Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Επιχείρηση Βελονάκι




Αυτό το Σαββατοκύριακο αποφάσισα να μάθω να πλέκω με το βελονάκι. Αγόρασα διάφορα νήματα σε έντονα χρώματα, ένα βελονάκι νούμερο 4 και κάθισα μπροστά στον υπολογιστή ψάχνοντας για ανάλογα βιντεάκια.


Σας δείχνω λοιπόν την πρώτη μου δημιουργία. Είναι μια τσαντούλα για την μικρή Αμαλία.
 

Έφτιαξα δύο ίδια πολύχρωμα τετράγωνα, τα οποία ένωσα μετά στο πλάι και πρόσθεσα και κοντό λουράκι.
 Με το βελονάκι διαπίστωσα πως έχει κανείς πολύ περισσότερα πράγματα να κάνει ,απ' ότι με τις βελόνες. Ενθουσιάστηκα πραγματικά. Έτσι τώρα μάλλον απέκτησα καινούριο κόλλημα.
 
Μια υπέροχη εβδομάδα εύχομαι σε όλους.
 
 

33 σχόλια:

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Χι...χί ..Κατερινακι μου.. την πατησες..!!!!! ειναι να μην το μαθεις το βελονακι.... κανεις θαυματα με αυτό......καλή αρχή σου ευχωμαι και πολλές δημιουργίες...καλως ώρισες στο κλάμπ....χι.χιχ.. φιλακια πολλα και να εχεις μια ομορφη εβδομαδα..

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφο
Φιλάκια ...

Funky Monkey είπε...

Πολύ όμορφη τσαντούλα! Φαντάζομαι, θα πάρεις φόρα πάλι και δεν θα σε προλαβαίνουμε... Σε φιλώ!

syros2js είπε...

Έχεις βαλθεί να μας τρελάνεις???
Αυτή ήταν η πρώτη σου απόπειρα???!!!
Και άντε να σε σταματήσουμε πάλι!!!
Όταν πάρεις φόρα!!!
;-)
Υπέροχη τσαντούλα, Κατερινάκι!!!
Φιλάκια!!!

despina είπε...

Πιασαμε το βελονάκι τώρα;εδώ κι αν θα κάνεις θαύματα!!!!!φιλιά!!!!

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ είπε...

κατερινα μου καλη εβδομαδα!μ'εχεις καρακομπλαρει!!!στην αρχη οι βελονες, τωρα το βελονακι που προσπαθω μηνες να μπω στην λογφικη του και δεν τα καταφερνω...τί να σου πω;μπραβο, χιλι α μπραβο!!!

fotolabida maria είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!
ΦΙΛΙΑ!!!

linaaaap είπε...

Εξαιρετική πρώτη προσπάθεια! Συγχαρητήρια! Κι εγώ έτσι κόλλησα με το βελονάκι! Μόλις καταλάβεις πόσα πράγματα μπορείς να κάνεις, οι βελόνες σου φαίνονται...μονότονες!

Unknown είπε...

Κατερίνα είναι πολύ όμορφο και για πρώτη φορά!!!!!

Unknown είπε...

ασε Κατερινακι εγω την επαθα ασχημα με το βελονακι....εχω κολλησει απο περυσι και φτιαχνω πλεον τα παντα...κουκλες αρκουδακια κασκολ σκουφακια αξεσουαρ..μεχρι και κουβερτα εκανα...Μπες στο PINTEREST ΚΑΙ ΓΡΑΨΟΥ και ψαχνε crochet...φιλακια

Άννα είπε...

Καλή αρχή! Δεν είναι τέλειο;;; Κανεις οτι μπορείς να φανταστεις και είναι ακρως εθιστικο!!!

Δέσποινα είπε...

Συγχαρητήρια!!!!!αν αυτό το έκανες πρώτη φορά τι θα κάνεις μετά;;Καλό βράδυ!!!

Ανώνυμος είπε...

Αυτό είναι η πρώτη φόρα η δοκιμή???? Πλάκα κάνεις είναι εκπληκτικόοοοο, τυχερή η μικρούλα τωρα που θα μάθεις να πλέκεις ετοιμάσου για πολλές παραγγελίες απο τα παιδάκια σου!!!
Φιλακια!!!!!!!!!

κορδονέτο είπε...

Πολύ ωραία η πρώτη προσπάθεια.Φαντάζομαι τι θα κάνεις μετά.Καλό βράδυ!

Marie-Anne είπε...

Όχι που δεν θα το μάθαινες εσύ Κατερινάκι !! Καλή αρχή λοιπόν με το βελονάκι! Να δούμε τί θαύματα θα φτιάξεις!!!
Φιλάκια !

astroneraidoula είπε...

Να σε ρωτήσω βρε κορίτσι.... Θέλεις να πεις πως πριν φτιάξεις αυτό το υπέροχο τσαντάκι δεν είχες ξαναπιάσει βελονάκι στα χέρια σου; Γιατί κι εγώ πριν μια εβδομάδα αγόρασα βελονάκι κι ένα περιοδικό και έχω μπερδευτεί τελείως! ΓΙα πες που βρήκες οδηγίες με τις πλέξεις pleaseeeeeeeeeeeee!!!!!!!!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Λοιπόν πριν 10 χρόνια έπλεκα συνεχώς βελονάκι λεπτό... δαντέλες για κουρτίνες τόσο που από τότε δεν το ξαναέπιασα στο χέρι μου...
Ωστόσο όσοι είδαν τις κουρτίνες... ενθουσιάστηκαν.
Είναι μια απασχόληση της οποίας βλέπεις άμεσα τα αποτελέσματα και αυτό σε ευχαριστεί και σε ξεκουράζει.
Η τσαντούλα ωραιότατη.

Pepi είπε...

Κι εμένα μου αρέσει λίγο πιο πολύ το βελονάκι!! Η τσαντούλα είναι θαύμα! Τόσο όμορφα και χαρούμενα χρώματα! Καλή πλεκτο-εβδομάδα να'χεις! χαχα!!

sundayspoon είπε...

Συγγνώμη, αλλά αν αυτή ήταν η πρώτη σου προσπάθεια, τι θα ακολουθήσει; Άλλο ένα ταλέντο σου βγήκε στην επιφάνεια!
Καλή αρχή και εμπνευσμένες δημιουργίες!

debbgoud είπε...

άντε καλό ξεκίνημα!!!!

Niatta είπε...

Τι φωνάζω εγώ τόσο καιρό; Επιτέλους!!!! ΑΜΗΝ!!!! Καλή αρχή με τα κλασσικά μοτιφάκια (granny motifs). Πραγματικά με το βελονάκι κάνεις θαύματα... το αποδεικνύω άλλωστε καθημερινά από τη σελίδα μου. Όσο για τις βοήθειες από βιντεάκια λίγο προσοχή γιατί υπάρχουν διάφορες σχολές που μπορεί να σε μπερδέψουν ακόμα και από τον τρόπο που κρατάνε το βελονάκι... Η επιλογή του Νο.4 πολύ καλή για αρχάρια. Το αποτέλεσμα όμορφο αλλά το λουρί μπορούσες να το πλέξεις μονοκόμματο, στρόγγυλο, σε δυο σειρές.
Φυσικά στην διάθεση σου για περισσότερα για να κάνουμε εκπαίδευση online. Πολλά φιλάκια!!!

Anna είπε...

Nice colors...
Anna

EvaG είπε...

Βρε Κατερινάκι προς στιγμήν μπερδεύτηκα. !!!!Είμαι στο σωστό μπλόγκ ή κάνω λάθος η γυναίκα? Τι να πρωτοσχολιάσω!!!! Ανοιξιάτικο και υπέροχο το νέο λουκ.!!!!!! Η τσάντα είναι τρέλα όπως και τρελό κόλλημα και το βελονάκι.!!!!!!!! Καλώς όρισες στο κλάμπ και να συνεχίσεις γιατί ότι και να φτιάξεις είναι υπέροχο.Είσαι μεγάλο ταλέντο.!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά και καλό μήνα.!!!!!!

Craftlandgr είπε...

ειναι πανεμορφο,μπραβο σου που τα καταφερες τοσο καλα αν κ πρωτη φορα μαθαινοντας απο βιντεακια..!!Καλη συνεχεια!!φιλια

Σόφη είπε...

Και εγώ με το βελονάκι έχω πάθει κόλλημα.... Πολύ όμορφο το τσαντάκι!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Πολύ όμορφη η τσαντούλα..Και ωραία χρώματα..
Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα μου , θα περιμένω με χαρά την όμορφη ανοιξιάτικη δημιουργία σου

Konstantina είπε...

η αλήθεια είναι ότι το βελονάκι είναι μεγάαααλο κόλλημα!! Εγώ απο τότε που έμαθα βελονάκι...δεν ξανάπιασα βελόνες!!!!!!!
Ωραίο το τσαντάκι...καλή συνέχεια! Θα δείς πόσα πολλά πράγματα μπορείς να κάνεις με το βελονάκι και θα τρελαθείς!!

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Καλώς σε βρήκα Κατερινάκι. Όπως το πλέξιμο με τις βελόνες έτσι και το πλέξιμο με το βελονάκι είναι πολύ χαλαρωτικές ενασχολήσεις. Κάνεις πολύ ωραία πράγματα και πραγματικά τα χαίρεσαι. Καλή αρχή λοιπόν και καλές δημιουργίες.

giasmin είπε...

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΟ ΚΛΑΜΠ!!!ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΤΣΑΝΤΑΚΙΑ ΣΟΥ,ΔΕΝ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΕΠΛΕΞΕ ΑΡΧΑΡΙΑ,ΕΙΣΑΙ ΤΑΛΕΝΤΟ!!!
ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΙΚΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΟΥ.ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΑ,ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΣΤΟ annataka25@yahoo.gr ΝΑ ΤΗΝ ΤΣΕΚΑΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

Handmade by Mika είπε...

Τελικα όντως εξελισσεσαι οσον αφορά το πλέξιμο, τωρα και βελονάκι! Είναι πολυ γλυκεια η τσαντούλα! Μπράβο!
Φιλια

SPYRIDOULA είπε...

Πολύ όμορφη η τσαντούλα σου!Καλή αρχή και καλές δημιουργίες!Φιλάκια πολλά!

Δημιούργησέ το... είπε...

καλώς ήρθες και στο βελονάκι και στην ομορφιά του....αν σου άρεσε θα το αγαπήσεις με πάθος και ίσως βάλεις στην άκρη τις βελόνες...καλή αρχή!

Taelia88 είπε...

Κατερίνα, μαθαίνεις απίστευτα γρήγορα!!! Είναι πανέμορφη η τσάντα που έφτιαξες!!! Μπράβο σου!!!! Αναρωτιέμαι τι άλλο θα ετοιμάσεις με το καινούριο σου κόλλημα!!
Φιλιά!!