Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Σουβεράκια Από..............

Μια από τις καλύτερες ιδέες ανακύκλωσης
βρήκα στο blog της Αννίτας.
Με την πρώτη ματιά νόμισα πως ήταν φτιαγμένα με το βελονάκι και αφού δεν ξέρω να πλέκω πήγα να προσπεράσω.
 Ευτυχώς είδα πιο προσεκτικά και ενθουσιάστηκα.
Αφού της ζήτησα και μου έστειλε ένα σουβέρ να το δω κι από κοντά, έφτιαξα και μερικά δικά μου προσθέτωντας μια προσωπική πινελιά.....

 

......ένα σαλίγκαρο.....


........ένα λουλούδι........


.........ένα τετράγωνο.


Και αυτό είναι της εμπνεύστριας.
Αν δε καταλάβατε είναι όλα φτιαγμένα
με κορδόνια από τις σακούλες των αγορών μας.
Καλό.........




35 σχόλια:

Eva's blog είπε...

Πολυ καλο!Ανακυκλωση και στα κορδονια!ΩΡΙΑ ΙΔΕΑ !!!!!!!!!!!!

Konstantina είπε...

Ουάου!! Και εγώ πλεκτό νόμιζα ότι ήταν στην αρχή...τέλειο!!

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ, ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΡΔΟΝΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΑΚΟΥΛΕΣ!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

Aspa είπε...

ΠΟΛΎ ΌΜΟΡΦΑ!!! Φαντάζομαι ότι τα κορδόνια είναι της σακούλας αφού δεν ξέρεις βελονάκι...Ρένα όμως γίνεται και με τις πλαστικές σακούλες...τις κόβεις σε λωρίδες...τις οποίες δένεις μεταξύ τους ώστε να γίνει μια μεγάλη και με βελονάκι κάνεις γαιτανάκι και μετά ότι σχέδιο θες για σουβέρ...Εγώ τουλάχιστον έτσι τα έφτιαξα για την γιαγιά μου...Έτσι όπως τα έφτιαξε η Κατερίνα όμως είναι πιο όμορφα και πιο εύκολα...

"ζαχαρούλα.." είπε...

πάρα πολύ ωραία!!!!! πολύ έξυπνα... και οικολογικά!!!!

καληνυχτα!!!!

Δημιουργία είπε...

Οταν τα ειδα νομιζα οτι ηταν με κορδονι που πλεκουμε με την κουβαριστρα.Ειναι ομορφη ιδεα και χρησιμη.

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ιδέα. Εγώ δε θα το σκεφτόμουν ποτέ. Θα αρχίσω λοιπόν να μαζεύω κορδόνια. Μου άρεσε ιδιαίτερα το λουλούδι. Σε ευχαριστούμε πολύ Κατερινάκι μου για τη συγκεκριμένη ανάρτηση.
Καλή εβδομάδα να έχεις.

Μαiρη είπε...

Έξυπνη ιδέα, χρήσιμη και μάλιστα αξιοποιούμε και τα κορδόνια των τσαντών!!! Και οι παραλλαγές σου απίθανες!!!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Πολύ όμορφα τα σουβεράκια σου!! Τελικά δεν πρέπει να πετάμε τίποτα μου φαίνεται...

Φιλία είπε...

Τα σουβεράκια πανέμορφα, άκου κορδόνια από σακούλες!!!! Μπράβο και στις δυο σας.
Φιλάκια πολλά

Mania είπε...

Πρωτότυπα και όμορφα είναι όλα τα σουβεράκια!! Τώρα θα πρέπει να μαζεύω και κορδόνια!! Αλλά αυτά που εχεις εσύ είναι πολύ ωραία χρώματα. Κατερινάκι μου σου εύχομαι καλή εβδομάδα!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΣΟΥΒΕΡ ΣΟΥ!!!!!!
ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

Niatta είπε...

Φιλενάδα με ξεπέρασες!!! Τώρα πρέπει να δείξουμε πως γίνονται και να πούμε ότι τα κορδόνια είναι από τις (χάρτινες συνήθως) σακούλες αγορών που εγώ γεμίζω με χαρτιά για την ανακύκλωση και κρατάω τα χερούλια τους. Περιγράφω τον τρόπο στα σχόλια της ανάρτησης: http://e-crochet.blogspot.com/2011/11/blog-post_19.html και μου έμεινα μερικά δείγματα απ'αυτά που θα δείτε αν με επισκεφτείτε.

Καίτη la grande είπε...

Υπέροχα τα σουβέρ, Κατερίνα (θα ορκιζόμουν ότι είναι με βελονάκι). Συγχαρητήρια και για τις απανωτές βραβεύσεις σου (είχα καιρό να μπω) και για τις συνεχείς απαντήσεις σου στα ερωτηματολόγια (τι μαθαίνει κανείς για τους κοντινούς του ανθρώπους έτσι στα ξαφνικά...)

Makrina Zografou είπε...

para polu oraia !!!!!!!!!bravo !!!! k fusika mpravo k stin empneustria...!!!!!!!!

Rania K. είπε...

Υπέροχη ιδέα! Πάω και στην Αννίτα τώρα,,,

art nouveau είπε...

my dear katerina i have an award for you!!
http://artnouveaucom.blogspot.com/

Μαρία είπε...

υπεροχα τα σουβερ..με πολυ ωραια υλικα..και τα χρωματα ομορφα και τα σχεδια επισεις..καλη βδομαδα..πολλα φιλια

Onirokosmos είπε...

Όμορφα τα σουβέρ σου, παιχνιδιάρικη, έξυπνη και χαρούμενη κατασκευή!! Καλή και εξίσου δημιουργική εβδομάδα, Κατερινάκι!

purpleleath είπε...

Απίστευτα είναι! Δεν σταματάτε ποτέ να με ξαφνιάζετε! Φιλάκια πολλά!

mary's crafts είπε...

Kαταπληκτικη ιδεα!!!!!!!πολυ ομορφα τα εκανες!!!
Τιποτα δεν πρεπει να μενει ανεκμεταλευτο!!! Μπραβο Κατερινακι μου!!!!!Φιλακια !!!!!

Angelique είπε...

Έξυπνη ιδέα με ωραίο αποτέλεσμα!!

feysjewel είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ!!!!ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΟΥ!!!ΦΙΛΙΑ

kyriaki kofina είπε...

Καταπληκτικό! Θα το κάνω σίγουρα!

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Όμορφα και οικολογικά!

Tatjana είπε...

How interesting is this!

Unknown είπε...

Κατερινάκι μου μπράβο, η ανακύκλωση στο μεγαλείο της;;; αλλά το κορδόνι πως το φτιάχνεις;;;

Καλό βράδυ!!!

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Πολύ ωραία ιδέα!! Κι έχω μαζέψει ένα σωρό τέτοια κορδονάκια από τις χάρτινες σακούλες που πάνε στην ανακύκλωση!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Ισως δεν ήμουν αρκετά σαφής. Τα κορδόνια δεν τα φτιάχνω. Είναι τα χερουλάκια από τις χάρτινες συνήθως σακούλες.Και τα ενώνεις με μακρυά ΄βελόνα και κλωστή.

Καλώς Ήρθατε!!!! είπε...

ΚΑΛΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!

Μαριάννα είπε...

Πολυ ομορφη ιδεα!!!!!!!

Demi είπε...

Ω! πολύ όμορφη ιδέα!!!μπράβο !!!
Εχω πολλά κορδονάκια, θα φτιαξω και γώ !!

Maria.. είπε...

χμμμ και έξυπνο και χρήσιμο!! ;) θα φτιάξω κι εγώ..
Καλημέραααααααα

giasmin είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ.ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΙΑ ΓΝΩΣΤΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ, ΤΟ ΚΟΡΔΟΝΙ ΤΟ ΕΠΛΕΚΕ.ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝ ΜΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΝΕΝΑ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΕΙΞΩ,ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΤΑ ΚΟΛΟΥΣΑ ΣΕ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΥΦΑΣΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΣΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΠΗΛΟ.ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕΣ ΘΑ ΤΑ ΨΑΞΩ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΤΑ ΕΧΩ.ΦΙΛΑΚΙΑ.

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Giasmin φαντάζομαι ότι και τα δικά σου θα είναι πολύ όμορφα ,μόνο που επειδή εγώ δεν ξέρω να πλέκω προσπαθώ να βρω τρόπους που δε χρειάζονται τέτοιου είδους γνώσεις.