Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

TOP 10

Πολύ όμορφα και παιχνιδιάρικα μπήκε το 2012. 
Μετά το βραβειάκι, να σου και το παιχνιδάκι.
Στο κόλπο με έβαλε η Mary από το Mary's crafts.
Να λοιπόν και η δική μου λίστα με τα αγαπημένα της χρονιάς που πέρασε.
 Αγαπημένο βιβλίο : 'Η παγωμένη πριγκίπισσα' ,Camilla Lackberg
Αγαπημένη πόλη : Βόλος
Αγαπημένο γλυκό : σουφλέ σοκολάτας με ή χωρίς παγωτό
Αγαπημένο άρωμα : euphoria ,Calvin Klein
Αγαπημένο blog : πολλά
Αγαπημένες μπότες : γκρι, δερμάτινες και ψηλοτάκουνες
Αγαπημένος προορισμός : Χορευτό Πηλίου
Αγαπημένο μέρος για καφέ : οπουδήποτε στην παραλία του Βόλου
Αγαπημένο φαγητό : σουτζουκάκια με ρύζι
Αγαπημένη ανάρτηση : κεντημένες κάρτες Χριστουγέννων

Και τώρα με τη σειρά μου παραδίδω τη σκυτάλη
στην Ρένα , www.diaheiros.blogspot.com
στη Νατάσα , www.neverland-natasa.blogspot.com
στη Βέρα , www.owlmommy.blogspot.com
στη Πέγκυ , www.yuppieya.blogspot.com
στη Νίκη , www.oneiropeioio.blogspot.com
στη Φωτεινή , www.plegmena-apo-ta-xeria.blogspot.com
 στη Λαμπρινή , www.lamproukam.blogspot.com
και στην Αγγελική , www.aggelikh18.blogspot.com

Kαλή συνέχεια........

5 σχόλια:

Νίκη είπε...

Κατερινάκι μου καλημέρα!
Όμορφο παιχνίδι για να θυμηθούμε τη χρονιά που πέρασε!
Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, θα παιξω κι εγώ!
Φιλιά!

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!
ΕΙΣΑΙ Η ΤΡΙΤΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΕΛΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ!!!!!!!!!
ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΣΕ ΛΙΓΟ!!!!!!!
Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΚΑΝΕ Ο'ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΡΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ!!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

mary's crafts είπε...

Κατερινακι μου καλη χρονια με υγεια και χαρα!!!
Φιλακια πολλα!!!

Νατάσα είπε...

Κατερινάκι μου σ΄ευχαριστώ πολύ!!!!! Καλή Χρονιά να έχουμε. Πολλά φιλιά.

Unknown είπε...

Κατερινάκι κοίτα να το διασκεδάσεις με την ψυχή αυτό το παιχνίδι.
Πολλά φιλιά!!!