Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Ανακυκλώστε CD

 
Πρόκειται για την παιδική χειροτεχνία αυτού του Σαββατοκύριακου .
 
 
Είμαι σίγουρη πως έχετε δει πολλές ιδέες για να ανακυκλώστε παλιά ή φθαρμένα cd. Εδώ θα βρείτε άλλη μία.


 
Με ένα μεγάλο ψαλίδι κάνουμε μικρές τομές περιμετρικά στο cd. Οι αποστάσεις ανάμεσά τους πρέπει να είναι ίσες σε κάθε cd αλλά μπορεί να διαφέρουν από κομμάτι σε κομμάτι.

 
Αρχίζουμε να τυλίγουμε την κλωστή μας στερεώνοντάς την στις τομές που δημιουργήσαμε.

 
Σας δείχνω το βασικό σχέδιο που ακολουθούμε. Η κόκκινη γραμμή είναι αυτή που φαίνεται ενώ η διακεκομμένη μπλε γραμμή είναι η πίσω πλευρά του cd. Οι αριθμοί δείχνουν τη σειρά. Πιστέψτε με είναι πολύ εύκολο και για τα παιδιά αρκεί να ξεκινήσουν σωστά και να καταλάβουν τον τρόπο που τυλίγουμε την κλωστή.

 
Φυσικά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε από πάνω δεύτερο και τρίτο στρώμα με διαφορετικό χρώμα.

 
Το βασικό μοτίβο που δημιουργείται είναι ένα συμμετρικό αστέρι αλλά μπορούμε να φτιάξουμε κι άλλα σχέδια. Στην πίσω πλευρά στερεώνουμε την κλωστή κάνοντας ένα κόμπο ή κολλώντας την.

 
Δοκιμάστε το .Τα δικά μου κορίτσια πάντως ενθουσιάστηκαν.
 
Και φυσικά θα στείλω αυτή τη ιδέα
 στο "διαγωνισμό ανακύκλωσης" που γίνεται στο Starhomecraft.

36 σχόλια:

Anthemis είπε...

Καλημέρα Κατερίνα, ωραία απασχόληση για τα παιδιά με ωραία σχέδια από το τίποτα! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό! Φιλιά!

Sweetcrafts είπε...

Πολύ ωραία ιδέα! Καλημέρα Κατερίνα!

Ανώνυμος είπε...

Τέλεια ιδέα! Φαίνονται απίστευτα! Θα το δοκιμάσω σίγουρα :)

Χρυσούλα είπε...

Μπράβο Κατερίνα!...έγιναν πολύ όμορφα τ`αστέρια σου!..πολύ ωραία ιδέα!...κι`από cd άλλο τίποτα!
Καλή σου μέρα!

Maria Villioti είπε...

Καλημέρα!!!Πολύ όμορφη ιδέα! Φιλιά πολλά!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Πολύ ωραία κατασκευή!!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Καλημέρα Κατερινάκι
Η ιδέα σου είναι φανταστική και είναι ωραίο που βρίσκεις τρόπους να μυείς και τα κορίτσια σου στο κόσμο της δημιουργίας.
Φιλάκια!

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!
ΠΑΛΙ ΕΓΡΑΨΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΣΟΥ!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!!
ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΕΙΛ , ΠΕΣ ΑΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΑ!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

Nena είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!

Unknown είπε...

πολυ ομορφη ιδέα!!!! μπραβο!!! :)

debbgoud είπε...

όμορφο!

Valavani είπε...

πΟΛΎ ΩΡΑΊΑ ΙΔΈΑ ΚΑΤΕΡΙΝΆΚΙ!!!!Υ.Γ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΆΡΕΙ MAIL ΣΟΥ!!!!

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Πολύ ωραία η ιδέα σου!! Και τα κορίτσια σου φυσικό ήταν να ξετρελαθούν με το αποτέλεσμα! :)

para-kelsoscooks είπε...

Είναι δυνατόν να μην ενθουσιάστηκαν τα κορίτσια σου;
Εδώ ενθουσιαστήκαμε εμείς, τα μεγάλα κορίτσια.
Καλό και δημιουργικό ΣΚ να έχετε.

Funky Monkey είπε...

Φοβερή και πρωτότυπη ιδέα! Κι εγώ ενθουσιάστηκα, πόσο μάλλον τα κορίτσια σου! Μπορείς να τους φτιάξεις ένα μόμπιλε με αυτά, για τα δωμάτιά τους... ή ακόμη και να τους προσθέσεις φτερά και να τα κρεμάσεις, ακολουθώντας τη λογική της ονειροπαγίδας...

Είδες τι μου έκανες; Πήρε φόρα το μοτεράκι μέσα στο κεφάλι μου τώρα...

Πολλά φιλιά και καλό Σ/Κ!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Πόσο δύσκολα μου φαινονται αυτα Κατερινακι μου ξέρεις;; και απορεία μου ......δεν γλυστρουν οι κλωτες;;; ασχατη ειμαι σόρρυ γαι την ερώτηδη,..χι.χ.ι. παντως το αποτέλεσμαειναι ομορφο.... και στην προηγουμενη αναρτηση σου.. μετα παλια και αγαπημενα... τι μου θύμησες με τον πινακα!!!!αλλα και το μπλουζάκι της μικρής σου εγινε εξαιρετικό....χρυσοχέρα μου εσύ... φιλακια..πολλα

Katrina είπε...

Πολυ πρωτοτυπη ιδεα μπραβο !!!!!!!

DIMI είπε...

Καλημέρα Κατερινάκι!!Πολύ όμορφη καί πρωτότυπη η ιδέα σου!!Καλή επιτυχία!Φιλιά!

Eυθυμία Κάρμη είπε...

Είναι πραγματικά είναι πολύ όμορφη ιδέα και ....όχι μόνο για τα παιδιά χαχαχαχα!!!!!!!!!

Φιλιά πολλά ,καλό και δημιουργικό ΣΚ!!!

Fotini Kouzoumi είπε...

Αχου τι όμορφααα... καταπληκτική ιδέα Κατερινάκι μου!!! Και το σχήμα που δημιουργήθηκε μου άρεσε πάρα πολύ!!!
Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!!! Φιλάκια!!!

SPYRIDOULA είπε...

Πολύ ωραία ιδέα!Και το αποτέλεσμα πολύ όμορφο!Καλό Σαββατοκύριακο!

Parents Land Gr είπε...

Ευρηματικό να εφαρμοσεις αυτην την τεχνικη σε cd!Καλη επιτυχία στον διαγωνισμό.

Σοφία Τσιμάρη είπε...

αχ Κατερινα Κατερινακι......εισαι της ζωης τ αερακι........γι αυτο περνα να παρεις το βραβειο σου......απο το σπιτακι μουhttp://tsimarisofia.blogspot.gr/

θα το δοκιμασω κι αυτο με τα κοριτσια.....απο παλια dvd αλλο τιποτα

Δέσποινα είπε...

Με μεγάλη μου χαρά σου δίνω αυτό το βραβείο!!!!μπορεις να το πάρεις απο
έδω http://ohsocutethings.blogspot.gr/2013/02/blog-post_23.html

Admin είπε...

καλημέρα Κατερίνα μου γλυκιά, τέλεια γίνανε τα cd! Πολλά φιλιά από τη Θεσσαλονίκη σε όλη την οικογένεια, Βικτώρια

STARDUST είπε...

Δες αυτό: http://www.betterafter.net/2013/02/nine-red-winner.html Κάτι μου θυμίζει, κάτι μου θυμίζει... :)

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφη ιδέα
Φιλάκια ...

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

¨Ενδιαφέρον..Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό

Taelia88 είπε...

Τέλεια ιδέα!!! Και το αποτέλεσμα είναι φανταστικό!!! Σ' ευχαριστούμε για τις οδηγίες, στο πως πηγαίνει το σχέδιο!!!
Σε περιέλαβα στην Βόλτα στη Γειτονιά #23 :)
Καλή εβδομάδα!!!
Φιλιά!!!

syros2js είπε...

Ε, και με το δίκιο τους ενθουσιάστηκαν!!!
Υπέροχο αποτέλεσμα!!!
(Δεν ξέρω πόση ώρα χάζευα τις φωτογραφίες σου!!!)
;-)
Φιλάκια πολλά!!!

Gina-Teta είπε...

Ωραία ιδέα με όμορφο αποτέλεσμα!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Πολύ όμορφα!!!! Τόσα πολλά άχρηστα cd που βγάζω κάθε εβδομάδα, ολόκληρη ταπετσαρία θα έκαμνα με αυτά... Καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Τι ωραία ιδέα , υπέροχο το αποτέλεσμα πολλά μπράβο!!!!
Επισης έχεις ενα βραβείο απο μένα στο μπλογκ μου με πολύ αγάπη!!!!
Φιλακια πολλα!!!!

Δημιούργησέ το... είπε...

Γιατί παιδικά; είναι πολύ ωραία ιδέα και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό!

Handmade by Mika είπε...

Υπέροχη ιδεα Κατερινάκι, με την υπογραφη σου!
Φιλια

starhomecraft είπε...

Κατερινα πολυ ωραια η ιδεα σου και πρωτοτυπη!!!Τα φανταζομαι πολλα μαζι στον τοιχο να δημιουργουν ενα σχημα.Σε ευχαριστω για την συμμετοχη σου και καλη επιτυχια.Φιλια Αναστασια