Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Κλωστές Και Καλαμάκια

Όπως κάθε Παρασκευή, έχω να σας προτείνω μια παιδική χειροτεχνία για το Σαββατοκύριακο.
 

Αυτή τη φορά θα χρησιμοποιήσουμε ξύλινα καλαμάκια και διάφορες κλωστές.



Ενώνουμε δύο ή τρία καλαμάκια (ανάλογα με το σχήμα που θέλουμε να έχουμε στο τέλος) στο κέντρο τους με κόλλα. Στη συνέχεια στερεώνουμε το νήμα μας με ένα κόμπο. Εδώ χρησιμοποιήσαμε σπάγκο.
 
 
Η διαδικασία είναι απλή. Περνάμε το νήμα γύρω από το πρώτο καλαμάκι και πηγαίνουμε στο επόμενο, γύρω από το δεύτερο και στο επόμενο κ.ο.κ. ,όπως φαίνεται στη φωτογραφία.
 
 
Η μία πλευρά φαίνεται έτσι.........
 
 
..........με τα καλαμάκια να ξεχωρίζουν.
 

Στην άλλη πλευρά, τα καλαμάκια είναι καλυμμένα.
Τώρα που το κοιτάω, μοιάζει και λίγο με χαρταετός, δε νομίζετε;
 

Εδώ ,φτιάξαμε μια μικρή σύνθεση χρησιμοποιώντας και 4 ξυλάκια παγωτού.
 
Καλή επιτυχία.
 
 
 

 
 
 

22 σχόλια:

Maro Oikonomou είπε...

Χαρά στην υπομονή σας και την όρεξη που έχετε για δημιουργία! Είναι εντυπωσιακο μπράβο!

Ανώνυμος είπε...

Τι υπεροχη ιδεα και πολυ κάλη ασχολια για τα μικρα, ειμαι σιγουρη οτι τα παιδια διασκεδασαν πολυ, επειδη αυτο το σαββατο εχουμε παρτι γεννεθλιων το επομενο μαλλον θα το δοκιμάσουμε, μου αρεσε πολυ σαν ιδέα!!!!!
Πολλα μπραβο!!!
Φιλάκια πολλα!!!!!

debbgoud είπε...

τι όμορφα!!!

Ελμιράκι είπε...

Poly oraia idea!
filakia

ΦΛΩΡΑ είπε...

Όλο φρέσκιες ιδέες γεμίζεις το blog σου.
Γιατί όμως για παιδιά μόνο...
εκτός αν εννοείς αυτούς που νιώθουν παιδιά...

Funky Monkey είπε...

Τα θυμάμαι αυτά!!!!! Τα κάναμε στο Δημοτικό, στα καλλιτεχνικά. Ήμουν από τις τυχερές και έτυχα σε υπέροχους δασκάλους καλλιτεχνικών στα σχολικά μου χρόνια - μου έμαθαν πολλά, χρήσιμα πράγματα. Γι' αυτό μάλλον βγήκα έτσι...

Τέλεια η κατασκευή σας. Καλό μήνα, Κατερινάκι μου, γεμάτο χαμόγελα και δημιουργίες! Σε φιλώ.

Marie-Anne είπε...

Κι εγώ έχω φυλάξει δύο τέτοια που είχε φτιαξει η κόρη μου στο δημοτικό με μαλί και ξυλάκια.
Καλό μήνα Κατερινάκι, καλη 'Ανοιξη και καλό σαββατοκύριακο!

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ είπε...

καλο μηνα!!!εγω δεν ειχα φτιαξει τετοια στο σχολειο, αλλα ειναι πολυ ομορφη κατασκευη, θα την φτιαξω τωρα!!!

Marina είπε...

Να'ξερες τι μου θύμισες...! Το'χω φτιάξει όταν ήμουν μικρούλα, τότε που η φαντασία μου έψαχνε να βρει τι να κάνει για να γεμίσει τις ώρες του ζεστού καλοκαιριού.

Σοφία Τσιμάρη είπε...

καλο μηνα!!!!!!!!! θα το δοκιμασουμε....πως το κανεις αυτο να φαινονται ολα ευκολα δεν ξερω........χαχχαχαχα...

Φιλία είπε...

ΧΧΧΧΧΧαααααα.........
Τι όμορφα που είναι!!!!!
Να έχεις έναν υπέροχο μήνα
Φιλάκια

syros2js είπε...

Ουπς!!! Πάλι ανακαίνιση εδώ!!!
Υπέροχη εμφάνιση!!
Και η ιδέα με τα καλαμάκια, άκρως αγχολυτική!!!
Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφη ιδέα
Καλό μήνα
Φιλάκια ...

Δέσποινα είπε...

Πολύ ωραία ιδέα!!!με γεια το καινουργιο σου blog !!!!Μυρίζει Άνοιξη!!!!!καλό βράδυ!!!

Eυθυμία Κάρμη είπε...

Πραγματικά υπέροχη ιδέα !!!!
Να είσαι καλά και καλή συνέχεια!!!!!

dulcineia vicencio είπε...

Olá amiga
Lindo o seu trabalho! Parabéns!!
Beijos e um lindo fim de semana
Dulcineia

Pyroessa είπε...

Μα τι όμορφα!! ασταμάτητη είσαι! κάθε φορά και κάτι νέο!
μπράβο
καλό μήνα Κατερινάκι μου φιλιά

sundayspoon είπε...

Απίθανη ιδέα! Διασκέδαση για μικρούς και μεγάλους!
Πολλά φιλάκια! Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

Σόφη είπε...

Πολύ ωραία η ιδέα σου!!! Φιλιά

Taelia88 είπε...

Απίθανη ιδέα Κατερίνα!!! Και το αποτέλεσμα φανταστικό!!! Μπράβο!!!
Καλή εβδομάδα να έχεις!!
Φιλιά!!

Daphnofila art jewelry είπε...

Τ Ε Λ Ε Ι Ο !!!!! Το αποθήκευσα στις ιδέες για κατασκευές.

nikiad.blogspot.gr είπε...

Τι υπέροχη ιδέα !!!!!!