Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Όταν Παίρνω Φόρα.....


Έτοιμο το μπλουζάκι που σας έδειξα στην προηγούμενη ανάρτηση. Δοκίμασα ένα καινούριο σχέδιο και ανυπομονούσα να το δω ολοκληρωμένο. Έτσι , έβαλα τα δυνατά μου να το τελειώσω γρήγορα.



Ξεκίνησα να πλέκω την μπροστινή πλευρά σχηματίζοντας τετραγωνάκια με καλή και ανάποδη πλέξη. Στο ύψος της μασχάλης έριξα καινούριους πόντους αριστερά και δεξιά για να δημιουργήσω τα μανίκια. Η πλέξη που ακολούθησα στο πάνω μέρος είναι "πουαντερί", όπως έμαθα ότι λέγεται. Άφησα μια τρύπα στη μέση για να περνάει ο λαιμός και συνέχισα με τον ίδιο τρόπο και την πίσω πλευρά του πλεκτού.
 

Διπλωμένο στη μέση έδειχνε επιτέλους σαν κοντομάνικη μπλούζα . Αφού ένωσα τα πλαϊνά, ζήτησα τη βοήθεια της μητέρας μου.
 

Ήρθε αμέσως με το βελονάκι της και έπλεξε ένα όμορφο κορδόνι γύρω γύρω στη λαιμόκοψη.
Νομίζω πως έγινε αρκετά όμορφη. Εσείς τι λέτε;;;;
 
 
 
 

27 σχόλια:

Marina είπε...

Μόνο όμορφη;;;
Τα θαυμάζω πάρα πολύ αυτά τα πλεκτά! Θέλω πάρα πολύ να μου δείξει κάποιος να φτιάχνω και εγώ...Η ενασχόλησή μου με το...άθλημα ήταν ελάχιστη(σαν παιδί έφτιαχνα με τις βελόνες ρούχα για τις κούκλες μου με δικές μου αλχημείες....)!!! Με γεια και με χαρά!!!!

Funky Monkey είπε...

Υπέροχη έγινε!! Μα καλά, κορίτσι μου, ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΛΕΚΕΙΣ;

Φιλάκια!

Craftlandgr είπε...

καταπληκτικο...οντως τα κανεις πολυ γρηγορα!!!

Taelia88 είπε...

Πανέμορφη έγινε, Κατερίνα!!! Και φορεμένη είναι κουκλίστικη!! Μπράβο στα χεράκια σου για τα δημιουργήματά τους!!
Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα να έχεις!!!!

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ είπε...

πλακα κανεις; ειναι φανταστικο!ααα, το ζηλεψα το σχεδιο θα φτιαξω κι εγω για τις μικρες φιλες μου!!!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Όταν παίρνεις φόρα...
κι ο Θεός ο ίδιος δεν σε σταματά.
Πολύ όμορφο και αυτό το πλεκτό σου.
Θα ντύσεις όλη την οικογένεια σιγά σιγά.
Κάποτε έπλεκα κι εγώ πολύ.
Θυμάμαι μια φορά που είχα ίωση πάνω στο κρεβάτι σε 2 ημέρες είχα τελειώσει μια δική μου ζακέτα μοχαίρ.
Με υγεία να χαρεί τη μπλουζίτσα το κοριτσάκι σου.

Rena Christodoulou είπε...

ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΡΙ!!!!!
ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ!!!!1
ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ!!!
ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΣΤΕΙΛΕΙ 10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΗΡΘΑΝ ΟΛΕΣ;
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

evonita είπε...

μπράβο σου πραγματικά!!! υπέροχα χρώματα! φιλάκια, καλή εβδομάδα

Ανώνυμος είπε...

Πήρες φόρα....Δεν προλαβαίνω τις αναρτήσεις σου!!! Καλοφόρετα, όλα πολύ ωραία: το μπλουζάκι, το σκουφάκι σου...
Κατερινάκι μου, καλημέρα και καλή εβδομάδα...

Χρυσόσκονη είπε...

Πολύ όμορφη και αυτή η δημιουργία σου.Τα παιδάκια σου θα πρέπει να είναι πολύ χαρούμενα με τα ρουχα που τους φτιάχνεις.Μπράβο συνέχισε έτσι.

Handmade by Mika είπε...

Ωραιότατο είναι, πολύ γλυκό και της πάει μουρλια της κόρης σου!
Φιλια

Anna είπε...

Very sweet...
Have a nice day !
Anna

STARDUST είπε...

Οταν παίρνεις φόρα... φόρα ανηφόρα! Σούπερ έγινε!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Δεν είναι οτι γνωρίζεις καλά το πλέξιμο δημιουργείς όμορφα πλεκτά με γούστο και όμορφα συνδυασμένα χρώματα
και το σκουφάκι της προηγούμενης ανάρτησης είναι υπέροχο ...Μπράβο Κατερίνα είσαι άξια!!! Καλό μεσημέρι

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Μπράβο! Ωραία χρώματα! Να το χαρεί η κορουλα σου

Μπομπότη Αρετή είπε...

Τελειο το πουλοβερακι κατερινακι!!!
Πανεμορφα τα χρωματα και πολυ ωραια η πλεξη! Μπραβο σου!!!

SPYRIDOULA είπε...

Υπέροχο το πουλοβεράκι με τέλεια χρώματα και πλέξη!Φιλάκια!

Unknown είπε...

Μου αρέσει πολύ!!!!!!!!!!!!

Δημιουργία είπε...

Με γεια και με χαρά της.

PEONY είπε...

Τέλεια! Ζηλεύω... θέλω κι εγώ μία για την μικρούλα μου. Πόσο χρόνο σου πήρε? Βέβαια επειδή δεν έχω πολυπλέξει με βελόνες φαντάζομαι ότι θα κάνω έναν αιώνα για να την τελειώσω. Άσε που δεν ξέρω να κάνω σχέδια πέραν απο την καλή και την ανάποδη. Ξέρεις πού μπορώ να κοιτάξω για να πάρω πληροφορίες για διάφορους τρόπους πλέξης με βελόνες?
Συνέχισε να πλέκεις, σου πάει!
Πολλά φιλιά!

Kiki Aposeki είπε...

Πήρες φόρα Κατερινάκι και ποιος σε πιάνει!!! Έγινε υπέροχο και τα χρώματα που επέλεξες είναι τέλεια!!! Μπράβο σου!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!

κορδονέτο είπε...

Πραγματικά πήρες φόρα.Μου αρέσουν τα χρώματα που χρησιμοποιείς στις δημιουργίες σου.

Valavani είπε...

Είναι καταπληκτική ημπλουζίτσα με πολύ όμορφα χρώματα!!!!και τι ευκολο πατρόν!!!Μπράβο!!

Valavani είπε...

Κατερινάκι δεν εχω πάρει την διευθυνση σου την έστειλες?

Marie-Anne είπε...

Καλέ, εσύ έγινες εξπέρ στο πλέξιμο!!
Πολύ όμορφη έγινε η μπλουζίτσα για την κουκλίτσα σου!
Καλο ξημέρωμα!

mirsini's creations είπε...

Πανέμορφοοο....τέλειο έγινε !!!! το καραέχεις με το πλεξιμο...καλά..με όλα το έχεις βασικά !!!! Έτσι....πάντα με φόρα!!!! Χάχάχά..
Πού θα μου πάει !! Μιά μέρα θα πλέξω κι εγώ ρουχαλάκι !! Χίχί....φιλάκιαα ! :))

Δημιούργησέ το... είπε...

Πραγματικά έχεις πάρεις φόρα ... και έτσι να συνεχίσεις ...πολύ ωραία το μπλουζάκι ...καλή συνέχεια και καλή επιτυχία σε ότι κάνεις.