Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Πολύχρωμες Κηροκαρδιές

Αποφάσισα να εγκαινιάσω μια καινούρια στήλη στο blog μου.
Κάθε Παρασκευή θα σας προτείνω την
"Παιδική Χειροτεχνία Του Σαββατοκύριακου".
Θα είναι μια απλή κατασκευή με υλικά που όλοι έχουμε σπίτι μας και που φυσικά θα έχω δοκιμάσει πρώτα με τα δικά μου παιδάκια. 
 
 
Για αυτό το Σαββατοκύριακο έχω να σας προτείνω τις πολύχρωμες κηροκαρδιές.


Είναι μια ιδέα που είχα δει πριν καιρό εδώ.
 


 
Χρησιμοποιούμε παλιές κηρομπογιές. Αφού τις κόψουμε σε μικρά κομματάκια, τις τοποθετούμε μέσα σε φόρμες από σιλικόνη. Μετά στο φούρνο ,στους 230 βαθμούς για 10-15 λεπτά. Τα πιτσιρίκια μου ξετρελάθηκαν με τον τρόπο που σιγά σιγά τα κομματάκια έλιωναν μέσα στη φόρμα.
 

Όταν λιώσει το μείγμα ,βγάζουμε από το φούρνο και αφήνουμε να κρυώσει. Βγαίνουν πανεύκολα. Φυσικά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ό,τι σχήμα σε φόρμα έχουμε.
Οι μικρές μου κάνανε δώρο στις φίλες τους από μια καρδούλα χθες στο σχολείο και πολύ το χάρηκαν.
Καλή επιτυχία αν το δοκιμάσετε.

27 σχόλια:

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Εξυπνη και όμορφη ιδέα!!μου άρεσε!!
καλή σου μέρα!

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

Είναι χειροτεχνία μόνο για πιτσιρίκια;;;;Δεν νομίζω...εγώ ξετρελάθηκα!!!Τι ωραίο διακοσμητικό που είναι!!!

Konstantina είπε...

ευχαριστώ για την ιδέα...θα το κάνουμε το Σαββατοκύριακο!!

Anastasia είπε...

Πολύ ωραία ιδέα!Για μικρά και μεγάλα παιδιά...Καλή σου μέρα!

Memaria είπε...

Έξυπνη ιδέα και όλα τα παιδιά θα ξετρελαθούν..εδώ ξετρελάθηκα εγώ!
Καλή σου μέρα...φιλιά!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Πολύ χαριτωμένες οι καρδούλες.
Πες μου όμως μετά την επεξεργασία αυτή οι καρδούλες λειτουργούν πάλι σαν κηρομπογιές πολύχρωμες; Εννοώ όταν γράψεις με αυτές αφήνουν διάφορα χρώματα ή όχι;

ΦΛΩΡΑ είπε...

Πολύ χαριτωμένες οι καρδούλες.
Πες μου όμως μετά την επεξεργασία αυτή οι καρδούλες λειτουργούν πάλι σαν κηρομπογιές πολύχρωμες; Εννοώ όταν γράψεις με αυτές αφήνουν διάφορα χρώματα ή όχι;

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλή αρχή και καλή επιτυχία στη νέα σου στήλη.Πολύ καλή ιδεά,πρώτον μαθαίνουν να αξιοποιούν το χρονο τους κάτι δημιουργικό και χρήσιμο όπως ακριβώς το θέλουν τα ίδια τα παιδιά και δεύτερον μαθαίνουν και στην ανακύκλωση με αυτό το τρόπο,σωστά;

Anna είπε...

Parfaits !
Bises et bon weekend.
Anna

Craftlandgr είπε...

πολυ ωραια ιδεα για πολυχρωμες ζωγραφιες!!!

Μαίρη Τρακάδα είπε...

χμμμ παιδικές χειροτεχνίες; εγώ πάντως την έχω βάλει στο μάτι καιρό την ιδέα κι ας έχω περάσει ελάχιστα την παιδική ηλικία χαχα
πολύ ωραίες βγήκαν οι καρδούλες σας!
περιμένω με αγωνία την επόμενη ιδέα σου για ...παιδική χειροτεχνία! όχι για μένα... έτσι να υπάρχει! :)
Φιλάκια πολλά!

DIMI είπε...

Πολύ όμορφη ιδέα!!Μού άρεσε Κατερινάκι!Φιλιά στόν Βόλο!!

Makrina Zografou είπε...

katapliktiki idea!!!!!!!!!bravo einai oraio na vlepeis idees gia to pos na kaneis k kati dimiourgiko me ta paidia!!!!!!

Art4life είπε...

πολύ ωραία ιδέα....
επισης πολύ ομορφη η ιδέα της νέας στήλης...καλή αρχή!!

Unknown είπε...

Τελεια ιδεα η νεα σου στηλη!
Κοιτα να δεις που προλαβα και πεταξα ολες τις κηρομπογιες μετα την καταστροφη των τοιχων που προκαλεσε η μικρη μου.
Θα παρω αλλες χαχα!
Φιλακια πολλα!!!

sundayspoon είπε...

Πολύ ωραία η νέα στήλη! Και οι καρδούλες πανέμορφες! Πολύχρωμες και χαρούμενες! Μπράβο!

Ανώνυμος είπε...

Τι ομορφες καρδουλες που ειναι και πολυ εξυπνη ιδεα!!!!!
Φιλακια πολλα!!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ , ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ, ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!
ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ!!!!!1
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

Marina είπε...

Ερώτηση: η φόρα σιλικόνης μετά αχρηστεύεται; Επειδή έχω πολλά κεριά που θέλω να λιώσω να αγοράσω μία φόρμα μονο γι'αυτά ή είναι οκ αυτή για τα κεκάκια;;;
Φανταστική η ιδέα σου έτσι και αλλιώς!!!

Funky Monkey είπε...

Τέλεια ιδέα! Ανυπομονώ για τις επόμενες... βλέπεις, κατά βάθος κι εγώ παιδάκι είμαι!!! Φιλιά, καλό Σ/Κ!

Taelia88 είπε...

Την είχα δει κι εγώ την ανάρτηση στο 'Είμαι παιδί'!! Καταπληκτική ιδέα! Και η δική σας εφαρμογή, άψογη!!!
Συγχαρητήρια για τη νέα σου στήλη, Κατερίνα!!! Θα περιμένω με χαρά να βλέπω τι μας έχεις κάθε Παρασκευή!!
Φιλιά!!!
Να έχετε ένα όμορφο σ/κο!!!

Χρυσούλα είπε...

Κατερίνα όμορφο ξεκίνημα έκανες στη νέα σου στήλη!Είμαι σίγουρη για την επιτυχία της!..Τώρα θα σε παρακολουθούν και τα πιτσιρίκια περιμένοντας τις ιδέες σου για χειροτεχνία!...Πολλά Μπράβο!

Pepi είπε...

Εξυπνη και δημιουργική η ιδέα σου, Κατερίνα ! Καλή επιτυχία στη νέα στήλη του blog σου! Φιλάκια και καλό Σ/Κ!

giasmin είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ,ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΜΕ ΚΕΡΙΑ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΣΟΥ ΣΤΗΛΗ,ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!ΚΑΛΟ ΣΚ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Beauty Follower είπε...

Πολυ ωραια η ματιέρα των καρδιών!
Καλό σου Σαββατοκύριακο :)

Taelia88 είπε...

Σε περιέλαβα στην Βόλτα στη Γειτονιά #22 :)
Καλή εβδομάδα!!!

Δέσποινα είπε...

καλώς σε βρήκα !!!!πολύ όμορφες οι καρδούλες!!!!