Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Δύο Καινούρια Βραβειάκια


Τις προηγούμενες μέρες μου χάρισαν δύο νέα βραβειάκια και θέλω να σας τα παρουσιάσω.
Το πρώτο είναι το Versatile Blogger Award που μου το έδωσε
 η Έλενα από το www.oti-mas-aresei.blogspot.com


Προυποθέτει να σας αναφέρω και 7 πράγματα που δε γνωρίζεται για μένα:
1. Δε φοράω σχεδόν ποτέ κραγιόν
2. Μου αρέσει να κάθομαι στον ήλιο αν και ξέρω ότι είναι βλαβερός
3. Λατρεύω το μωβ και όλες τις αποχρώσεις του
4. Είμαι γενικά νευρικό άτομο
5. Διαβάζω πάντα πριν κοιμηθώ
6. Διαβάζω πάντα στα παιδιά μου πριν κοιμηθούν
7. Μαζεύω τα πάντα


Το δεύτερο βραβείο είναι το Kreativ Blogger Award που μου το έδωσε η Βέρα από το www.owlmommy.blogspot.com


Πρέπει τώρα να αναφέρω 10 αγαπημένα πράγματα με την παρακάτω σειρά:

1.Name your favorite song: If I could turn back time - Cher 
2. Name your fabourtite dessert:  ΠΑΓΩΤΟ
3. What ticks me off: να με ξυπνάνε χωρίς λόγο
4. When I’m upset: αποχωρώ
5. What’s your favourite pet: μου αρέσουν τα ζώα στο φυσικό τους χώρο
6. Black or white: ασπρόμαυρο
7. Biggest fear: δε φοβάμαι γενικά
8. Everyday attitude: παιχνίδι με τα μικρά
9. What is perfection: ένα μωρό την ώρα που κοιμάται
10. Guilty pleasure: να τρώω γλυκά ενώ έχω ήδη φάει αρκετά 

και 7 τυχαίες σκέψεις.............για να δούμε.......

1. πότε θα πάμε επιτέλους διακοπές..
2. να κάνω ένα μωρό ακόμα....
3. πρέπει να κάνω δίαιτα....
4. τι μισθό θα πάρω αυτόν τον μήνα άραγε....
5. τι θα φάμε σήμερα....
6. να απλώσω ή θα βρέξει.....
7. πότε πέφτει το Πάσχα φέτος...

Με τη σειρά μου προσφέρω και τα δύο βραβεία πακετάκι στις
Αλίκη από το www.alikisangel.blogspot.com
Άννα από το www.annettaspace.blogspot.com
Αννίτα από το www.e-crochet.blogspot.com
Αγγελική από το www.pourangelique.blogspot.com
Αγγελική από το www.syntagoulis.blogspot.com
Άντρια από το www.handmadebyandria και
Αλεξάνδρα από το www.avc-creations.blogspot.com


Καλημέρα σε όλους






5 σχόλια:

Niatta είπε...

Ευχαριστώ Κατερινάκι. Τα είδα να κυκλοφορούν στη γειτονιά αλλά δεν περίμενα να έχω την τιμή. Μια ερώτηση: Μας πήρες με τη σειρά; Όλες από Α αρχίζουμε στο όνομα...!!!

alexandra polyzou είπε...

Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ!!!

Ελένη είπε...

Κατερίνα συγχαρητήρια και για το βραβείο που έλαβες από την Βέρα. Κι εγώ δεν συνηθίζω να φοράω κραγιόν, αλλά lip gloss χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά, συμφωνώ με το παγωτό, μπορώ να φάω πολύ ποσότητα. Καλό απόγευμα, φιλιά..

Angelique είπε...

Πολύ όμορφη η κρεμαστρούλα!!
Σ' ευχαριστώ για το βραβειάκι!!
Καλό σαββατοκύριακο!!

۞Αγγελική۞ είπε...

ΑΧ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ Σ' ΕΥΧΑΡΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ... ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΩ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΔΑ. ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΕΞΕΙ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΒΑΠΤΙΣΗ ΚΑΙ ΕΧΩ ΧΑΘΕΙ. ΕΛΠΙΖΩ ΑΠΟ ΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΑΥΛΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΟΥΜΕ ΚΑΠΩΣ...ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΧΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ.ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΚΑΙ ΦΩΤΟ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ SITE ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΠΤΙΣΗ ΟΤΑΝ ΠΡΟΛΑΒΩ. ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ...