Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Παιδικό Δωμάτιο Μόνο Για Κορίτσια

Κι αφού είδατε το δωμάτιου του μικρού Φίλιππου,
ας περάσουμε στο δωμάτιο των κοριτσιών.


Ένα κοριτσίστικο δωμάτιο όσο ροζ και να έχει,
 δεν είναι ποτέ αρκετό.


Το πάνω κρεβάτι έχει κι αυτό ουρανό και ήθελα να θυμίζει μπαλκόνι.


Το μικρό μπαουλάκι χρησιμέυει και σαν αποθηκευτικός χώρος και σαν καναπεδάκι.


Η Στεργιανή και η Αμαλία είναι μικρές κι έτσι δεν έχουν ακόμη ανάγκη από πολλά ράφια.


Έχουν ανάγκη όμως την παρέα των νεράιδων Winx.
Όποιος έχει κορίτσια , καταλαβαίνει..



 

45 σχόλια:

peggy είπε...

τι τέλειο...να τα χαίρεσαι τα μικρούλια σου...πρέπει να είναι πολύ ευτιχσμένα σε τόσο όμορφο περιβάλλον...μπράβο!!άξια μανούλα!!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! είπε...

Πολύ όμορφο δωμάτιο! Εχω κόρη και καταλαβαίνω!

alex είπε...

ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ!!!ΤΟ ΜΠΑΟΥΛΑΚΙ, ΟΙ ΝΕΡΑΙΔΟΥΛΕΣ, ΤΟ ΡΟΖ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΜΟΥ(ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ)ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΤΕΛΕΙΟ.ΜΑΚΑΡΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΟΖ ΚΑΙ ΓΛΥΚΕΙΑ.

alex είπε...

ΜΠΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΠΟΣΤ (ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ)ΕΤΣΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Πολύ όμορφα τα επιπλά σας και όλη η παιδική διακόσμηση. Να είναι γερά να τα χαίρεσαι!!!

Unknown είπε...

Γεια σου Κατερινάκι μου, πανέμορφο και κουκλίστικο το δωμάτιο, γειάς τα χεράκια σου. Καλέ έχεις τρία παιδιά;;; Μικρή μικρή έγινες μανούλα να τα χαίρεσαι τα καμάρια σου γερά και δυνατά!!!!

Σε φιλώ!!!!!!!

Καίτη la grande είπε...

Μαγικό και ως φωτογραφία... Το έχω δει και από κοντά και η πραγματικότητα δεν υπολείπεται καθόλου... Με υιοθετείς;

purpleleath είπε...

Υπέροχο είναι!!! Μπορώ να το έχω σε μωβ-λιλά για μένα; χμμμ... ίσως ο άντρας μου να μην συμφωνήσει...Φιλιά!

kiki είπε...

Τέλειο!!! Οι πριγκίπησές σου έχουν το δωμάτιο πού τούς αξίζει!!!!

Litsa είπε...

Ε δεν σας πιστεύω! Τι τέλειο. Κι εγώ θέλω να κοιμηθώ εκεί μέσα... Στο πάνω κρεβάτι παρακαλώ!! Τέλειο Κατερινάκι, να χαίρεσαι τα παιδάκια σου

Μαiρη είπε...

Ένα παιδικό δωμάτιο, έργο τέχνης!!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Σας ευχαριστώ όλες για τα σχόλια. Σαν μικρό παιδί μοιραζόμουν το δωμάτιο με τον αδερφό μου και φυσικά δε θα ήθελε να το δει ροζ. Αλλά και αργότερα οι γονείς δε μας επέτρεπαν μεγάλες παρεμβάσεις. Έτσι από τη στιγμή που άπέκτησα δικό μου σπίτι κάνω όποτε θέλω ότι αλλαγές θέλω. Όσο για τα παιδικά δωμάτια έχουν πάντα έντονα χρώματα και ζωγραφισμένους τοίχους.

Βαλάντη, δεν είμαι δα και κανένα κοριτσόπουλο.
Καίτη, χίλιοι καλοί χωράνε...
Λίτσα, δε σου κρύβω ότι εγώ κοιμάμαι καμιά φορά εκεί μέσα.

para-kelsoscooks είπε...

Τέλειο δωμάτιο, ιδανικό για κορίτσια. Και συμφωνώ μαζί σου,όσο ροζ και να έχει, ποτέ δεν είναι αρκετό.

mary's crafts είπε...

Πανεμορφο και κουκλιστικο το δωματιο των κοριτσιων!!!!! Να τα χαιρεσαι τα κοριτσακια σου αλλα και τον γιοκα σου!!!! Φιλακια!!!!

debbgoud είπε...

καλά είναι τέλειο!Να χαίρεσαι τις μικρές σου πριγκίπισσες!

Φιλία είπε...

Εσύ το διακόσμησες αυτό;;;;;; ΤΕΛΕΙΟ!!
Οι πριγκίπισσες σου θα είναι πανευτυχείς!!!!
Να χαίρεσαι την οικογένεια σου
Φιλάκια

feysjewel είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΑΑΑΑ!!!!ΤΕΛΕΙΟΟΟΟ!!!ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΟΙΜΟΜΟΥΝΑ!!!ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΕΘΕΡΟΣ;ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ WINX ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗ ΜΟΚΕΤΑ ΜΑΣ!!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΤΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΓΟΥΣΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

jenny είπε...

Αφού λοιπόν είσαι τόσο καλή στο ντεκόρ και η έμπνευσή σου είναι τέλεια και του γούστου μου για κάνε μου τη χάρη και φτιάξε μου μια λύση για ...δύσκολα... Αγόρι 7 επάνω και κορίτσι 15 κάτω σε κουκέτα... Θυμάσαι τα παιδικά σου χρόνια? Θα βοηθήσεις? ΜΜμμμμ. Τώρα που το σκέφτομαι ίσως κάνω ανάρτηση με αυτό το θέμα .Μου αρέσουν γενικά αυτά που κάνεις και θα περιμένω όποτε εμπνευστείς κάτι για την περίπτωσή μου....Πολλά φιλάκια και καλές δημιουργίες.

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Jenny, μου αρέσουν οι προκλήσεις και τα δύσκολα. Αν και η περίπτωσή σας είναι δύσκολη όχι τόσο λόγω διαφοράς φύλου , αλλά ηλικίας .Δε σε ξεχνάω.

Vivika είπε...

Πλάκα μου κάνεις?!? Να έρθω να μείνω σπίτι σου? ΤΕΛΕΙΟ!!!!!

Aspa είπε...

Κατερίνα μου, είναι τέλειο...αλλά μου άνοιξες καινούργιες γκρίνιες...θέλουν και οι δικές μου τώρα ουρανό!!!Αχ τι έχω να τραβήξω...

Mania είπε...

Απλά τέλειο!! Μπορείς να με υιοθετήσεις??? Να χαίρεσαι τα πιτσιρίκια σου!! Εχουν προκομένη μαμά!! Φιλάκια!!

PEONY είπε...

Μπράβο! Παραμυθένιο!

tzeni xr. είπε...

Κατερινάκι είναι παραμυθένιο το δωμάτιο των κοριτσιών σου!!!!!!

Ποδηλάτισσα είπε...

Τέλειο & παραμυθένιο το δωμάτιο για τις μικρές σου πριγκίπισσες!!!!!!!!!!

despina είπε...

Παραμυθένιο!!!!!μπράβο σου!!!!να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!!!καλημέρα!!!!

Makrina Zografou είπε...

APLA TELEIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πηνελόπη είπε...

Τι υπέροχο δωμάτιο είναι αυτό!!! Πάρα πολύ όμορφο!!! Μπράβο Κατερινάκι!

۞Αγγελική۞ είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΡΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ... ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

alexandra polyzou είπε...

ΚΑΛΏς ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!ΤΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ Ο ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

alexandra polyzou είπε...

κατερίνα μου, καλησπέρα!είναι φοβερές οι δημιουργίες σου!!!μπράβο!!!τα παιδάκια σου είναι τυχερά με τέτοια μανούλα!!!φιλιά!!!

Vassiliki είπε...

Θέλεις με υιοθετήσεις; Θα είμαι καλή και φρόνιμη, θα μαζεύω τα παιχνίδια μου και δε θα πειράζω τα αδερφάκια μου. Φτιάξε μου κι εμένα ένα τέτοιο δωμάτιο!!!!

Ioanna Maria είπε...

Τι τέλειο δωμάτιο είναι αυτό;;;!! Το κρεβάτι μ'έχει τρελάνει, είναι ονειρεμένο!! Χίλια μπράβο, είμαι σίγουρη ότι οι μικρές σου είναι υπερχαρούμενες!

kyriaki kofina είπε...

Είσαι αστέρι! καταπληκτικό το έκανες. Φαντάζομαι χαρά που θα έχουν οι κόρες..

STARDUST είπε...

Κατερίνα μου το δωμάτιο των κοριτσιών είναι πριγκιπηκό! Εντωμεταξύ η διαρύθμιση του δωματίου είναι απίστευτο το πόσο μοιάζει με το δωμάτιο της κόρης μου. Σαν να βλέπω το ίδιο ακριβώς δωμάτιο με λίγες αλλαγές! Βρε μπας και είμαστε στην ίδια πολυκατοικία; LOL! Εχουμε κι εμείς πολύ ροζ και κρεβάτι-κουκέτα. Λοιπόν χαίρομαι πολύ που σε βρήκα και θα τα λέμε από δω και πέρα!

STARDUST είπε...

Υ.Γ.: την κατασκευή του ουρανού με τα κουρτινάκια την έφτιαξες μόνη σου ή την παρήγγειλες; Με ενδιαφέρει τρελά!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Καλώς σε βρήκα Ολγα μου. Τα κουρτινάκια ήταν απλή υπόθεση. Το υφασμά τους είναι γάζα σε ροζ και φούξια και έκοψα στη μέση το ύψος της κουρτίνας. Το χαζό της υπόθεσης είναι πως τα στερέωσα με συραπτικό αέρος και για να βγουν θέλει πολύ υπομονή. Ο ουρανός είναι από καραβόπανο για να είναι πιο σταθερός. Το σχέδιο το έβγαλα πρώτα σε χαρτόνι. Αγόρασα βάτα σκληρή από αυτή που βάζουν στους γιακάδες των σακακιών και την κόλλησα στο ύφασμα για να στέκεται. Δεν είναι δύσκολο, απλά χρονοβώρο.

STARDUST είπε...

Καλά είσαι φοβερή! Το έκανες όλο αυτό μόνη σου; Χίλια μπράβο σου αξίζουν! Εάν μπορούσες να έγραφες ένα post πως το έφτιαξες αναλυτικά, θα μπορούσα να το ανέβαζα στο δικό μου μπλογκ και να το προωθήσω στα εξωτερικά! Χαμός θα γινότανε! Αλλά χρειάζεται κάποιου είδους tutorial για να μπορέσω να το κάνω.

...irida... είπε...

θελω αυτο το ...δωματιοοοοοο...τωρααααααααααα!!!!κλαψ!!!
............
υπεροχοο!!!!

Anthemis είπε...

Έχω μείνει άφωνη ! Υπέροχο το δωμάτιο των κοριτσιών σου !!

knitales είπε...

Υπέροχο!!!Μπράβο.Και έλεγα ότι δε θέλω κουκέτα στο παιδικό, αλλά με αυτό που είδα άλλαξα γνώμη. Μόνο που θα θέλει πολύ δουλειά φαντάζομαι για να γίνει όλο αυτό και εμένα δε πιάνουν τα χέρια μου από τέτοια.

satine είπε...

Φαντάζομαι εξακολουθούν και το χαίρονται μέχρι και σήμερα, 2 χρόνια μετά! Θα μπορουσες να μου πεις από που είναι αγορασμένα τα έπιπλα; Λάτρεψα τα κάγκελα. Για τη διακόσμηση "γεια στα χέρια σου"!!

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.