Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Τα Πρώτα Μου Σκουφάκια


Έτοιμα και τα πρώτα μου πλεκτά σκουφάκια. Τελικά δεν ήταν και τόσο δύσκολο όσο νόμισα. Το ένα το έκανα με το νήμα που περίσσεψε από το ζακετάκι της Αμαλίας και έγινε ένα όμορφο σετάκι.

 
Θέλω να ευχαριστήσω βέβαια και την Αθηνά από το "Πλέκω και δημιουργώ" για τη βοήθειά της.
 

Το δεύτερο έχει λευκό χρώμα με λίγο από το αγαπημένο μου μωβ. Και τα δυο σκουφάκια είναι σε παιδικό μέγεθος.
Νομίζω πως ήρθε η ώρα να κάνω κάτι και για μένα......
 
 

34 σχόλια:

Konstantina είπε...

πανέμορφα και τα τρία! Μπράβο σου !! Αντε να δούμε τι θα κάνεις και για τον ευατό σου!! Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Σιγά που θα σου ξέφευγαν εσένα τα σκουφάκια.
Θαύμα είναι ειδικά φορεμένα στα κεφαλάκια των παιδιών.

mirsini's creations είπε...

Ουάου !!!! Πανεμορφαααα !!!! Συγχαρητήρια Κατερίνα μου.....τα κατάφερες πολύ γρήγορα και τα σκουφάκια σου είναι εξαιρετικά !!! Έκανε η μικρή και σετάκι με το υπέροχο ζακετάκι της !!!!
Χίλια μπράβο...ποιός σε πιάνει τώρα !!!!
Καληνύχτα και φιλάκια πολλάαααα !!! :)))

Katrina είπε...

Δεν περιμενα κατι λιγοτερο απο εσενα!!!!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

Κατερινάκι μου γειά στα χέρια σου!!!Είναι πολύ όμορφα τα σκουφάκια και μπράβο σου που έμαθες!!!Αντε να δούμε και το δικό σου!!!ΦΙΛΆΚΙΑ!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

όμορφα... με ωραία χρώματα... μπράβο!

syros2js είπε...

Τώρα που πήρες φόρα, ποιός σε πιάνει???!!!
;-)
Μπράβο, Κατερινάκι!!!
Φιλάκιααααα!!!

Funky Monkey είπε...

Πολύ όμορφα έγιναν! Να κάνεις οπωσδήποτε και για σένα! Φιλάκια πολλά.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ολα πολύ όμορφα!!
Φυσικά να φτιάξεις και κάτι όμορφο δικό σου!
Φιλιά!

Unknown είπε...

Γεια στα χερια σου!Ειναι πανεμορφα!

Marie-Anne είπε...

Πολύ όμορφα!!! Να μας δείξεις και το δικό σου !!!
Καλό βράδυ!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Πολυτάλαντη και ακούραστη..μπράβο σου...Ειναι ωραια και τα σκουφάκια..περιμενουμε το επόμενο πράγμα που θα κάνεις :)
τελικά ροζ ειναι η σελίδα σου;από το άλλο κομπιουτερ την έβλεπα λιλά
και το ροζ μου αρέσει

myStickland είπε...

Τέλεια τα σκουφάκια!!
Τώρα που έμαθες...ποιός σε πιάνει:)
Καλο βράδυ:)

Parents Land Gr είπε...

Οταν παρεισ φορα δεν σε σταματαει τιποτα. Εισαι φανταστικη!

para-kelsoscooks είπε...

Τώρα που έκανες την αρχή....τι έχουμε να δούμε!!!!!
Πολύ ομορφα τα σκουφάκια.

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Πολύ όμορφα! Το αγάπησες πολύ τελικά το πλέξιμο...
Καλή συνέχεια!

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ είπε...

εγιναν πολυ ωραια και αυτα ειναι μονο η αρχη!!!μπραβο!

Δημιούργησέ το... είπε...

ωραία και τα σκουφάκια σου!τώρα που ξεκίνησες δε θα σταματάς!!!και κοίτα ...το επόμενο που θα πλέξεις να είναι δικό σου....

Sheena Dimitriou είπε...

Καλημέρα! Είναι πολύ όμορφα, μπράβο σου!! Εδώ και λίγες μέρες η μικρή μου κόρη κυκλοφορεί με 2 βελόνες πλεξίματος και ένα κουβάρι και προσπαθεί να μάθει να πλέκει(της έκανε ιδιαίτερα η μαμά μου). Εν τω μεταξύ έχει πολύ πλάκα γιατί συνέχεια με ρωτάει, αλλά είναι μικρό μωρέ και δεν τα καταφέρνει καλά!! Άμα της δεις κάνει σαν να τσακώνεται με τις βελόνες!!! Καλή σου μέρα:)

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ, ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΛΕΞΙΜΟ!!!!!
ΔΕΝ ΞΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΜΟΥ!!!
ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΑΩ!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

Anastasia είπε...

Πολύ όμορφα!Περιμένουμε να δούμε και τα δικά σου!

sundayspoon είπε...

Έχεις γίνει εξπέρ! Τέλεια όλα! Μπράβο!

Anna είπε...

Très joli ! Pour un ensemble complet !
Bises et bon weekend.
Anna

Ελμιράκι είπε...

Bravo, Katerinaki! Katapliktika skoufakia!

Pepi είπε...

Γλύκα τα σκουφάκια!! Ε, τώρα σειρά έχει η μαμά!!!!
Φιλάκια και καλό Σ/Κ να'χεις!

Ανώνυμος είπε...

Είναι τέλεια!!!!!! δεν εχω λογια ποσο πολυ ζηλευω θελω και εγω να μαθω να πλεκω αλλα τωρα με την καινουργια μου ραπτομηχανη ουτε για αυτην δεν εχω χρονο δυστυχώς ...
Παντως είναι οτι πρεπει ο καιρος ειναι κρυος και ειναι το κατάλληλο αξεσουαρ του χειμώνα!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!!!!

DIMI είπε...

Υπέροχα καί τά δύο!!Καλό Σ/Κ!!

Athina είπε...

Κατερινακι τελεια τα πρωτα σου σκουφακια!!!πολυ χαιρομαι που σε βοηθησα!!οτι αλλο χρειαστεις και μπορω ειμαι στη διαθεση σου.Καλη συνεχεια!!

Taelia88 είπε...

Άχου!!! Τι πανέμορφα που είναι!!!! Και τα σχέδιά τους, υπέροχα!!!! Φυσικά και είναι ώρα για εσένα!!! Αναρωτιέμαι τι θα σου φτιάξεις!! χιχι!
Καλό βράδυ και καλό σ/κο!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφα και τα δύο
Φιλάκια ...

Χρυσούλα είπε...

Κατερίνα,κόλλησες με το πλέξιμο έ;...έγιναν πανέμορφα!...θα περιμένω να δω τι θα φτιάξεις για σένα...
Καλό σου βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

Κατερίνακι, γειας τα χέρια σου!!!
Πότε τελείωσες τα ζακετάκι και τώρα βλέπουμε τα σκουφάκια!! Το σετ έγινε πολύ ωραίο!! Στο σκουφάκι μου αρέσει το σχέδιο που κάνει στη μέση!!!
Την καλημέρα μου

Φιλία είπε...

Κοίτα να δεις μανία όλες με το πλέξιμο!!!!!!
Εσύ παιδί μου θα διαπρέψεις στο πλεκτό αν με το "ντου" έφτιαξες τέτοιες ομορφιές!!!!!
Φιλάκια και καλό Σ/Κ

Anthemis είπε...

Νομίζω ότι το πλέξιμο σου πάει πολύ υπέροχο το σχέδιο!!!