπουκαλιών που θα χρειαστώ και τελικά είναι πολύ μεγαλύτερος από όσα φανταζόμουν. Ζήτησα λοιπόν από γνωστούς και φίλους, συναδέλφους και συγγενείς να μαζεύουν και να μου δίνουν όσα πλαστικά μπουκαλάκια μπορούν.
 
  
Από εσάς ζητάω να μαντέψετε τι θέλω να φτιάξω και να αφήσετε το σχόλιο σας σε αυτή την ανάρτηση. Όποια το βρει θα κερδίσει δωράκι. Το κουίζ ισχύει μέχρι να τελειώσω τη μπουκαλοδημιουργία. Υπολογίζω τέλος του μήνα. Καλή επιτυχία σε σας αλλά και σε μένα.

54 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλημέρα..ωραίο κουίζ. χμμ για να δούμε.. σπιτάκι από μπουκάλια θα πω εγώ :))
σημείωση-το κάνω για τη χαρά της δημιουργίας , να δω τι σκέφτηκες να φτιάξεις όχι για το δωράκι (όχι πως πιστεύω ότι το βρήκα, απλά διευκρινίζω)

Konstantina είπε...

Δεν μπορώ να φανταστώ αλλά είμαι πολύ περίεργη να μάθω!!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Πιστεύω να μην θέλεις να φτιάξεις νησάκι, όπως έκανε κάποιος στην Αμερική, ο οποίος έδεσε τα μπουκάλια μεταξύ τους και δημιούργησε μια μεγάλη πλατφόρμα πάνω στην οποία έφτιαξε σπίτι, κήπο κ.λ.π.
Το αγκυροβόλησε και σε μια παραλία και τι τα θέλεις τα παραθαλάσσια εξοχικά ή τα σπίτια σε νησιά!!!
Δικό του νησί παρακαλώ...

Unknown είπε...

Δεν ξέρω πως μου ήρθε!..αλλά, ίσως, μια βιβλιοθήκη?
Πάντως ότι κι αν είναι καλή επιτυχία και καλή δύναμη.Φιλάκια!

Unknown είπε...

Καλημέρα και καλώς σε βρήκα!!
Το blog σου είναι γεμάτο ιδέες και πολύ κέφι για δημιουργία!!
Μου άρεσε πολύ..Καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις...
΄Οσο για την μπουκαλοκατασκευή θα πω ότι είναι ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟΥ...Σου ευχομαι καλό κουράγιο !!

Εύη είπε...

Κατερινάκι μου μιας και ξέρω την αγάπη σου για τα παιδάκια σου και πόσο χαιρονται και καμαρώνουν σίγουρα με τόσα καλά που τους φτιάχνεις κατα καιρούς νομίζω πως έβαλες στο μυαλό σου να τους φτιάξει ένα ωραίο σπιτάκι για τον κηπο τώρα που έρχεται η άνοιξη να βγουν να το χαρούν.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Καλημέρα Κατερινάκι μου!!!!!!
Για να δούμε!!!!!!!
Φιλάκια!!!!!!!!!!!

Vivika είπε...

Πωπω μπουκάλιααααα! Μια παιδική πισίνα θα φτιάξεις! Ναι ναι, σίγουρα!

Valavani είπε...

Πιστευω ότι θα φτιάξεις ενα σπιτάκι για τον κήπο!!!!!πλακα κάνω !!!Δεν μπορω να φανταστώ.Σε οτι κανεις παντωσ καλή επιτυχία!!!!Ανυπομονω!!!!

Anthemis είπε...

Καλημέρα Κατερίνα ωραίο το καινούριο template, μμμ με βάζεις σε σκέψεις τι μπορεί να φτιάχνεις....έχω 3 σκέψεις:
1)Θερμοκήπιο, 2)Σπιτάκι για να παίζουν τα παιδιά στην αυλή και 3)Κάποιο έπιπλο (καναπέ,βιβλιοθήκη). Περιμένω με ανυπομονησία τι καλό θα φτιάξεις. Καλή συνέχεια!

Μαρία Έλενα είπε...

Πραγματικά δε μπορώ να σκεφτώ.
Φιλάκια ...

Νίκη είπε...

Τι σκαρφίστηκες πάλι;
Είναι τόσα πολλά που άνετα φτιάχνεις... μια σχεδία ή μήπως ένα παραβάν;
Ό,τι κι αν είναι πάντως το περιβάλλον γλύτωσε πολλά πεταμένα μπουκάλια!
Φιλιά!

Unknown είπε...

Μας βάζεις σε μεγάλη σκέψη!!! Τόσα πολλά μπουκάλια. Θα είναι έτσι στη σειρά? μήπως ένας τοίχος συντριβάνι που θα καταλήγει το νερό σε πλαστικό λούκι και θα επανέρχεται με μία μικρή αντλία. Μήπως έχω μεγάλη φαντασία ή όχι? Καλή επιτυχία σου εύχομαι. Με ανακύκλωση τόσου πλαστικού θα αξίζεις το πρώτο βραβείο!!! Φιλιά

syros2js είπε...

Χμμμ... Υποθέτω πως θα φτιάξεις κάτι από... μπουκάλια!!!
;-)
Ανυπομονούμε να δούμε τί σκαρφίστηκες πάλι!!!
Φιλάκιαααααα!!!

Unknown είπε...

Το σιγουρο ειναι οτι θα μας τρελλανεις παλι!!
εγω φανταζομαι κατι αναμεσα σε παραβαν, διαχωριστικο χωρου με φως, ή κουρτινα.
Παντως οτι κι αν εχεις βαλει στο μυαλο σου, σου ευχομαι καλη επιτυχια!!!

Ελπίδα - two boys and hope είπε...

κάτι σε σπιτάκι ίσως...ότι και να είναι πάντως θα γίνει πολύ καλό!!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Χμμμμ... Δύσκολο το κουίζ σου!! Μπορεί να φτιάξεις κάτι τέτοιο: http://rubyskyepi.com/features/water-bottle-crafts/
ή κάτι τέτοιο: http://www.odditycentral.com/pics/the-house-of-plastic-bottles.html
ή ακόμα και κάτι τέτοιο: http://www.thisiscolossal.com/2012/05/recycled-plastic-bottles-partially-filled-with-colored-water-used-to-create-a-parking-canopy/

Το μόνο που σου εύχομαι είναι να μην καταλήξεις ποτέ έτσι: http://wodumedia.com/recycling-around-the-world/a-laborer-rests-on-piles-of-plastic-bottles-at-a-recycling-center-in-jiaxing-zhejiang-province-china-on-november-6-2011-reutersstringer-2/

Περιμένω να δω τί τελικά έχεις σκεφτεί!! Πολλά φιλιά και σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου!!

Nena είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
ΤΙ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΠΑΛΙ?????
ΜΗΠΩΣ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ???
ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟΥ????
ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟΣΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΟΠΩΣ ΕΣΥ... ΑΝΥΠΟΜΟΝΏ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ.

Niatta είπε...

Ενδιαφέροντα όσα αναφέρει παραπάνω η "ειρήνη χειροποιήματα" και θα πρωτοτυπήσω λέγοντας ότι μαγειρεύεις κάτι σε έπιπλο. Κάπου είδα στρόγγυλο σκαμπώ με μπουκάλια, τυλιγμένα με μεμβράνη και καλυμμένα με ύφασμα ή πλεκτό.

Lefkothea είπε...

ποση φαντασια να εχει ενας ανθρωπος σαν την Κατερινα....ειμαι πολυ περιεργη να δω...κολλησα,δεν μπορω να φανταστω...παντως οτι κ αν ειναι ειμαι σιγουρη πως θα μας αφησεις με το στομα ανοιχτο....φιλακια κ καλη επιτυχια!!!

Makrina Zografou είπε...

poios na kserei arage ti perase pali apo to mualo sou...skeftomai pos isos einai kati san monosi(8ermokipio) gia ta louloudia sto mpalkoni mia pou epitrepei sto fos na pernaisos kapoio ergo texnis pinaka i kapoio allo diakosmitiko sto opoio 8a mporouses na gemiseis ta mpoukalia me diaforetikou xromatos ugraalla pali poios mporei na einai sigouros ?????opos k na xei anupomono akourasti katerina!!!!!!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Κατερινάκι πλάκα έχει το κουίζ που μας έβαλες. Εγώ νομίζω πως θα φτιάξεις ένα καναπεδάκι ή πολυθρόνα.
Φιλάκια!

morphoplasies είπε...

Γειασου Κατερινακι!
Καλη επιτυχια στη μπουκαλοδημιουργια σου!
Μηπως αυτο που κανεις ειναι ενας καναπες η μια πολυθρονα?
φιλια και καλο κουραγιο!

Ποδηλάτισσα είπε...

Καλησπέρα Κατερινάκι... Το μόνο σίγουρο είναι πως το κουίζ έχει πλάκα!!! Εγώ λοιπόν νομίζω πως θα φτιάξεις βάση για τραπεζάκι και σκαμπό για τα παιδικά δωμάτια!!!! Ότι και αν φτιάξεις να έχει καλή επιτυχία!!!! Πολλά φιλιά!!!!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Διαχωριστικό ή παραβάν μήπως;
Kathy by anthomeli

evonita είπε...

μμμ, μήπως κουρτίνα από τους πάτους των μπουκαλιών?

Daphnofila art jewelry είπε...

Δεν μπορώ να φανταστώ τι σκοπεύεις να κάνεις!! Πάντως σου εύχομαι καλή επιτυχία και περιμένω με αγωνία για το αποτέλεσμα.Φιλιά!! Ωραίο το ροζ φόντο!!!

debbgoud είπε...

βιβλιοθήκη ή ραφιέρα???????

Funky Monkey είπε...

Καλησπέρα! Καλά τι θα φτιάξεις... θα δοκιμάσω να μαντέψω (πολυθρόνα; καναπέ;)

Η απορία μου είναι ΠΟΥ ΤΑ ΒΟΛΕΥΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;;;!!!!

Καλή δύναμη και καλή συνέχεια (ό,τι κι αν είναι, είμαι σίγουρη ότι θα είναι τέλειο!!!) Φιλάκια!

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ είπε...

εγω δεν μπορω να φανταστω τιποτα αλλα σιγουρα εχω μεγαλη περιεργεια!!!τι, τι;;;;;

Craftlandgr είπε...

πολλα μπουκαλια!!!!καπου ειδα που εφτιαξαν επιπλακια απο μπουκαλια,τραπεζι και καρεκλες..αυτο λοιπον θα πω και θα περιμενω!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΤΙ ΣΕ ΑΝΤΙΠΥΡΗΝΙΚΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ, ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΟΟΟΣΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ!!!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!
ΠΑΝΤΩΣ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!
ΑΠΟΡΩ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!1

Unknown είπε...

Μήπως φτιάχνεις ενα σπιτάκι για τα παιδια? Η ενα διαχωριστικό?
Ποιός ξέρει?
Πάντος δεν μπορώ να μαντέψω!!!!
Καλό βράδυ,φιλάκια!!!

Φιλία είπε...

Τώρα εσύ γιατί μας βάζεις δύσκολα;;;;
Πονηρό Κατερινάκι, εμένα μου φαίνεται πως φτιάχνεις κουρτίνα!!!!! Ασφαλώς με τους πάτους των μπουκαλιών!!!!
Το βρήκαααααααααααααααααα;;;;;;;;;;;;
Φιλάκια πολλά

Katrina είπε...

Δεν μπρω να καταλαβω !!!!Μηπως κατι για λουλουδια!!!!!

Athina είπε...

Μας βαζεις δυσκολα!διαχωριστικο θα πω κι εγω για να δουμε!!καλη επιτυχια!!

κορδονέτο είπε...

Δεν μπορώ να φανταστώ τι έχεις στο μυαλό σου να κάνεις, αλλά ανυπομονώ να δω τι θα είναι.Φιλάκια!

Taelia88 είπε...

Κουρτίνα από κομμένες λωρίδες κατά μήκος των μπουκαλιών!!!! ε;;; όχι;;; χαχαχα! Ότι και να είναι, θα είναι πανέμορφο!!!
Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!
Φιλιά!

Χαρά είπε...

ανυπομονώ να δω!!! δε μπορώ να φανταστώ... ιδίως εάν τα μπουκάλια είναι τόσα όσα φαίνονται στη φωτογραφία!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Μπουκαλακι μπουκαλακι.. το σπιτακι τό χτισα.......κατα το πετραδακαι πετραδακι..χι.χ.ι.. Κατερινακι μου η δική σου ιδεα ακλπαζει και η δική μου παει σημιοτών..χι..χι..η περιέργια μου στο κατακόρυφο......χι.χ.ι.. φιλακια πολλα..

Μπομπότη Αρετή είπε...

Την ξεσηκωσες παλι την γειτονια Κατερινακι,ε?Τι μπορει να φτιαχνεις?Εγω θα πω....σκιαστρο γκαραζ, αυτο ειναι? Ότι κι' αν ειναι καλη επιτυχια σου ευχομαι! Φιλακια πολλα!!

para-kelsoscooks είπε...

Έχεις τόση φαντασία και άλλη τόση και περισσότερη όρεξη για δημιουργία που -νομίζω- δεν μπορούμε να προβλέψουμε τις προθέσεις σου.

Marie-Anne είπε...

Εγώ παραιτούμαι !!! Σε έχω ικανή για όλα!!!!Θα περιμένων να καμαρώσω την νέα σου κατασκευή!!

Marina είπε...

Τι γέννησε πάλι το μυαλό σου;;;
Εγώ πάντως θα έφτιαχνα ένα θερμοκήπιο ή ένα κουκλόσπιτο κήπου!!! Περιμενω με περιέργεια και αγωνία να θαυμάσω για μια ακόμα φορά τη δημιουργία σου!!!

Parents Land Gr είπε...

Και μενα σπιτακι μου ερχεται. Ειμαι σιγουρη οτι θα μεινουμε αφωνοι.

giasmin είπε...

ΚΙΟΣΚΙ.ΜΙΝΙ ΘΕΡΜΟΚΗΠΕΙΟ,ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ,ΕΠΙΠΛΑ ΚΑΙ ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΤΗΣ.ΣΟΥ ΛΕΩ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΠΡΙΝ 3 ΜΗΝΕΣ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

Heaven Creations είπε...

Ενα τεραστιο κουμπαρα ή κανα τεραστιο ρολόι για τα bazzar που ερχονται!

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Ναμαι κι εγώ.... Υπάρχουν τόσα πράγματα που μπορείς να φτιάξεις με τα πλαστικά μπουκάλια και ειδικά όταν είναι τόσα πολλά οι επιλογές μεγαλώνουν...
Σπιτάκι για ν απαίζουν τα παιδιά στον κήπο??? Σχεδία για να ταξιδεύουν σαν τον Ροβινσώνα Κρούσο???
Ή ένας κρεμαστός κήπος???
Περιμένω κι εγώ να δω την κατασκευή σου!

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια για το Blog σου που μας δίνεις ωραίες ιδέες!!! Και εγώ προσπαθώ να μαζεύω διάφορες συσκευασίες κ.α και τον ελεύθερο χρόνο ΄δημιουργώ΄ με τα παιδιά μου!! Εγώ θα έλεγα ένα θερμοκήπιο!!! Καλή επιτυχία!!

Ανώνυμος είπε...

χμμμμμ δύσκολοοοοοο!!!!!
Λέω παραβάν χα χα!!!!
Φιλακια πολλα!!!

Ανώνυμος είπε...

Παλί εγω προσφατα έιδα μια βαρκα στο face απο μπουκαλια φτιαγμενη δεν πιστευώ να κανεις αυτο???? χαχα

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

εμενα πάλι για διαχωριστικό μου μοιαζει ειλικρινα ο καλος μου στο κατωψι ενα τετοιο διαχωριστικό θα το εκτιμουσε αφανταστα εισαι απίθανη πάντως σε φιλώ και περιμενω με αγωνια το αποτελεσμα

Σόφη είπε...

γεια και από μένα!!! Ήρθα να μαντέψω... Μήπως φτιάχνεις κάτι σαν διαχωριστικό? Περιμένουμε τα αποτελέσματα!!!

Helen Hapsi είπε...

Καλησπέρα Κατερίνα! Ειπα να δοκιμάσω και γω την τύχη μου....οπότε θα ρίξω μια σκέψη. Για να τα έστησες έτσι όρθια ίσως θες να υπολογίσεις ύψος, οπότε θα πω κάτι ψηλό...για τοίχος μου μοιάζει.Ενα σπιτάκι λοιπόν θα πω!Οτι και να είναι πάντως ειμαι πολύ περίεργη να το δω !! Καλές δημιουργίες και καλό απόγευμα!