Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Παιδικό Δωμάτιο

Σκέφτηκα να σας δείξω που είχα πρωτοχρησιμοποιήσει το ύφασμα για το κουτάκι. Είχα φτιάξει λοιπόν μια σκεπή-τέντα για το μαγαζάκι των παιδιών μου. Ένα από τα αγαπημένα παιχνίδια των παιδιών είναι να παίζουν ''μαγαζί''. Προκειμένου να αραδιάζουν τα ''προϊόντα'' τους πάνω στα κρεβάτια ή στο πάτωμα, τους έφτιαξα ένα μαγαζί, με τη βοήθεια πάντα του πεθερού-μαραγκού. Και να το αποτέλεσμα.


Και αφού ξεκίνησα, λέω να σας δείξω όλο το δωμάτιο του μικρού Φίλιππου. Εδώ υπάρχει πάντα καλοκαίρι.












Είναι ζωγραφισμένο όλο με πλαστικό χρώμα.


35 σχόλια:

feysjewel είπε...

ΦΟΒΕΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΕΘΕΡΟ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!ΦΙΛΙΑ

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΛΕΣ ΤΟΝ ΠΕΘΕΡΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΡΤΑΡΙ;
ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!!!!!
ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΕΠΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Ρένα μου πολύ καλή ιδέα. Τώρα παιδεύομαι ακόμα με το πρώτο συρτάρι. Όταν το τελειώσω θα δοκιμάσω και κάτι τέτοιο.

Litsa είπε...

Τι υπέροχες κατασκευές! Το ξέρεις ότι αυτά τα μαγαζάκια κοστίζουν μια περιουσία ε; Άσε που είναι πλαστικούρες. Για ξύλινο δεν το συζητάμε! Είναι τέλειο.
ΑΑχχ όσο για το καλοκαιρινό δωμάτιο τι ωραία να είσαι εκεί και να είναι πάντα καλοκαίρι!
Ουφ θέλω κι εγώ ν' αλλάξω του Φαίδωνα και δεν ξέρω από που ν΄αρχίσω. Χαμός!!
Καλημέρα Κατερινάκι

PEONY είπε...

Όλα είναι πολύ όμορφα!

Vivika είπε...

Είναι τέλειο. Νομίζω το όνειρο κάθε παιδιού!

Unknown είπε...

Καλημέρα Κατερινάκι, είναι πανέμορφο και πολύ λειτουργικό, μπράβο και στους δυο σας!!!!!!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΣΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΝΕΙΡΟ ΕΙΝΑΙ.ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΣΑ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΤΑ .ΕΙΣΑΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΙΚΟ ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

SOPHIE 'S ARTWORK είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ,ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΙΧΟΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ-ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ!ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΠΕΘΕΡΟ ΚΑΙ ΝΥΦΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ!!!

Δέσποινα είπε...

Αχ,κι εγώ έπαιζα μικρή μαγαζί με τα αδέρφια μου αλλά δεν ήταν τέτοιο φυσικά!Μπράβο σου!!!!
Το δωμάτιο μου θύμισε το τραγούδι "Θέλω να'ναι πάντα καλοκαίρι...."
Καλή Χρονιά!

Rena Christodoulou είπε...

ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ;
ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΡΤΑΡΙ;;;;;;;;;;
ΟΥΑΟΥ!!!!!!!!!!!!!!
ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ!!!!!!!!!
ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! είπε...

Το μαγαζάκι το βρήκα τέλειο!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Κατερίνα, πολύ καλή ιδέα το δωμάτιο που είναι πάντα καλοκαίρι.... Και το μαγαζάκι είναι υπέροχη ιδέα και εκτέλεση από τον πεθερό σου!!!!!!! Μήπως ν'αρχίσει τη μαζική παραγωγή το δίδυμο πεθερός-νύφη; χαχαχαχα
Το ότι είσαι στη διάθεση όπως λες έχει και τα καλά του έχει και τα κακά του. Είναι ωραίο που έχεις κάποια πρωινά για τον εαυτό σου. Απόλαυσέ τα..

kiki είπε...

Υπέροχο το δωμάτιο και το μαγαζάκι!!! Πανέμορφα!!!

Φιλία είπε...

Τι ωραίο δωμάτιο, μπαίνεις και ανοίγει η ψυχή σου... Το μαγαζάκι όνειρο... μέχρι που το ζήλεψα!!!

Μαρία είπε...

υπεροχη δουλεια..τελοιο το δωματιο..τελοια και τα χρωματα..καλο βραδυ..φιλια πολλα

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Η αλήθεια είναι πως ότι στερήθηκα σαν παιδί, το χαίρομαι με τα δικά μου παιδιά και είναι ακόμα καλύτερο.

Makrina Zografou είπε...

ti oraio domatio...!!!se euxaristo gia to sxolio...sou kalos ir8es sto blog mou...!!!!

Unknown είπε...

μπράβο κατερινάκι πολύ καλό γούστο και δημιουργικότητα.

Magia da Inês είπε...

°º♫ Olá, amiga!
°º✿ Adorei a pintura... super alegre!!!
º° ✿♥ ♫° ·.Boa semana!
✿⊱╮Beijinhos.
Brasil°º♫
°º✿
º° ✿♥

Νίκη είπε...

Τι καταπληκτικό δωμάτιο! Θαυμασα το μαγαζάκι ,αλλά μόλις είδα και τις ζωγραφιές στους τοίχους ξετρελάθηκα!
ΜΠΡΑΒΟ !!!

butterfly art είπε...

Και το μαγαζάκι τους αλλά και το δωμάτιο είναι υπέροχα! Πολύ χαίρομαι όταν βλέπω μανούλες να κάνουν πράγματα για τα παιδάκια τους! Φιλάκια πολλά!!!

despina είπε...

Είναι φανταστικό!!!!!μπράβο σου που κάνεις τόσα πράγματα για τα παιδάκια σου!!!!!φιλιά!!!!

Agathi είπε...

φοβερό Κατερινάκι!! και το μαγαζί και το δωμάτιο!!!μπράβο!!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

υπέροχο το δωμάτιου του Φίλιππου όσο για το μαγαζάκι των κοριτσιών μοναδικό θυμάμαι οι δικές μου είχαν κάποτε ξετρελλαθεί με ένα όχι τόσο όμορφο στο Παιδικό μουσείο τι να πωωωω χρυσοχέρα μου

χρυσάνθη είπε...

Καταπληκτική ιδέα το μαγαζάκι!!!Γενικά το δωμάτιο είναι πανέμορφο!!!!Σκέτη όαση!!!Μπράβο γειά στα χεράκια σου χρυσοχέρα !!!

Δημιουργία είπε...

Καλα το μαγαζακι φοβερο, αλλα και το δωματιο σκετη ζωγραφια.

thomi είπε...

κατερινακι μου γλυκο τι ομορφιες βλεπουν τα ματακια μου!
οσο για το μαγαζακι με γυρισες στα παιδικα μου χρονια που παιζαμε κι εμεις το μαγαζακι με την αδερφη μου, βεβαια δεν ειχαμε παπου μαραγκο και απλα αναποδογυριζαμε ενα σκαμπο και τον καναμε παγκο!χαχαχ

para-kelsoscooks είπε...

Όμορφο,φωτεινό,χαρούμενο και πάντα καλοκαιρινό το δωμάτιο του Φίλιππου.

debbgoud είπε...

Είναι όλα τέλεια!Εσύ τα ζωγραφίζεις;

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Ναι ,εγώ τα ζωγραφίζω γι'αυτό και τα παιδάκια είναι λίγο χοντροκομμένα...

tzeni xr. είπε...

Και πάντα καλοκαίρι να έχει αυτο έδω το υπέροχο δωμάτιο του γιου σου!!! Απλα εκπληκτικο! Καλή σου μέρα

Kidspaintingplanet είπε...

Τέλειο Τελειο... θελω καιγω το καλοκαιράκι σπιτι μου!!!

Sheena Dimitriou είπε...

Πραγματικά υπέροχο είχες δίκιο. Μπράβο στον πεθερό σου και σε αυτόν που ειχε την ιδέα.