Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Δωράκι Αγάπης και Βραβείο

Είμαι πολύ χαρούμενη σήμερα αφού διαπίστωσα πως κέρδισα στον "Διαγωνισμό Αγάπης" από τη Valavani .
 

Δεν ξέρω ακόμα ποιο είναι το δωράκι αλλά ανυπομονώ και φυσικά όταν έρθει θα σας το δείξω αμέσως.
 

Εδώ και μερικές μέρες πήρα και ένα βραβείο από την αγαπητή Funky Monkey.
 
 
Το βραβείο συνοδεύεται και από μια μικρή υποχρέωση.......να αναφέρω 11 τυχαία πράγματα για τον εαυτό μου.
 Έχουμε και λέμε λοιπόν :
  1. Μου αρέσουν όλων των ειδών τα παιχνίδια.....στην εξοχή, στο γήπεδο, στην παραλία, επιτραπέζια, ηλεκτρονικά....
  2. Λατρεύω την θάλασσα χειμώνα, καλοκαίρι.
  3. Παθιάζομαι ιδιαίτερα με ό,τι κι αν καταπιάνομαι.
  4. Δεν κοιμάμαι ποτέ χωρίς να έχω διαβάσει έστω και λίγες σελίδες από το βιβλίο μου.
  5. Όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω μετεωρολόγος.
  6. Αγαπώ τη μουσική, αν και όχι όλα τα είδη της.
  7. Μου αρέσει να πειραματίζομαι με διάφορα υλικά.
  8. Πιστεύω στην ανακύκλωση.
  9. Προσπαθώ να βοηθάω όποιον έχει την ανάγκη μου.
  10. Νομίζω πως έχω εθιστεί στα γλυκά.
  11. Ήμουν χρόνια ερωτευμένη με τον Bon Jovi.
Δεν ξέρω κατά πόσο έχουν κάποιο ενδιαφέρον όσα έγραψα παραπάνω , πάντως όποια θέλει μπορεί να συνεχίσει το παιχνίδι.
 
Πριν ευχηθώ σε όλους ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο,
να σας θυμίσω...
 
 
Απαντήστε στο κουίζ για να κερδίσετε δωράκι.
 
 
Αφήστε σχόλιο για να κερδίσετε ένα κουπόνι για αγορές στα Pennie.
 

Γράψτε μια ιστορία για το "7o παιχνίδι με λέξεις" γιατί έτσι σας αρέσει.
 
 
 
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 

16 σχόλια:

Craftlandgr είπε...

αντε τυχερουλα ,κερδισες στον διαγωνισμο,θα περιμενουνε να μας το δειξεις το δωρακι σου!!!βεβαια κι οι υπολοιπες δεν θα μεινουμε παραπονεμενες!!!χαχα

φιλια

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ είπε...

μπραβο για το δωρακι σου!πολυ ενδιαφεροντα τα 11 πραγματακια που μας εκμυστηρευτηκες για τον εαυτο σου!να δω εγω ποτε θα το κανω!!!αν σε ηξερα παλια θα σε συστηνα σ'εναν ξαδελφο μου που εμοιαζε με τον μπον τζοβι(τοτε,τωρα.....ημουνα νιος και γερασα!!!)καλο βραδυ!!!

Daphnofila art jewelry είπε...

Συγχαρητήρια Κατερινάκι για το δωράκι σου. Με τις απαντήσεις που έδωσες για τον εαυτό σου σε γνωρίζω καλύτερα. Πολλά φιλάκια!!

Funky Monkey είπε...

Συγχαρητήρια για το δωράκι σου! Χαίρομαι που μέσα από τις απαντήσεις σου μου δόθηκε η ευκαιρία να σε γνωρίσω λίγο καλύτερα. Πολλά φιλιά, καλό Σ/Κ!

evonita είπε...

πάντα τυχερή!!! συγχαρητήρια για το βραβείο, εγώ χάρηκα τις απαντήσεις σου και τις βρήκα ενδιαφέρουσες! φιλάκια!

despina είπε...

Το ότι παθιάζεσαι με ότι κι αν καταπιάνεσαι το έχουμε καταλάβει!!!!συγχαρητήρια για το δωράκι πάντα τυχερή!!!!καλό σκ!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Πάντα τέτοια γλυκιά μου, τυχερούλα σε όλα ειδικά εύχομαι στην αγάπη!

Pepi είπε...

Πάντα τυχερή να'σαι Κατερίνα!! Ομορφες οι απαντήσεις σου! Καλή Κυριακή να'χεις!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Χαίρομαι πολύ που είσαι τυχερούλα...
Με το καλό να χαρείς το δωράκι σου.
Το βραβειάκι σου μας έκανε να μάθουμε μερικά παραπάνω στοιχεία του εαυτού σου.
Επίσης ευχαριστώ για την διάδοση του παιχνιδιού μας.
Φιλιά πολλά.

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Πάντα τυχερή να είσαι εύχομαι!! Περιμένω πώς και πώς να μάθω τί κατασκευή θα κάνεις με τα μπουκάλια...

κορδονέτο είπε...

Να΄σαι πάντα τυχερή!Φιλάκια!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Συγχαρητήρια για τη νίκη στο διαγωνισμό.Μου άρεσαν τα 11 στοιχεία σου.

nikol είπε...

΄΄Δωράκι αγάπης΄΄Συγχαρητήρια Κατερινάκι πολύτιμο και σπουδαίο δώρο, να το χαρείς.

fillitsa's handmade crafts είπε...

μπραβο!παντα τυχερη!περιμενουμε να μας το δειξεις!!!εγω με τα μπουκαλια εκανα καθισματακια στυλ πουφ,θα τα παρουσιασω σε λιγες μερες,λες να φτιαξαμε το ιδιο; :Ρ φιλια!

Valavani είπε...

Πολύ όμορφο το σκουφάκι,με πολύ ωραία πλεξη!!!!!Κατερινάκι αφου είσαι από τις super νηκήτριες κέρδισες αυτό που σου άρεσε πολύ!!!!Και του χρόνου !!!!

Taelia88 είπε...

Συγχαρητήρια για το δωράκι σου, Κατερίνα!! Πάντα τυχερή να είσαι!!! Συγχαρητήρια και για το βραβείο!! Πολλά ακόμη σου εύχομαι!!! Υπέροχα τα πράγματα που μοιράστηκες μαζί μας!!
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!