Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Η Αρχή Είναι Το Ήμισυ Του Παντός

Αν η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, τότε βρίσκομαι σε καλό δρόμο γιατί έχω κάνει τρεις αρχές.
 

Πολύχρωμο ανοιξιάτικο μπλουζάκι για τη Στεργιανή.




Η Αμαλία διάλεξε αυτό το απαλό πράσινο-βεραμάν, αλλά μάλλον θα προσθέσω στοιχεία και από άλλο χρώμα για να κάνει αντίθεση. 
 

Κι αυτό είναι δικό μου εγχείρημα με λευκό σπάγκο και βελονάκι νο6.Θα δείτε προσεχώς.(ελπίζω....)
 
Μη ξεχνάτε τον μωβ διαγωνισμό.
Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή
ως και τις 28 Μαρτίου εδώ.
 
 

16 σχόλια:

Λαμπρινή είπε...

Μόλις πήρα μέρος και στον μωβ διαγωνισμό!!
Αλλά θα σταθώ στο πλέξιμο...δεν ήταν να κάνεις αρχή ε?Μου λες πότε προλαβαίνεις και τα τελειώνεις τόσο γρήγορα?Και είναι όλα τους τόσο καλοδουλεμένα σαν να πλέκεις χρόνια!!
Μπράβο Κατερινάκι!Με τα παιδιά δεν θα ξεμπλέξεις εύκολα..θα έχεις συνεχώς παραγγελίες!!!

Anna είπε...

Sweet colors, lovely pattern...
Have a nice day !
Anna

evonita είπε...

πολύ πολύ όμορφα χρώματα!!!

purpleleath είπε...

Μπράβο Κατερινάκι!!! Θα γίνουν όλα υπέροχα!!!

Craftlandgr είπε...

μπραβο Κατερινακι,συνεχισε να δημιουργεις!!!τι ωραιο το βεραμαν!!

Table Rouge είπε...

Τι όμορφα που είναι όλα!!! Γειά στα χέρια σου Κατερίνα μου!! Ανυπομονώ να τα δω τελειωμένα. Φιλάκια!!

Beauty Follower είπε...

ΠΟλυ θα θελα να μάθω βελονάκι!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Βλέπω παίζεις σε τρία ταμπλό ταυτόχρονα...
Μπράβο σου...
Το άσπρο τολμώ να μαντέψω πως είναι τσάντα....

Funky Monkey είπε...

Έχε χάρη που είμαι μακριά, αλλιώς δε θα μπορούσες να γλιτώσεις από μένα. Θα σου ερχόμουν για μαθήματα και δε θα έφευγα αν δε μάθαινα να πλέκω τόσο ωραία και τόσο γρήγορα! Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια!

Marie-Anne είπε...

Μα, εσύ δεν κάθεσαι ούτε λεπτό φαντάζομαι!!!! Πότε προλαβαίνεις να κάνεις τόσα πράγματα??? Πολύ όμορφα φαίνονται όλα! Να μας τα δείξεις και τελειωμένα!!! Πολλά φιλιά !!!

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια Κατερινάκι!!!!Τέλεια τα χρώματα και σίγουρα θα μας μαγέψεις-)
πολλά φιλιά

Parents Land Gr είπε...

Βλέπε βλέπε είπα να ξεκινήσω και εγώ χτες Κατερίνα μου. Μιλάμε για πολύ γέλιο. Περιμένουμε να τα δούμε τελειωμένα.Φιλακια πολλα.

Rena Christodoulou είπε...

ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ !!!!!!!
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Θα περιμενουμε να δούμε την τελική τους εμφάνιση..Εγώ συμφωνώ με τα χρώματα της Στεργιανής :)

sundayspoon είπε...

Εγώ απορώ πότε προλαβαίνεις και φτιάχνεις όλα αυτά τα ωραία πράγματα! Δεν κοιμάσαι ποτέ;;;

vivi ka είπε...

Κατά ένα παράξενο τρόπο όταν έπλεκα λάτρευα τα βαμβακερά νήματα και τις δημιουργίες αυτής της εποχής. Τα χρώματα από το μπλουζάκι της Στεργιανής είναι πανέμορφα! Καλό βράδυ!