Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Ένας Μωβ Διαγώνισμος

Καταρχήν να ευχηθώ σε όλους καλό και δημιουργικό μήνα.


Ο Μάρτιος είναι ο αγαπημένος μου μήνας. Πρώτα πρώτα γιατί μας φέρνει την Άνοιξη. Δεύτερον γιατί μοιάζουμε πολύ σαν χαρακτήρες, άστατοι και οι δυό. Τρίτον γιατί στις 29 έχω τα γενέθλιά μου. Σκέφτηκα λοιπόν να χαρίσω μερικά δωράκια στην γειτονιά. Απαραίτητη προυπόθεση ,να πάρετε μέρος στον παρακάτω διαγωνισμό : Όπως ίσως έχουν μερικές καταλάβει, το αγαπημένο μου χρώμα είναι το μωβ. Στείλτε μου λοιπόν όποιαδήποτε δημιουργία σας, παλιά ή καινούρια, κόσμημα, κέντημα, χειροτεχνία, πλεχτό, πίνακα,φαγητό,φωτογραφία ή ότι άλλο βάλει ο νους σας, αρκεί να κυριαρχεί το μωβ χρώμα. Αφήστε το σχόλιο με τον σύνδεσμο της ανάρτησής σας εδώ.


Θα χαρώ πολύ να δω τις συμμετοχές σας ως και τις 28 Μαρτίου.
Αν θέλετε, βάλτε τον στο blog σας να το μάθουνε κι άλλοι.




Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ για τις πρώτες συμμετοχές κι ένα προκαταβολικό ευχαριστώ για όσες ακολουθήσουν. Ας τις δούμε όμως μία μία ,να χορτάσει το μάτι μας μωβ.
Κάνοντας κλικ πάνω στις εικόνες συνδέεστε με το αντίστοιχο blog.





1. Η Μαρία από τo handmade art έστειλε μια απίθανη κεραμική μάσκα.


2.  Από την Ανίττα και το e-crochet έφτασε μια υπέροχη δαντελένια πεταλουδίτσα.


3.  Η Eιρήνη από το eirinixeiropoihmata με τίμησε με ένα ζευγάρι πανέμορφα σκουλαρίκια.

4.  Η Κωνσταντίνα από το pnoi-anemou μου έδωσε 4 επιλογές. Κατέληξα σ'αυτήν τη τρισχαριτωμένη γατούλα.


5.  Μια εικόνα ,χίλιες λέξεις από τη Θεανώ και
το mammy on line.


6.  Φανταστική η καρφίτσα της Μαρίτας από το peniatexnaskatergazetai.


7.  Ο Υπνουλιάρης είναι το πρώτο κουκλάκι από το Ελμιράκι και τον Χαρούμενο Κόσμο. Μα δεν είναι σκέτη γλύκα;


8.  H Ρένα από το diaheiros έστειλε ένα βάζο φτιαγμέμο με πολύ μεράκι και αγάπη. Δείτε το και φωτισμένο.

9.  Σε μεγάλο δίλημμα με έβαλε η Λευκοθέα από το lefkotheacreations αφού ανέβασε μια ανάρτηση με 13 διαφορετικές μωβ δημιουργίες. Διάλεξα έναν καταπληκτικό δίσκο με ορτανσίες.


10.  Αυτά τα μοναδικά σκουλαρίκια από την Φαίη τα λάτρεψα όταν τα πρωτοείδα στο feysjewel. Tώρα και στον μωβ διαγωνισμό.


11.  Η Άντρια από το handmadebyandria έστειλε άλλο ένα κόσμημα. Μια πρωτότυπη καρφίτσα από φερμουάρ.


12.  Απολαύστε έναν από τους εμπνευσμένουε πίνακες μικτής τεχνικής της νεραϊδομάγισσας pinkdreamer.





13.  Κι άλλη μια πανέμορφη καρφίτσα, αυτή τη φορά από την Χαραυγή και το xaraygi.

14.  Να κι ένα ζεστό σκουφάκι, πλεγμένο από τα χεράκια της γλυκιάς Πέγκυ και το yuppieya.

15.  Μια ζωηρή πεταλουδίτσα κι ένα μικρούλι ψαράκι ήρθαν από το m-cubed diapercreations να μας κάνουν παρέα.

16.  H  Puroessa με τίμησε με ένα καταπληκτικό βραχιόλι από καουτσούκ, δέρμα και κoρδόνι.


17.   H Mαριλού από το mariloudi έστειλε τις υπέροχες μινιατούρες της .


18.   Ένα πανέμορφο μπουκέτο λουλούδια από την Αλεξάνδρα και το ΑVC-creations.


19.   Ένα κομψό κόσμημα έφτιαξε η Σπυριδούλα από το handmade-by-spyridoula.


20.  H  Έφη από το Effie's sweet home designs με κατέπληξε με μια ανάρτηση γεμάτη μωβ. Διάλεξα την φανταστική διακόσμηση αυλής.
 
21.  Η Marieanne από το L'atelierdemarieanne έστειλε ένα πολύ ξεχωριστό καθρεφτάκι.







22.  Η Vailie από το vailie-in-escapeland έφτιαξε ένα μοναδικό δαχτυλίδι (κατά της γρουσουζιάς)


23.  Όταν η φύση έχει κέφια στην πανέμορφη Σάμο. Να τι έστειλε η Αθηνά από το voltastoneiro.

24.  To Δελφινάκι από το delfinaki-sunset λατρεύει επίσης το μωβ. Ρίξτε μια ματιά σε όλη την ανάρτηση. (αναδημοσιεύση από το www.selena-ever.blogspot.com)


25.  H Δήμητρα από το happylittledots συμμετέχει με το καινούριο Ανοιξιάτικο στεφάνι της. Τρέλα δεν είναι;


26.  Μια καταπληκτική μωβ γατούλα φτιαγμένη από χαρτοπολτό ήρθε από την Ελένη και το by-helene.


27.  H Nίκη από το oneiropeioio έφτιαξε ένα φανταστικό σετ κουζίνας με παλαίωση και ντεκουπάζ.


28.  H Φανή από το fanypap έστειλε τα καινούρια ,μοντέρνα ,λουλουδάτα δαχτυλίδια της.


29.  Θαυμάστε την μεταμορφωμένη συρταριέρα της Λαμπρινής από το lamproukam.


30.  Μια πανέμορφη κουβερτούλα από τα χεράκια της Μαίρης και το m-ar-t.


31.  H Mαρία από το scrapmaria έκανε μια εκπληκτική σύνθεση με πολύ φαντασία.


32.  Από την Κωσταντίνα και το katidikomou ήρθαν δυο λυγερόκορμες χορεύτριες .


 33.  H Λένα με τα kaloydia της έστειλε ένα υπέροχο vintage κόσμημα με υγρό γυαλί.


34.  Από το debbs-jewelry ένα ακόμη πανέμορφο κόσμημα ειδικά για τον μωβ διαγωνισμό.


35.  H Mαρία από το jeweleryhandmade έφτιαξε ένα μοναδικό δαχτυλίδι με λουλούδι Αμέθυστου και μοντέρνο δέσιμο.




36.  Καταπληκτικοί οι κρίκοι της Ιωάννας από τον ksotikokosmo με την πολυλατρεμένη Candy&Antony.


37.  Η Purpleleath από το kosmimatoneiro έκανε ένα ονειρεμένο βραχιολάκι με κρυσταλάκια.






38.  Μια καινούρια φίλη, η Σοφία από το heaven-sofia, έστειλε ένα καταπληκτικό βραχιολάκι.


39.  Δείτε φανταστικό χρώμα που έχει αυτή η γυάλινη μπάλα από την Πένυ και το bykalliope.


40.  Ένα υπέροχο κόσμημα από την Έφη και το ianeiraspaintigs.


41.  H Ειρήνη από το dimiourgikesstigmesstigmesxalarosis ζωγράφισε μια πανέμορφη τουλίπα σε καμβά.


42. Mια ακόμη καινούρια φίλη, η Χρυσούλα από το diaxirosxrysa, έστειλε έναν ξεχωριστό χειροποίητο ζωγραφιστό σταυρό.


43.  Πολύ όμορφο το κουτί αποθήκευσης που έφτιαξε η Κική από το justcreativemoments. Εδώ φαίνεται μόνο το καπάκι.


44.  H πρώτη προαπάθεια ντεκουπάζ της Δέσποινας από το despina-myworld .Εντυπωσιακό.



45.  Ένα πρωτότυπο σετ πλεγμένο με βελονάκι από την VI.P. και το once-uppon-a-time.


46.  Το μεγαλείο της φύσης κατευθείαν από τον κήπο της Ρούλας και το smaragdenia-roula.


47.  Η Νάσια από το casitadeamistad έστειλε μια εκπληκτική δημιουργία.


48.  Να κι ένα τραγούδι από τη Ροδούλα και το annoula-rodoula, κατά κόσμον 'Αννούλα στην κατασκήνωση'.
<<Start wearing purple with lyrics>>


49.  Δυο υπέροχα καδράκια από την Helen και το helens-creations.


50.  Δύο φανταστικά σημειωματάρια με χειροποίητη βιβλιοδεσία από την Deppy και το creative-journey-deppy11.


51.  Πανέμορφες οι προσωπογραφίες της Ελένης από το noprogramm σε μπλουζάκι και ακουαρέλα.


52.  Η Βίκυ η podilatisa πήρε ένα ξύλινο κουτί και το έκανε αγνώριστο. Δε συμφωνείτε;


53.  Πολύ όμορφα και μοντέρνα τα σκουλαρίκια της Βάσιας από το thenightantics.


54.  Μια μοναδική πετσετοθήκη με κορδέλες από την Irida και το iridasart.


55.  Μια καινούρια φίλη, η Ελένη από το mepolimeraki, έστειλε ένα καταπληκτικό βραχιόλι.

56.  Αυτό το κορίτσι θα μας τρελάνει. Η Vivika από το thewanderingdeer έπλεξε ένα γλυκό, γλυκό πουλάκι.


57.  Ένα χαριτωμένο ντυμένο μωβ κουτί ήρθε από μια ακόμη καινούρια φίλη, τη Σοφία τη ζαβολιάρα από το sentoukizavolies.


58.  Ένα αβγό στρουθοκάμηλου δουλεμένο με την τεχνική της χαρτοπετσέτας από την Πέπη και το dhmiourgieskardias. Φανταστικό αποτέλεσμα.


59.  Η Mary από το craftsm συμμετέχει με τα όμορφα Πασχαλινά αβγουλάκια της.


60.  H Eιρηάννα από το jewelego χρησιμοποιεί στις δημιουργίες της κομματάκια lego. Φοβερό!


61.  Ένα υπέροχο βραχιόλι με πέτρες αμέθυστου από την Ευσταθία και το eustathiaartandcraft.


62.  Μια πανέμορφη, ζεστή μπλούζα από την Πουαντερί και το maritsa3.


63.  H Έφη από το greekscrapbooking έφτιαξε μια μοναδική σύνθεση.


64.  Μια Βασίλισσα από το queenwoolfaki έστειλε ένα τέλειο χειροποίητο τετράδιο με δική της βιβλιοδεσία.


65.  Ένα καλόγουστο τυλιγμένο στεφανάκι από την Stone και το littlemomentscount-andim για να στολίσει την πόρτα μας.


66.  Μια χνουδωτή, αφράτη πετσέτα με προσεγμένο τελείωμα από την Fotolabida.


67.  Από το onirokosmos-art έρχεται ένα πραγματικά μαγικό καπέλο. Δείτε από τι είναι φτιαγμένο....


68.  Μια υπέροχη κεντημένη σύνθεση από την Άννα και το stitchingcanbefun.


69.  H Κωσταντίνα από το kaixeirakinei έφτιαξε μια ζεστή και φιλόξενη φωλίτσα.


70.  Να τι έκανε με ένα παλιό CD η Νένα από το nenakarascreations. Φανταστικό!


71.  Η Selena από το selena-ever  λατρεύει το μωβ χρώμα. Και για του λόγου το αληθές ρίξτε μια ματιά στο περιεχόμενο της τσάντας θαλάσσης της και στην οθόνη του υπολογιστή της.


72.  Ένας ρομαντικός πίνακας γεμάτος αγάπη από την Τζένη και το jennysdreamylife.


73.  Το βραχιόλι που ετοίμασε η Βίκυ από το bijouxkerihantra είναι εκπληκτικό.


74.  Από το ChezSofiWorld μια όμορφη σαλιάρα φτιαγμένη με πολύ αγάπη.


75.  H Μαρία από το marie-meraki έστειλε μια ρομαντική μπομπονιέρα γάμου σε βαζάκι.


76.  Πολύ πρωτότυπα και εντυπωσιακά τα σκουλαρίκια από το craftink.


77.  Η Δέσποινα από το despinas-fashion έστειλε τις τελευταίες δημιουργίες της, μια ανοιξιάτικη φούστα και μια ζεστή ζακέτα. Απολάυστε.


78.   Μαμά και κόρη σε δημιουργικό οίστρο. Η Giasmin από τις χειροδημιουργίες συμμετέχει με μια υπέροχη σύνθεση.


79.  Kαι η κόρη της Giasmin, η Θένια (χωρίς blog) έφτιαξε αυτή την πανέμορφη καρδιά για τους γονείς της.


80.  Ένα καταπληκτικό ασημένιο δεντράκι με χαντρούλες από τα χέρια της Φιλίας και το filiascrafts.


81. Το γιλέκο της Maya από το mayasfairytale είναι από felt και είναι πραγματικά μοναδικό.


82.  Άλλη μια όμορφη δημιουργία. Από την Έλενα και το elena-fantasia το παρακάτω ανάγλυφο κηροπήγιο.


83.  H Eλένη από το orekshgiadhmiourgia έστειλε μέρος από την διακόσμηση της τάξης της. Χαριτωμένο.


84.  Μια πανέμορφη κουκουβάγια-καρφίτσα από τσόχα από την Διονυσία (χωρίς blog)


85.  H Κατερίνα από το Δημιουργία έστειλε ένα εξαιρετικό κουτί ντυμένο με ύφασμα και κορδέλες.


86.  Ένας μυστηριώδης μωβ κύριος εμφανίστηκε από το gianna-handart. H Γιάννα τον έστειλε.


87.  H πανέμορφη λουλουδάτη κρεμάστρα είναι από την Μαρία και το gunaikeies-upotheseis.


88.  Δείτε τι έπλεξαν τα χρυσά χεράκια της Εύας από το eva's world.


89.  Kαι δυο ακόμη φανταστικά βραχιολάκια που έφτιαξε η Φαίδρα αφού έκανε πρώτα ένα ''ταξίδι στη χώρα της δημιουργίας''.


90.  H Nατάσσα από το pink faity studio μας έβαλε σε Πασχαλινό κλίμα στέλνοντας μια λαμπάδα μόνο για γυναίκες με πολύ ρομαντική διάθεση. Tres chic !!!


91.  Ένα πραγματικά εξαιρετικό κόσμημα από τη Γιώτα και το exairetico.


92.  Ένα χαριτωμένο ζευγαράκι από πηλό ήρθε από την Μαριάννα και το art in love.


93.  Το βελονάκι της Άσπας από το aspa-katathesipsixis πήρε φωτιά. Να, το αποτέλεσμα.

94.  Ο μωβ κόσμος της Μίκας από το xeirotexnia-kosmima αποτυπώθηκε πάνω σε έναν υπέροχο καμβά.


95.  Να κι ένα όμορφο πλεχτό βραχιολάκι από την Χαρά και το fairyknitting.


96.  H Αναστασία από το eksipnesidees έφτιαξε ένα ζευγάρι τρισχαριτωμένα βρεφικά παπουτσάκια.


97.  H Marilise από το katitimou μου έδωσε δικαίωμα επιλογής. Διάλεξα κι εγώ το πανέμορφο σκουλαρίκι με felt καρδούλες .


98.  Μια μοναδική τσάντα από μωβ λινάτσα ήρθε από τη χρυσομέλισσα Κλαύδια.























































































































122 σχόλια:

para-kelsoscooks είπε...

Καλό σου μωβ και δημιουργικό μήνα να έχεις.

Unknown είπε...

Καλό μήνα!!!!!!!!!!!!

Φιλία είπε...

Καλό μήνα, κοριτσάκι...
Ωραίος διαγωνισμός
Φιλιά πολλά

Maria είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ !ΠΟΛΥ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗ!
http://handmadeartmaria.blogspot.com/2012/03/my-ceramic-mask.html
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΩΒ!
ΦΙΛΙΑ !

Mania είπε...

Καλό μήνα Κατερινάκι μου!!

Stone είπε...

Καλό μηνα Κατερινακι!Πολύ ωραία η ιδεα του διαγωνισμού και θα προσπαθησω να συμμετασχω!

Rena είπε...

Πολύ ενδιαφέρον διαγωνισμός!!!!
Καλό μήνα!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΠΟΣΑ ΜΩΒ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΒΡΕ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ; ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.....ΑΣΦΑΛΩΣ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

peggy είπε...

γεια σου κατερινάκι...κι εγώ έχω ιδαιτερη αδυναμία στο μώβ...πολύ θα χαρώ να πάρω μέρος στο διαγωνισμό σου!!φιλιά!

kalypso είπε...

Μου αρέσει κι εμένα. Θα χαρώ κι εγώ να πάρω μέρος!

Nena είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΟΥ...ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ...ΦΙΛΑΚΙΑ.

Μαρία είπε...

καλό μήνα...τέλεια η ιδέα σου..αγαπημένο χρώμα το μωβ ...παίρνω κι εγώ μέρος ..φιλάκια

Rania K. είπε...

Αγαπώ πολύ το μώβ!!! Είμαι μέσα και γω λοιπόν...Καλό μήνα!!!

Fanypap είπε...

Καλό σου μήνα Κατερινάκι μου!!!και χρόνια σου πολλά! αν και θα τα ξαναπούμε μέχρι τότε! φιλάκια γλυκιά μου!

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ είπε...

Καλό μήνα Κατερινάκι! Τι ωραία ιδέα ο διαγωνισμός σου! Πρέπει να σκεφτώ κάτι σύντομα γιατί θέλω πολύ να συμμετέχω, είναι και δικό μου πολύ αγαπημένο χρώμα. Πολλά φιλιά!

Niatta είπε...

Σου αφιερώνω την όμορφη πεταλούδα μου σε μωβ φόντο:
http://e-crochet.blogspot.com/2011/11/blog-post.html

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Καλό σου μήνα Κατερινάκι!! Έχεις ίδια μέρα γενέθλια με τον καλό μου!! Σου στέλνω την συμμετοχή μου με τα σκουλαρικάκια αυτής μου της ανάρτησης:
http://eirinixeiropoihmata.blogspot.com/2011/04/blog-post.html

Pyroessa είπε...

καλημέρα Κατερίνα και καλό μήνα!
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ σε έχω (και εσένα και άλλα μπλογκ) στη λίστα των ιστολογίων μου δεν μου έρχονται ειδοποιήσεις για τις αναρτήσεις σας! τώρα τυχαία ήρθα για να καταλάβεις!
Λοιπόν συμμετέχω και εγώ, δεν έχω κάτι υπόψη μου (ή έχω?) θα σκεφτώ και θα σου πω σύντομα
Φιλιά

Mcubed-creations είπε...

Καλημέρα Κατερινάκι !!! Το μωβ είναι και το δικό μου αγαπημένο χρώμα και δηλώνω συμμετοχή στον διαγωνισμό σου...Θα τα πούμε σύντομα !!!Φιλιά

Daphnofila art jewelry είπε...

Καλό μήνα και καλή μωβ άνοιξη με πολύχρωμες πινελιές.

Κωνσταντίνα είπε...

Καλό μήνα!το μωβ ειναι το αγαπημενο χρώμα της αδερφής μου και ότι κατασκευή εχω κανει για το δωμάτιο της εχει μέσα μωβ. Το κακό είναι ότι όσες αναρτήσεις εχω κανει με μωβ έχουν και κάτι αλλο μεσα στις στελνω και διαλέγεις.Φιλιάαααα!

1) Γατούλες απο πηλό σε καμβά : http://pnoi-anemou.blogspot.com/2011/03/niaoy-niaoy-b.html

2) Και άλλη μωβ γατούλα για την γλάστρα απο χάρτωμα : http://pnoi-anemou.blogspot.com/2011/03/xa.html

3)Μάσκα :http://pnoi-anemou.blogspot.com/2011/11/decoupage.html

4) μάσκες σε τελαράκι : http://pnoi-anemou.blogspot.com/2011/10/blog-post_31.html

mammy on line είπε...

Έχουμε την ίδια τρέλα Κατερινάκι μου!
Λατρεύω το μωβ!!!!Ο πιο σούπερ διαγωνισμός που έχω δει!

http://1.bp.blogspot.com/-etIh050R6TU/TnP8943LFnI/AAAAAAAACW0/mRcLDOU-B2Y/s1600/15320919_pBLnsdFd_c.jpg

Mαρίτα Καράπη είπε...

Κατερίνα μου επίσης καλό μηνα!Τρελαινομαι για το μωβ και εγώ!!!Αμέ, αμέ θα πάρω μέρος και εγώ!Συμμετέχω με την καρφίτσα μου: http://peniatexnaskatergazetai.blogspot.com/2011/12/blog-post_27.html

Μαρία είπε...

καλημερα κοριτσι..αντε να ταραξουμε λιγο τα νερα..και μενα δεν μου βγαζει τις αναρτησης..μεσα λοιπον..ΜΩΒ λατρεμενο χρωμα....σου στελνω το μελι μου marialeuk@yahoo.gr ..θα τα πουμε απο κει..να σαι καλα..καλο μηνα..σε φιλω..

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση. Ας τα κάνουμε όλα μωβ λοιπόν.

fotolabida maria είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΟΥ!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

Litsa είπε...

Καλό μήνα Κατερινάκι!
Ε είναι και δικό μου αγαπημένο χρώμα, οπότε ελπίζω πως κάτι θα στείλω ως τις 28.
Φιλιά

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Πολύ ωραία ιδέα Κατερινάκι! Αν και το μωβ είναι και δικό μου αγαπημένο χρώμα -μαζί με το κόκκινο και το μπλε που περιέχει- μόλις συνειδητοποίησα πως δεν έχω φτιάξει σχεδόν τίποτα μωβ... Μάλλον είναι καιρός να αρχίσω να βλέπω κάποια πράγματα στις αποχρώσεις του... Θα επανέλθω με τα μωβ μου... Δε σου εύχομαι από τώρα για τα γενέθλια βέβαια... Καλό μήνα!

Ελμιράκι είπε...

Kalo mhna! Sou stelno to koyklaki mou - http://xamogelucky.blogspot.com/2012/03/blog-post_890.html Filakia!

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!
ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΣΕ ΜΩΒ!!!!!!!!!!
http://diaheiros.blogspot.com/2011/10/blog-post_09.html
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

Lefkothea είπε...

Κατερινάκι καλημέρα....δεν άντεξα...το μωβ είναι και δικό μου αγαπημένο χρώμα και δεν ήξερα τι να πρωτοδιαλέξω...έτσι αποφάσισα να κάνω μια μωβ ανάρτηση αφιερωμένη στον διαγωνισμό σου και αφήνω σε εσενα την επιλογη της φωτογραφιας...http://lefkotheacreations.blogspot.com/2012/03/blog-post.html
καλή επιτυχια...ευχομαι να εχουμε εναν ομορφο μηνα!!!

feysjewel είπε...

http://feysjewel.blogspot.com/2012/01/inox.html.H MIA EKDOXH!!!!

feysjewel είπε...

http://feysjewel.blogspot.com/2012/01/inox.html.Η ΑΛΛΗ ΕΚΔΟΧΗ!!!!ΔΙΑ ΛΕΓΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ!!!!ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

Andria είπε...

http://handmadebyandria.blogspot.com/2011/02/happy-happy-valentine-s-day.html
Αν και περσινή δημιουργία στις στέλνω με πολύ αγάπη!!!

χαραυγή είπε...

Καλό μήνα κι από μένα με μια μωβ καρφιτσούλα!!
http://xaraygi.blogspot.com/2011/12/blog-post_05.html
Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

peggy είπε...

σου στέλνω το μώβ μου σκουφάκι...φιλιά!!
http://yuppieya.blogspot.com/2012/02/pretty-ispired.html

Mcubed-creations είπε...

Κατερινάκι σου στέλνω και τη δική μου συμμετοχή με όλη μου την αγάπη !!!
http://mcubeddiapercreations.blogspot.com/2012/03/blog-post_04.html

Μαριλού είπε...

Ψάχνοντας για συμμετοχή στον πρώτο μου διαγωνισμό, ανακάλυψα(!!!)ότι οι περισσότερες δημιουργίες μου, που δεν έχουν δημοσιευτεί όλες, είναι μώβ!!! Είναι βλέπεις και το δικό μου λατρεμένο χρώμα! Να σκεφτείς ότι εδώ και κάποια (Χμμμ! αρκετά χρόνια!)είχα το μοναδικό μωβ Yugo στο νησί! Σου στέλνω λοιπόν τις "Μινιατούρες" μου και σου εύχομαι καλή επιτυχία και να είσαι πάντα καλά!

http://mariloudi.blogspot.com/2011/12/blog-post_7183.html

alexandra polyzou είπε...

καλημέρα Κατερινάκια!!!!εμ, γι'αυτό ταιριάζουμε!!!έχω ετοιμάσει κι εγω μια ανάρτηση με δωράκι για τον Μάρτιο γιατί κι εμένα είναι ο αγαπημένος μου μήνας!!!θα δεις την ανάρτηση αυτές τις μέρες και θα καταλάβεις!!!Λοιπόν....σε μωβ μου βρίσκεται το παρακάτω...που είνα και ανοιξιάτικο!!!φιλάκια και καλό μήνα!!!
http://blog.dealrocker.com/wp-content/uploads/2010/05/Telefloras-Pretty-in-Purple.jpeg

SPYRIDOULA είπε...

Καλό μήνα!και καλή εβδομάδα!Σου στέλνω κι εγώ κάτι σε μωβ!
http://handmade-by-spyridoula.blogspot.com/2012/03/k.html

Pyroessa είπε...

Κατερίνα σου έχω στείλει μέιλ με τη συμμετοχή μου!
καλή εβδομάδα

Αναστασία είπε...

Καλημέρα, Κατερινάκι! Υπέροχο το σπιτάκι σου!!
Τέλεια ιδέα ο διαγωνισμός σου! Κάτι θα σκεφτώ να φτιάξω μέχρι τέλος του μήνα... Προς το παρόν απλά θα το αναρτήσω στο μπλόγκ μου!

giasmin είπε...

ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΧΡΩΜΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ,ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΠΟΡΝΤΩ.ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ.ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΝΟ.ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΕΛΗ ΣΟΥ;ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Ένα ακόμα μεγάλο ευχαριστώ για τις συμμετοχές σας.
Giasmin μου , όχι δεν χρειάζεται να είναι κανείς μέλος για να συμμετέχει στον μωβ διαγωνισμό.

Marie-Anne είπε...

Κατερίνα μου, καλό μήνα και σε σένα.
Η συμμετοχή μου στον διαγωνισμό σου είναι στην ανάρτηση μου:
http://latelierdemarieanne.blogspot.com/2012/03/blog-post_06.html
Καλή επιτυχία σε όλες !!
Φιλιά !

vailie είπε...

Αγαπημενη Κατερινα με τις υπεροχες ιδεες και δημιουργιες, Μολις εκανα αναρτηση και εχει και μωβ μεσα! Δυστυχως ειδα λιγο αργοτερα τον διαγωνισμο σου και φοβαμαι να βαλω ξανα νεα στοιχεια στην αναρτηση μου γιατι παλιοτερα μου τα εκανε αλλαμπουρνεζικα και μου την κατεστρεψε 2 φορες!
θα το δηλωσω στο side-bar!
Φιλακια κι ελπιζω να ειμαι τυχερη... ;ο)
Η αναρτηση με το μωβ δαχτυλιδακι ειναι η:
http://vailie-in-escapeland.blogspot.com/2012/03/blog-post_06.html
Φιλακιααααα!!!!!

Aspa είπε...

Σήμερα σε βλέπω...!!!ήρθα να σου πω και εδώ ότι είμαι κι εγώ μέσα στον μωβ διαγωνισμό...περίμενε ανάρτηση....το βράδυ...ελπίζω να με αφήσει να βάλω και την εικόνα για να τον αναρτήσω και στο σπιτάκι μου...Φιλιά!!!!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Κατερινάκι καλημέρα , καλώς σε βρήκα !!
Αγαπημένο χρώμα, την άνοιξη γεμίζει η Σάμος με μωβ λουλουδάκια , για την συμμετοχή μου διάλεξε εσύ , όποιο σ΄αρέσει από την ανάρτησή μου http://www.voltastoneiro.blogspot.com/2011/03/blog-post_23.html

Η σελίδα μου είναι η ΒΟΛΤΑ ΣΤ΄ΟΝΕΙΡΟ voltastoneiro.blogspot.com

Toυς χαιρετισμούς μου από τη ανοιξιάτικη ηλιόλουστη Σάμο

giasmin είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΟΥ .ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΩΝ ΜΙΑ ΜΩΒ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΜΑΘΕ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΜΩΒ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΕ.ΤΙΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΕΓΩ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ.ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.

Faidra είπε...

γεια σου κατερινακι μερες πολλες χωρις ιντερνετ σημερα ειδα για το διαγωνισμο αν προλαβαινω..........πολλα φιλια!!!!!

dimitra είπε...

Κατερινάκι μόλις έκανα μία ανάρτηση με μια κατασκευή σε μωβ χρώμα. Μπορείς να την βρεις στο
http://happylittledots.blogspot.com/2012/03/blog-post_07.htmlκαλή συνέχεια και καλή επιτυχία στον όμορφο διαγωνισμό σου!!!

Ανώνυμος είπε...

Μια μωβ γατούλα σε περιμένει στο σπιτάκι μου! Ελπίζω να είναι αρκετά μωβ!! Φιλάκια
http://by-helene.blogspot.com/2012/03/blog-post_07.html

Νίκη είπε...

Τι υπέροχα που είναι όλα!
Εδω είναι η δική μου μοβ συμμετοχή:
http://oneiropeioio.blogspot.com/2012/03/blog-post_07.html

Fanypap είπε...

Κατερινάκι μου γλυκό, παίρνω κι εγώ μέρος στον διαγωνισμό σου για το μωβ!!!Η συμμετοχή μου είναι εδώ:http://fanypap.blogspot.com/2012/03/tag-tag.html
Φιλάκια.

Λαμπρινή είπε...

Κατερινάκι ήρθα κι εγώ μ'αυτήν την συρταριέρα!Έλα να την πάρεις!http://lamproukam.blogspot.com/2011/03/blog-post.html
Χρόνια πολλά για σήμερα.Φιλιά.

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Φόρεσα κι εγώ τα μωβ μου και ήρθα! http://m-ar-t.blogspot.com/2012/03/blog-post_08.html Πολλά φιλάκια Κατερινάκι!

Kiki Aposeki είπε...

Κατερινάκι τι όμορφες συμμετοχές έστειλαν τα κορίτσια; Τρέχω να ετοιμάσω κι εγώ κάτι!!!! Φιλιάααααα!!!

Aspa είπε...

Κατερινάκι αν δέχεσαι μισοτελειωμένα έχω κάτι σε μωβ για σένα ....στην πολυ-ανάρτησή μου....Φιλιά!!!!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Ορίστε και η δική μου συμμετοχή. Τέλειος διαγωνισμός. Κι εγώ λατρεύω το μωβ!!!
http://3.bp.blogspot.com/-0VxDWI6u5is/TZHhMgWbiSI/AAAAAAAAAaI/L6WQ4VJBFJs/s320/canon+march+11+122.jpg

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

http://www.katidikomou.blogspot.com/2011/03/blog-post_29.html
το ίδιο είναι απλά δεν είμαι σίγουρη για το λινκ... χαχαχα

Unknown είπε...

Το μωβ ειναι απο τα αγαπημενα μου χρωματα.. σου στελνω λοιπον κ εγω την δικη μου συμμετοχη με ένα κολιε στυλ vintage με υγρο γυαλι που εφτιαξα
το λινκ της αναρτησης ειναι αυτο http://kaloydia.blogspot.com/2012/02/vintage_25.html

και του συγκεκριμενου μενταγιον αυτο > http://1.bp.blogspot.com/-8Bdi_vDYIzU/T0gKSFtfNNI/AAAAAAAAFkw/AH54wABnK-Y/s1600/DSC06092.JPG

Maria's handmade είπε...

Καλώς σε βρήκα!
Συγχαρητηρια για το υπέροχο blog!

Θα ήθελα να συμμετέχω κι εγω στον διαγωνισμό!
To εμαθα απο το blog spyridoulas.

To μωβ ειναι το χρώμα που μ'αρεσει πολύ!

Εχω φτιαξει ενα δαχτυλίδι με λουλούδι αμέθυστου που μπορεις να δεις εδω http://jeweleryhandmade.blogspot.com/2010/01/blog-post_8886.html

Ioanna K. είπε...

ΚΑΙ ΕΓΩΩΩ!!!!
http://ksotikokosmos.blogspot.com/2012/03/blog-post.html

ένα ζευγάρι σκουλαρίκια με μωβ καουτσούκ και φωτογραφία του αγαπημένου μου "anime"!! Candy Candy!! ^^

purpleleath είπε...

Κατερινάκι, ήταν δυνατόν να αρνηθώ διαγωνισμό με θέμα το μώβ;;; Θα βρεις την συμμετοχή μου εδώ
http://kosmimatoneiro.blogspot.com/2012/03/blog-post_09.html
Φιλάκια πολλά!

Heaven Creations είπε...

voila και η δικη μου συμμετοχη!!!!
Κατερινα καλη συνεχεια σε οτι κανεις...!!!
φιλια πολλα!
Υ.Γ.:Σοφια-καινουργια στην παρεα

http://heaven-sofia.blogspot.com/2012/03/blog-post_09.html

peny είπε...

Κατερινάκι εδώ είμαι κι εγώ με την δική μου συμμετοχή στον μωβ διαγωνισμό σου!Σ'ευχαριστώ!
http://bykalliope.blogspot.com/2012/03/blog-post_10.html

Έφη είπε...

Γεια σου, Κατερινάκι!
Υπέροχο χρώμα το μοβ!
Σου στέλνω μία παλιά μου δημιουργία!

http://ianeiraspaintings.blogspot.com/2011/02/blog-post.html

Ειρήνη είπε...

Καλησπέρα Κατερινάκι!!!Παίρνω κι εγώ μέρος στο διαγωνισμό σου με μια παλιά μου δημιουργία!!!
http://dimiourgikesstigmesstigmesxalarosis.blogspot.com/2011/12/blog-post_30.html

despina είπε...

Κάτι έφτιαξα κι εγώ Κατερινούλα έλα να δεις!!!φιλιά και καλό σ/κ!!!!

PEONY είπε...

Α, τί ωραία! Πρώτη φορά θα πάρω μέρος κι εγώ! Ελπίζω να κάνω σωστά την διαδικασία για την συμμετοχή μου. Έχω έτοιμο κι όλας ένα πλεκτό σετ κολιέ και δαχτυλίδι. Ελπίζω να σας αρέσει. Λοιπόν, απλώς βάζω το link εδώ και το παίρνεις Κατερινάκι, ή πρέπει να κάνω και κάτι άλλο?

http://4.bp.blogspot.com/-Yx4wN1G-Vi8/Tyk67bXXt2I/AAAAAAAAAVQ/Fpnem723E8w/s1600/DSC06358.JPG

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Γεια σου Κατερινάκι μου, τι ευφάνταστος και ωραίος διαγωνισμός!!!
θα πάρω κι εγώ μέρος, με τι άλλο; με ένα τραγούδι!
http://www.youtube.com/watch?v=M7SVSbXoNPE&feature=related
Να έχεις ένα πολύ όμορφο μήνα!
Φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Γεία σου Κατερινάκι!Εγώ σήμερα ακόμη είδα τον διαγωνισμό σου.Θα μπορούσα να σου φωτογραφίσω την κρεβατοκάμαρα μου που είναι όλη μώβ αλλα και τα καδράκια στην κρεβατοκάμαρα μου είναι!
http://www.helens-creations.blogspot.com/2012/03/blog-post_11.html
Σε ευχαριστούμε πολύ!

deppy11 είπε...

τωρα το ειδα!!!! θα παρω και εγω μερος Κατερινακι!!! τελεια ιδεα το Μωβ αγαπημενο χρωμα!!!
φιλακια!!!

deppy11 είπε...

http://creative-journey-deppy11.blogspot.com/2012/03/purple.html

ΕΤΟΙΜΗ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

eleni είπε...

Κατερίνα,τα έργα της μπλογκογειτονιάς είναι υπέροχα!
Η δική μου συμμετοχή με τη σημερινή ανάρτηση-τα δυο τελευταία έργα:
www.noprogramm.blogspot.com/2012/03/tag-tag.html
Eυχαριστώ-φιλιά!

Ποδηλάτισσα είπε...

Νάμαι και εγώ εδώ... για να λάβω μέρος στον υπέροχο Μώβ Διαγωνισμό σου!!!!!!
Φιλάκια πολλά και Καλή Εβδομάδα!!!!
http://podilatisa.blogspot.com/2012/03/blog-post_12.html

Βάσια είπε...

Εδώ και εμείς ..... ετοιμες!
http://thenightantics.blogspot.com/2012/03/blog-post_12.html

Καλη εβδομάδα σε όλους!

...irida... είπε...

υπεροχα!!!!ελα να παρεις και το δικο μου!!!ετσι..για την συμμετοχη...και γιαμια ΑΝΟΙΞΗ..χαρουμενη..ευχαριστωωωωωωω!!!

Leni είπε...

Καλημέρα!!Να παρω κι εγω μερος??Με θελετε???

Ορίστε ενα βραχιολάκι!!

http://mepolimeraki.blogspot.com/2012/02/part-seven.html#comment-form

Vivika είπε...

Και εγώ και εγώ!!!!
http://thewanderingdeer.blogspot.com/2012/03/blog-post_12.html

senzav@hotmail.gr είπε...

Μόλις σήμερα βρήκα το πανέμορφο σπιτάκι σου και είδα και τον διαγωνισμό! Θέλω κι εγώ να πάρω μέρος! Ορίστε το μωβ "σκυλόκουτό" μου!!! Ορίστε και η ανάρτηση!
http://www.sentoukizavolies.blogspot.com/2012/03/blog-post.html

Καλώς σε βρήκα λοιπόν!!!!!!!!!
Σοφία, η "ζαβολιάρα"!!!
:)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Μπορώ να λάβω μέρος κι εγώ; αρχίζω αύριο κι όλας κάτι το μωβ..μου αρέσει τρομερά το χρώμα αν και βλέπω υπέροχες συμμετοχές!

Pepi είπε...

Κατερινακι, καλησπέρα! Αργησα αλλά ήλθα !
http://dhmiourgieskardias.blogspot.com/2012/03/blog-post.html
Φιλιά πολλά και πάντα τέτοια!

mary's crafts είπε...

Γεια σου Κατερινακι μου!!!
Καλιο αργα παρα ποτε, που λεει και η παροιμια!!!!!
Σου εφερα κι εγω την δικη μου δημιουργια!
http://craftsm.blogspot.com/2012/03/blog-post_13.html!!!!!!!
Kαλη συνεχεια Κατερινακι μου!!!!! Φιλακια!!!!!

jewelego είπε...

Καλησπέρα στην μωβ παρέα... είμαι καινούρια εδώ στα καλλιτεχνικά σπιτάκια.. και είπα να πέσω κατευθείαν στα βαθία.. Κάνοντας ποδαρικό με τον διαγωνισμό σου... http://jewelego.blogspot.com/2012/03/blog-post_8344.html εδώ είναι η συμμετοχή μου! Μα φuσικά με lego σε μωβ αποχρώσεις... Ελπίζω να σας αρέσει..

Καλώς σας βρήκα λοιπόν...
Υπέροχος ο διαγωνισμός σου Κατερινάκι..
Ελπίζω να μου φέρεις γούρι..:D

Ειρηάννα απο Jewelego

Eustathia είπε...

Καλημέρα Κατερινάκι !!!!!!!! Θέλω κι εγώ να συμμετέχω με ένα μοβ βραχιόλι με ροζ σταυρό, το έφτιαξα πρόσφατα κι είναι από τα αγαπημένα μου!!!!!!

http://eustathiaartandcraft.blogspot.com/2012/03/summer-2012-bracelets-giveaway.html

Φιλιάαααα!!!!!

A.G.Selena είπε...

Καλώς σε βρήκα Κατερινάκι!!! :) Λοιπόν όπως σου είπα η εικόνα δεν είναι δική μου δημιουργία, όμως σκέφτηκα να σου στείλω μια άλλη. Η πρώτη σκέψη ήταν να στείλω τα αγαπημένα μου μωβ χειροποίητα (από εμένα) κοσμήματα αλλά τελικά προτίμησα να σου στείλω μία από την επιφάνεια εργασίας μου και μία από το περιεχόμενο της τσάντας θαλάσσης μου μια που πλησιάζει σιγά σιγά και το καλοκαιράκι :)

http://selena-ever.blogspot.com/2012/02/blog-post.html
Τις πρόσθεσα κάτω κάτω...

Χάρηκα για τη γνωριμία :)

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Αφού πω για μια ακόμη φορά ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις συμμετοχές σας, τρέχω να ετοιμάσω κι άλλο ένα δωράκι γιατί μαζευτήκαμε πολλές.

πουαντερι είπε...

Καλημερα!
Υστερα απο προσκληση της peggy παιρνω και εγω μερος με το πουλοβερακι που επλεξα σε μωβ χρωμα.
Θα το δειτε εδω:http://maritsa3.blogspot.com/

Χαρηκα για την γνωριμια σας πολυ, κοριτσια!

EFI είπε...

Καλημέρα και καλώς σε βρίσκω Κατερινάκι! Είναι και για μένα αυτός ο μήνας ιδιαίτερος, μιας κι εγώ είχα γενέθλια στις 10! Δεν θα σου ευχηθώ ακόμα, θα περιμένω εκείνη την μέρα. Καλό και δημιουργικό μήνα σου εύχομαι! Στέλνω κι εγώ μια σύνθεση που έφτιαξα πρόσφατα κι έχει αρκετό μωβακι! Ευχαριστούμε γι αυτόν τον υπέροχο διαγωνισμό : )
http://greekscrapbooking.blogspot.com/2012/03/learn-to-fly.html

justice είπε...

Kalws se vrika Katerina!!! To mov einai to agapimeno mou xrwma k malista.....mia apo tis agapimenes mou dimiourgies einai mov!!opote sou stelnw to link!!

http://queenwoolfaki.blogspot.com/2012/03/sketchbook.html

Stone είπε...

Καλησπέρα Κατερίνα!Σου στελνω κι εγω τη μωβ συμμετοχη μου!Καλή συνεχεια ευχομαι!
http://littlemomentscount-andim.blogspot.com/2012/03/blog-post_14.html

fotolabida maria είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ !!!ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΟΜΟΡΦΟ ΜΩΒ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΟΥ!!!!! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!ΦΙΛΙΑ!!!!
http://fotolabida1.blogspot.com/2012/03/blog-post.html

Onirokosmos είπε...

Χιλιόχρονη για τα γενέθλιά σου και πάντα ευτυχισμένη, Κατερινάκι! Εδώ και η συμμετοχή μου για το διαγωνισμό σου:http://onirokosmos-art.blogspot.com/2012/03/blog-post_15.html
Πολλά φιλιά και καλό σου βράδυ!

Άννα είπε...

Οχι εντελώς μωβ αλλά με κυριαρχο χρώμα το μωβ! Η ανάρτηση http://stitchingcanbefun.blogspot.com/2012/03/tast-2012-back-stitch.html και το blog:
//stitchingcanbefun.blogspot.com

Konstantina είπε...

εδώ και η δική μου συμμετοχή...άργησα λίγο αλλά...κάλλιο αργά παρά ποτέ!!
http://kaixeirakinei.blogspot.com/2012/03/blog-post_15.html

φιλάκια

Nena είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ...ΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙΣ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ
http://nenakarascreations.blogspot.com/

tzeni xr. είπε...

Κατερινάκι παιρνω και εγω μέρος μεεναν πινακά μου
http://jennysdreamylife.blogspot.com/2012/03/blog-post_14.html

ευχαριστω!

Βίκυ είπε...

Γειά σπυ, Κατερινάκι!Συμμετέχω κι εγώ στο διαγωνισμό με αυτό εδώ το μωβ βραχιολάκι!
http://bijouxkerihantra.blogspot.com/2012/03/blog-post_17.html

chezSofiWorld είπε...

Τέλειος ο ανοιξιάτικος διαγωνισμός Κατερινάκι!!!Έπλεξα και γω τη μωβ σαλιάρα μου:http://chezsofiworld.wordpress.com/2012/03/16/%CF%80%CE%BB%CE%AD%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%BC%CE%AD%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%83%CE%B1. Καλή συνέχεια, φιλιά!!!!

Marie είπε...

Κατερινάκι μου να'μαι κι εγώ! Η συμμετοχή μου είναι η αγαπημένη μου μωβ μπομπονιέρα κι είναι εδώ-> http://www.marie-meraki.blogspot.com/2012/02/blog-post_27.html Πάω να βάλω το διαγωνισμό και στο banner μου! Πολλά φιλάκια κουκλίτσα μου!!!!

Ανώνυμος είπε...

Και το δικο μου αγαπημενο χρωμα ειναι το μωβ! Μαλιστα εχω φτιαξει αυτα τα σκουλαρικια http://images4.ravelrycache.com/uploads/craftink/66763718/P1020342_medium2.JPG

και αυτη τηνς τσαντα!
http://craftink.files.wordpress.com/2012/01/dsc08432.jpg?w=368&h=277%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B1-1/

http://craftink.wordpress.com/

giasmin είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΕΤΟΙΜΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ,Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ.ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΕΛΑ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΕΔΩ: http://giasminblogspotcom.blogspot.com .ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.

maya =^o^= είπε...

γειά σου Κατερίνα!!συμμετέχω κι εγώ στο διαγωνισμό σου με το μωβ γιλέκο απο φελτ που έφτιαξα!!!χρησιμοποίησε την πρώτη φωτογραφία της ανάρτησης μου για να βάλεις τη συμμετοχή μου
http://mayasfairytale.blogspot.com/2012/03/i-felt-in-love-with-felt-maya-o.html για να δούμε ποιές θα είναι οι τυχερούλες!!! :O)

maya =^o^= είπε...

γειά σου Κατερίνα!!συμμετέχω κι εγώ στο διαγωνισμό σου με το μωβ γιλέκο απο φελτ που έφτιαξα!!!χρησιμοποίησε την πρώτη φωτογραφία της ανάρτησης μου για να βάλεις τη συμμετοχή μου
http://mayasfairytale.blogspot.com/2012/03/i-felt-in-love-with-felt-maya-o.html για να δούμε ποιές θα είναι οι τυχερούλες!!! :O)

Φιλία είπε...

Κατερινάκι μου γλυκό, καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα...... Σου έχω μια μωβ κατασκευή εδώ:
http://filiascrafts.blogspot.com/2012/03/blog-post_19.html
Σε φιλώ

Φιλία είπε...

Δεν κατάλαβα, γιατί κόπηκε στο μισό το σχόλιο μου;
"μωβ κατασκευή"......... αυτό λείπει!!!!!!!

δύο νησιά είπε...

Κατερινάκι, καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα. Θα ήθελα να πάρω μέρος στο διαγωνισμό σου αλλά δεν έχω μπλογκ.
Μπορώ να σου στείλω με μέιλ τη συμμετοχή μου; Αν θέλεις, στείλε μου το μέιλ σου.
Σε ευχαριστώ πολύ,
Διονυσία

δύο νησιά είπε...

Η Διονυσία πάλι. Μα δε σου έγραψα το δικό μου μέιλ: dionysiakarvela@gmail.com.

Ελένη Αλεξανδρίδου είπε...

Σου στέλνω με mail τη συμμετοχή μου!!!Το mail μου:elenitsa-ptpe@hotmail.com

Elena είπε...

Καλησπέρα Κατερινάκι! Πολύ όμορφος ο διαγωνισμός σου και θα'θελα να πάρω μέρος και γω...αφού το μωβ είναι ένα από τα χρώματα που αγαπώ! Θα σου στείλω την συμμετοχή μου(elena_sardella@yahoo.gr)Φιλιά!

Ελένη Αλεξανδρίδου είπε...

Αχ δε μπορώ να σου στείλω mail!!!!Γιατί

Elena είπε...

Κατερινάκι μου, δεν έχω το e-mail σου, οπότε έβαλα την συμμετοχή μου στο blog μου http://elena-fantasia.blogspot.com/, αν θέλεις μπορείς να την πάρεις από εκεί! Σ'ευχαριστώ.....

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Έχετε δίκιο μερικές που μπερδέυεστε. Δεν έχω δώσει το mail μου γιατί αναγράφεται μέσα στο προφίλ μου. Όπως και να έχει ,είναι kat.dia1974@gmail.com

Μαρία είπε...

Καλημέρα Κατερινάκι ...σου στέλνω τη συμμετοχή μου
http://gunaikeies-upotheseis.blogspot.com/2012/03/blog-post_21.html
φιλάκια πολλά

EvaG είπε...

Κατερίνα ήρθα και εγώ.Σου έστειλα e-mail, αλλα έχω και ανάρτηση στο blog μου.Οτι προτιμάς.Φιλιά.!!!!

Νατάσα είπε...

Κατερινάκι σου στέλνω τη συμμετοχή μου http://neverland-natasa.blogspot.com/2012/03/tres-chic.html
Φιλιά.

Unknown είπε...

Καλησπέρα Κατερινάκι, θα ήθελα να λάβω και εγώ μέρος στον διαγωνισμό!Αυτό είναι το Link της ανάρτησης:http://exairetico.blogspot.com/2012/02/neck005.html.

Mika είπε...

Κατερινάκι εχω αναρτήσει τη συμμετοχή μου στο διαγωνισμό σου στο μπλογκ μου.
http://xeirotexnia-kosmima.blogspot.com/2012/03/my-purple-world.html

φιλιά

Unknown είπε...

Κατερίνα μου!!!! Υπέροχη η ιδέα σου για αυτό το χρώμα, μου αρέσει πολύ! Εδώ: http://fairyknitting.blogspot.com/2012/03/blog-post_27.html θα βρείς και τη δική μου συμμετοχή!!!! Καλή επιτυχία σε όλους!!!

Αναστασία είπε...

Ουφ, πρόλαβα τελικά...
Κατερινάκι η συμμετοχή μου
http://eksipnesidees.blogspot.com/2012/03/bazaar_27.html
Φιλιά!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

αμπρα καταμπρα ουφ μαγικό αλλά έφτασα
διάλεξε όποιο θες καλή μου σε φιλώ και σε ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδοσες να λάβω μέρος στο διαγωνισμό σου
http//katitimou.blogspot.com/2012/3/blog-post_8696.html
φιλιά