Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Πλεκτό Μαξιλαράκι

 
 Έχω κολλήσει τον τελευταίο καιρό με το βελονάκι.
 
 
 Βλέπω τόσα πολλά σχέδια στο διαδίκτυο και θέλω να τα προσπαθήσω όλα. Με αποτέλεσμα να έχω διάφορες μισοτελειωμένες πλεκτοδημιουργίες. Όμως πρέπει σιγά σιγά να τις ολοκληρώνω. 


Αυτό λοιπόν είναι ένα μαξιλάρι που έκανα για το παιδικό δωμάτιο των κοριτσιών. Αποτελείται από 4 μικρότερα τετράγωνα ενωμένα μεταξύ τους. Για να τα ενώσω ,ακολούθησα τις οδηγίες από ένα βιντεάκι το οποίο πολύ μου άρεσε γιατί ξεφεύγει λίγο από τους συνηθισμένους τρόπους.
 
 
Δείτε και μόνες σας.
 
 
Τώρα θέλω να φτιάξω 2-3 ακόμη μαξιλαράκια με τα ίδια χρώματα αλλά σε διαφορετικό σχέδιο για να τα απλώσω στα παιδικά κρεβάτια.
 
 

15 σχόλια:

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ είπε...

εσυ εισαι να μην παρεις φορα!!!πολυ γλυκουλι το μαξιλαρι, αντε να δουμε και τα επομενα!!!

syros2js είπε...

Και η πλέξη πολύ ιδιαίτερη κ' τα χρωματάκια που επέλεξες είναι τόόόσο χαρούμενα!!!
Ό,τι πρέπει για κοριτσίστικο δωμάτιο!!!
Μπράβο, Κατερινάκι!!!
Καλή εβδομάδα!!!
Φιλάκια!!!

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Πολύ όμορφο Κατερίνα! Αχ το βελονάκι αν το αρχίσεις δύσκολα ξεκολλάς...
Εγώ μονίμως έχω κάτι μισοτελειωμένο δίπλα μου κι ας καταπιάνομαι με άλλα πράγματα...
Περιμένω να δώ και τα άλλα σχέδια σου!
Φιλιά!

Δέσποινα είπε...

Πήρες φόρα και ποιος σε πιάνει!!!!!Μπράβο πολύ ωραίο το έκανες!!!!Φιλιά!!

Funky Monkey είπε...

Μπράβο, Κατερίνα μου, πολύ όμορφο έγινε! Καλή συνέχεια να έχεις!

Craftlandgr είπε...

μπραβο Κατερινα..εχεις γινει φοβερη!!καλη συνεχεια!!

Makrina Zografou είπε...

ti na po katerinaki!!!!me oti katapianese ta pas perifima na sou po tin ali8eia skeftomai kai anupomono na do poio 8a nai to epomeno egxeirima sou....????gia pes??????????????????ti na perimenoume meta????????????

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφο
Φιλάκια ...

ΦΛΩΡΑ είπε...

Άντε και κουβέρτα!!!
Εσύ παιδί μου σταματημό δεν έχεις όταν ξεκινήσεις...

Handmade by Mika είπε...

Νομίζω οτι τα παιδιά σου θα εχουν ξετρελαθει με τα τοσα όμορφα που τους φτιάχνεις τον τελευταίο καιρό!
Σουπερ!
Φιλιά

Vivika είπε...

Είσαι ταχύτατη! Τα κορίτσια θα έχουν βρει τη χαρά τους!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Ομορφο! Οπως λέει και το τραγούδι, όταν παίρνω φόρα, φόρα κατηφόρα κι ο θεός ο ίδιος δε με σταματά :)))

DIMI είπε...

Μπράβο Κατερινάκι!!Εγινε πολύ όμορφο!!Ηταν νά μήν κολλήσεις!!Ορεξη νά έχης νά φτιάχνης!!Φιλάκια!!

Pepi είπε...

Μα πως σε καταλαβαίνω!! Κι εγώ έχω διαφορα ..μισοτελειωμένα, αλλά πρέπει να οργανωθώ!!
Το μαξιλαράκι σου είναι τόσο χαρούμενο! Ο,τι πρέπει για το κοριτσίστικο δωμάτιο!
Καλή συνέχεια να'χεις!

Anthemis είπε...

Πολύ όμορφο!! Δεν πειράζει που έχεις μισοτελειωμένα, αρκεί να έχεις διάθεση και να ασχολείσαι.Φιλιά!