Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Ενα Κουτάκι Για Τις Χαντρούλες


O Άγιος Βασίλης φέτος μάλλον κατάλαβε σε τι σπίτι μπήκε και τα δώρα που έφερε στις μικρές μου ήταν διάφορα σετ με χειροτεχνίες. Αλλά ακόμα και φίλοι και συγγενείς λες και ήταν συνεννοημένοι και τα δωράκια τους ήταν παρόμοια.


 Μαζέψανε λοιπόν κάθε είδους χάντρα και χαντρούλα και για να μην καταλήξουν στο στομάχι του μικρού ,έφτιαξα ένα κουτάκι να τις αποθηκεύουν.


Χρειάστηκε μόνο ένα παλιό κουτί από παιδικά παπούτσια κι ένα κομμάτι ύφασμα που είχε περισέψει από ........ ούτε που θυμάμαι από πού.
Όμορφο δεν είναι;

18 σχόλια:

Φιλία είπε...

Και τακτοποίηση και καλαισθησία... Μπράβο σου
Καλό βράδυ

Unknown είπε...

Κατερινάκι είναι πραγματικά υπέροχο, έκανες πολύ καλή δουλειά!!!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

Κατερινακι πανέμορφο και το σπιτακι σου και το κουτακι πολυ ομορφο το υφασμα μπραβο σου!!!!το υφασμα με ατλακολ το κολλησες;;;φιλακια!!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! είπε...

Πολύ υπέροχο κουτάκι!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Το ύφασμα το κόλλησα με σιλικόνη μόνο περιμετρικά. Και θυμήθηκα. Είχα φτιάξει σκεπή σε ένα μαγαζάκι που πάιζανε τα μικρά μου. Θα σας το δείξω σε επόμενη ανάρτηση. Ήταν από τα πιο όμορφα δώρα για τα πιτσιρίκια.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!ΦΙΛΙΑ Χ 2 ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΙΡΛΟΥ!

para-kelsoscooks είπε...

Πολύ ωραίο έγινε, μεταμορφώθηκε.

Mαρίτα Καράπη είπε...

Kαλά εεε!Κατερίνα μου δε σε προλαβαίνουμε πια!Πολύ ωραίο το κουτάκι σου!Οντως το ύφασμα έχει πολύ ωραίο σχέδιο!Φιλιά!!!

Vivika είπε...

Πολύ ωραίο! Θυμήθηκα όταν ήμουν παιδάκι και εγώ, έπαιρνα τα κουτιά από τα παπούτσια και τα τύλιγα με χαρτί περιτυλίγματος για να τα κάνω όμορφα και να βάλω μέσα τα πράγματά μου...

Rena Christodoulou είπε...

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΑ!!!!
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ!!!!!!!!
ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

butterfly art είπε...

Πολύ όμορφα κουτί Κατερινάκι μου! Το ύφασμα είναι υπέροχο και τόσο κοριτσίστικο...! Φιλάκια πολλά!!!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Τέλειο το κουτάκι σου!!!!
Τις καλημέρες μου
Φιλιά

χρυσάνθη είπε...

Χάρμα οφθαλμών το κουτάκι!!!Και χρήσιμο και όμορφο!!!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Καλή χρονιά!! Έγινε πολύ όμορφο το κουτάκι σου!! Το ύφασμα που χρησιμοποίησες είναι πανέμορφο!!

Kate Astolat είπε...

Πανέμορφη ιδέα! Και ανακύκλωση υλικών!
Πολλές ευχές για μία δημιουργική και όμορφη χρονιά!
Φιλάκια

Μαρία είπε...

Κατερινιω μου..πολυ ομορφο το κουτακι..μου αρεσαι το υφασμα που εβαλες..και πολυ χρησιμο φυσικα..καλο σου βραδυ..φιλια

Agathi είπε...

πολύ όμορφο!!ωραία ιδέα!!!μπράβο Κατερινάκι!!

giota είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΣΟΥ !!!!!.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ.