Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Δεν Έχω Λόγια


Δεν έχω λόγια να περιγράψω την χαρά μου όταν παρέλαβα τον φάκελο από το Νευροκόπι.


Πριν αρκετές μέρες η Άννα από τις "Χειροδημιουργίες" είχε κάνει την κλήρωση για για τον Χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό της και ήμουν η πρώτη τυχερή. Προχθές λοιπόν ήρθε το πακέτο της. Το ρόδι που βλέπετε στη φωτογραφία είναι το δωράκι της και ταίριαξε απόλυτα με τις υπόλοιπες μινιατούρες μου.
 

Όμως δεν υπήρχε μόνο αυτό. Σε ένα μικρό πουγκάκι είχε όχι ένα , ούτε δύο αλλά τρία πλεκτά μπρελοκάκια. Έτσι δε θα μαλώνω με τα κορίτσια αφού η κάθε μία πήρε το δικό της.
 

Και τέλος, μια υπέροχη καρτούλα και ένα κασκόλ, δώρο για τα γενέθλιά μου.
Άννα μου, ένα τεράστιο "ευχαριστώ" για όλα.
 
 


25 σχόλια:

Τα δευτεράκια blogαρουν... είπε...

ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΣΕ ΟΛΑ!!!!!

debbgoud είπε...

τέλεια;;!!!!

Memaria είπε...

Με γεια όλα..πάντα να είσαι τυχερή!

Katrina είπε...

Με γεια σου Κατερινακι!!!!

Nena είπε...

Πολύ όμορφα όλα να είσαι παντα τυχερή.
Μπράβο και στην Αννα την χρυσοχέρα!

nikol είπε...

Πολύ όμορφα τα δωράκια σου Κατερινάκι και βέβαια να τα χαρείς και να είσαι τυχερή
φιλάκια

Μπομπότη Αρετή είπε...

Πολύ όμορφα τα δωράκια που έλαβες! Να είσαι πάντα τυχερή! Φιλιά!!!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

μοναδικα και πλουσιοπαροχα τα δωρακια σου το ρόδι τόστειλε και σε μενα η Αννα μας με ένα σωρο ακομη καλουδια εύχομαι νασαι παντα τυχερη ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ μου

Daphnofila art jewelry είπε...

Κατερινάκι με γεια τα δωράκια σου.Πάντα τυχερή να είσαι!! Φιλιά!!

Craftlandgr είπε...

υπεροχα ολα!!!Να τα χαρεις!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΗ!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!

Funky Monkey είπε...

Με γεια, πάντα τυχερή να είσαι! Φιλάκια!

Xris Kat είπε...

Να είσαι πάντα τυχερή Κατερινάκι. Το κασκόλ το λάτρεψα...

evonita είπε...

υπέροχα δωράκια, να τα χαρείς και πάντα τυχερή!! :) φιλάκια

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Πολύ όμορφα όλα.Να τα χαρείς

Pepi είπε...

Ομορφα τα δωράκια της Αννας! Να τα χαρείς, Κατερίνα !! Καλή αυριανή να'χεις! Φιλάκια και καλό βράδυ!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Μπράβο στη Αννα και στα πολύ όμορφα δωράκια που σου έστειλε,να τα χαρείς πολύ και πάντα να είσαι τυχερή!!!Φιλάκια !!!

Φιλία είπε...

Πω πω δώρα!!!!!!
Να είσαι πάντα έτσι τυχερή, τα χαρείς με υγεία και καλοφόρετο το υπέροχο κασκόλ! Ένα μεγάλο μπράβο και στην Άννα!!!!
Φιλιά πολλά

sundayspoon είπε...

Πολύ όμορφα τα δωράκια! Να τα χαρείς!
Φιλάκια!

DIMI είπε...

Μέ γειά τά δωράκια σου Κατερινάκι!!Πάντα τυχερή!!Καλή εβδομάδα!!


Σόφη είπε...

Πολύ όμορφα! Πάντα να είσαι τυχερή!

Χρυσομέλισσες είπε...

Καλότυχη πάντα !!! Τα δωράκια πανέμορφα, να τα χαρείς !!!

Ανώνυμος είπε...

Πάντα τυχερή Κατερίνα μου πολύ όμορφα τα δωράκια σου πολλά συγχαρητήρια και πάλι!!!
Φιλάκια πολλά!!!

syros2js είπε...

Κάτι τέτοιες χειρονομίες είναι που κάνουν να λιώνεις!!!
Αν συναντάς, τέτοιους ζεστούς κ' υπέροχους ανθρώπους, τότε ναι, είσαι τυχερή!!!
Φιλάκια, Κατερινάκι!!!

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια κορίτσι και με γεια τα δωράκια σου!Όλα υπέροχα, αλλά ειδικά το κασκόλ με μάγεψε.Να τα χαρείς κοπέλα μου με υγεία και να έχεις πάντα τέτοιους φίλους.Φιλιά.