Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Καλό Μήνα Με Δωράκια Για Εσάς

Εύχομαι καταρχήν για όλους και όλες να έχουμε ένα καλό και δημιουργικό μήνα.
Ο Νοέμβριος είναι για μένα γεμάτος από γιορτές και προετοιμασίες. Μέσα στον ίδιο μήνα έχουμε την ονομαστική μας γιορτή τα τρία μου παιδιά (Φίλιππος, Αμαλία-Μαρία και Στεργιανή) κι εγώ. Παράλληλα αρχίζουμε να ετοιμαζόμαστε σταδιακά για τα Χριστούγεννα που οικογενειακώς λατρεύουμε.


Φέτος όμως , έχω κάτι καινούριο να γιορτάσω. Στις 18 Νοεμβρίου ,ένα χρόνο πριν έκανα την πρώτη μου ανάρτηση σε αυτό εδώ το blogάκι. Ήταν ένα Χριστουγεννιάτικο δέντρο φτιαγμένο από περιοδικό. Λόγω των πρώτων γενεθλίων λοιπόν, έχω μερικά δωράκια για εσάς. Δεν έχετε παρά να αφήσετε το σχόλιό σας σε αυτή την ανάρτηση ως τις 18 Νοεμβρίου. Αν θέλετε ,γράψτε μου επίσης ποιος κουμπαράς από όσους σας έχω δείξει σας άρεσε περισσότερο (έχουμε βάλει ένα στοίχημα εδώ στο σπίτι). Τα δωράκια θα σας τα δείχνω σταδιακά. Όποια θέλει ας το ανακοινώσει και στο δικό της blog. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τη συμμετοχή σας.

95 σχόλια:

Unknown είπε...

kκαλημέρα,καλό μήνα και χρόνια πολλά!!!!!Φυσικά εμένα θα μου άρεσε..ο κουμπαράς της νοσοκόμας!!!Φιλιά πολλά και πολλά πολλά χρόνια πολλά

Konstantina είπε...

Καλημέρα Κατερινάκι!! Καλό μήνα να έχουμε και δημιουργικό!! Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου!! Εμένα μου άρεσαν όοολοι οι κουμπαράδες σου, αλλά να πώ την αλήθεια δύο είναι αυτοί που ξεχωρίζω...η τούρτα και ο κουμπαράς του πυροσβέστη!! Φιλιά!!

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Καλημέρα Κατερινάκι! Καλό μήνα!
Ααα τί ωραίος μήνας γιορτινός για το σπίτι σας! .. αλλά και για το blogοσπιτάκι σου!
Εύχομαι να συνεχίσεις να μας γεμίζεις με τόσο όμορφες ιδεές για πολλά πολλά χρόνια!
Εμένα αν και τα περισσότερα από τα υλικά που έχεις χρησιμοποιήσει είναι αγαπημένα μου και δε θα μπορούσα εύκολα να διαλέξω κουμπαρά νομίζω πως ο λίγο πιό αγαπημένος μου είναι η τούρτα!!! Πραγματικά μ' άφησε άφωνη!
Φιλάκια!

Ελένη Φλογερά είπε...

Καλό μήνα Κατερινάκι
Όλοι οι κουμπαράδες σου είναι ξεχωριστοί, αλλά μου άρεσε περισσότερο του ζαχαροπλάστη και έναν που έχεις κάνει με τα πλαστικά κουταλάκια.
Φιλάκια!

Χρυσόσκονη είπε...

Καλημέρα Κατερίνα μου και καλό μήνα.
Σου εύχομαι όλοι οι μήνες του χρόνου να είναι τόσο ευτυχισμένοι και γιορτινοί όσο και ο Νοέμβρης που γιορτάζει η οικογένεια σου.
Από τους κουμπαράδες σου λόγω του ότι είμαι γλυκατζού μου άρεσε ο κουμπαράς του Ζαχαροπλάστη.
Και πάλι χρόνια πολλά για τους εορτάζοντες και καλό μήνα να έχουμε.

Μαριλένα είπε...

Καλή σου μέρα Κατερινάκι και καλό μήνα να έχεις με όμορφες εμπνεύσεις!!!
Χρόνια πολλά στο φιλόξενο blogάκι σου και καλές αναρτήσεις εύχομαι!!
Εμένα αυτοί που ξεχώρισαν πιστεύω είναι η τούρτα και ο κρουνος!!!!
Φιλάκια πολλά και keep blogging!!!

Heaven Creations είπε...

βρε το ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ !Κλεινει ενα χρονο!!!!!!να εκατοστησεις τα χρονια του blog σου και να μας χαριζεις τοσο ομορφες στιγμες στη γειτονια μας με τις αναρτησεις σου!!!!!!!
Σταδιακα θα εχεις και τις ευχες μας για τη φαμιλια σου(ειναι νωρις για να το κανουμε απο τωρα), αλλα και για το blogoσπιτο σου!!!!!!!
και του χρονου να εισαι καλα Κατερινα μου!!!
Φιλια και καλο μηνα να εχεις!!!!!!

Ελπίδα - two boys and hope είπε...

καλό μήνα και χρόνια πολλά και δημιουργικά σε σένα και το σπιτάκι σου!! του ζαχαροπλάστη είναι και μένα ο αγαπημένος μου κουμπαράς!!

Χρυσούλα είπε...

Χρόνια πολλά Κατερίνα για το blog σου!...με αμέτρητες αναρτήσεις!...και χιλιάδες αναγνώστες!
Κατερίνα όλοι οι κουμπαράδες σου είναι πολύ όμορφοι...όμως αυτός με τα πλαστικά τα κουταλάκια μου έκανε από την αρχή ιδιαίτερη εντύπωση...και τον ξεχωρίζω.
Καλό μήνα σου εύχομαι!

starhomecraft είπε...

Κατερινα καλημερα και καλο μηνα!!!Χρονια πολλα και καλα σε ολη σου την οικογενεια και στο μπλογκ σου!!!Ετσι ειμαστε εμεις με τις γιορτες μας τα Χριστουγεννα.Να σου πω καταρχας οτι ολοι σου οι κουμπαραδες ηταν πανεμορφοι αλλα εγω ξεχωρισα τον πυροσβεστηρα.Νομιζω πως ηταν πολυ πρωτοτυπη ιδεα.Παιρνω το μπανερακι του διαγωνισμου και φευγω.Πολλα φιλια Αναστασια

Unknown είπε...

Πόσα χρόνια πολλά και πόσες ευχές για έναν τόσο γιορτινό μήνα;;;
Πάντα κεφάτη, ακούραστη και με έμπνευση!
Ο κουμπαράς τούρτα έχει κάνει θραύση στους απανταχού γλυκατζήδες βλέπω! Και εγώ μέσα σε αυτούς!
Αλλά και ο πυροσβεστικός κρουνός, πολύ καλός!

purpleleath είπε...

Καλό μήνα!!! Να χαίρεστε ο ένας τον άλλον και το σπιτάκι σου!!! Όλοι οι κουμπαράδες είναι υπέροχοι, μα θα ξεχωρίσω αυτόν με τις κλωστές!!!

senzav@hotmail.gr είπε...

Καλό μήνα και χρόνια πολλά σε όλη την οικογένεια!!! Όλοι οι κουμπαράδες σου είναι όμορφοι, αλλά ο πιο όμορφος, κατά τη γνώμη μου, και φυσικά ο πιο γλυκός είναι ο τουρτοκουμπαράς!
Φιλάκια!

Unknown είπε...

Καλό μήνα και Καλημέρα!Μήνας γιορτών ο Νοέμβριος και ειδικά για το σπίτι σου, αφού γιορτάζετε τόσοι πολλοί!Να είσαστε όλοι πολυχρονοι, γεροί και χαρούμενοι.Ο κουμπαράς που μου άρεσε περισσότερο είναι η τούρτα, αν και όλοι ήταν ευφάνταστοι!
Τώρα το blog σου κι εγώ έχουμε την ίδια μέρα γενέθλια, άρα θα αποδειχθεί πολύ ανθεκτικό!
Σου εύχομαι να κάνεις χιλιάδες δημοσιεύσεις και οι αναγνώστες σου να μετριούνται σε 5ψήφιους αριθμούς!Σε φιλώ!

Art4life είπε...

..μόνο ένας χρόνος και όμως τόσες δημιουργίες...μπράβο και πάλι μπράβο...!
αγαπημένος κουμπαράς το Νο 18....!!
να είσαι καλά και να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα σου εύχομαι για το blog σου, με φίλους να μπαινοβγαίνουν να συνομιλούν και να κάνουν χαβαλέ και σαματά....
Όσο για τους κουμπαράδες ο 13 πολύ όμορφος, ενδιαφέρων όμως και αυτός με τα κουταλάκια και αυτός με τα παξιμάδια.
Καλό μήνα να έχεις.

Ποδηλάτισσα είπε...

Κατερινάκι μου Χρόνια Πολλά στο πανέμορφο σπιτάκι σου... να είναι πάντα γεμάτο από επισκέπτες που θα θαυμάζουν τις πανέμορφες δημιουργίες σου!!!!!!! ποιός είναι ο ωραιότερος κουμπαράς??????? Νομίζω η τούρτα και μετά ο κρουνός της πυροσβεστικής!!!! Πολλά φιλιά και Καλό και Δημιουργικό Μηνα!!!!!!!!!

Anna είπε...

Félicitations !
Anna

xanna είπε...

Κατερινάκι σου εύχομαι πάντα επιτυχίες με το blog σου!!!
Μιας και είμαι του αντιμένου αυτού μου άρεσε πάρα πολύ ο Κουμπαράς Νο21.Επίσης τέλειοι επίσης είναι ο 16 και ο 18!!!

Handmade by Mika είπε...

Χρόνια πολλά, να τα εκατοστήσει το μπλογκάκι σου αλλά και όλη σου η οικογένεια!!!

MaRia'S LiFeTiMe είπε...

Καλημερα,καλο μηνα και Χρονια πολλα στο σπιτακι σου με πολλες δημιουργιες και πολυ χαρα!!!!Ολοι οι κουμπαραδες ειναι ωραιοι,αλλα εμενα αυτοι που μου καναν εντυπωση περισσοτερο με την πρωτοτυπια τους,ειναι αυτος με τα κουταλακια πουναι σα φραουλιτσα κι αυτος με τα παξιμαδια!!!!!Παντως εισαι αστειρευτη απο ιδεες,μπραβο!!!!
Φιλια!!!!!

Δέσποινα είπε...

Πάντα γιορτές και χαρές να'χεις!
Ίσα που πρόλαβα να συμπληρώσω το giveaway στο σημερινό μου ποστ με διάφορους διαγωνισμούς που τρέχουν στη γειτονιά!
Καλό μήνα!

Υ.Γ. Από τους κουμπαράδες σου μου αρέσει πάρα πολύ αυτός με το τζιν ύφασμα και η τούρτα!Όλοι είναι ευφάνταστοι και όμορφοι,αλλά ρώτησες ποιους ξεχωρίζουμε!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΜΑΤΑ ΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!!
Απο τους κουμπαραδες μας αρεσε πολυ ο ν 22 κ επισεις μου αρεσει πολυ και το ν 4 ο φουξια!!!!
Φιλακια πολλα!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πω πωωω γιορτές και χαρές αυτόν τον μήνα στο σπιτικό σου!!!
Χιλιόχρονο εύχομαι το μπλογκοσπιτάκι σου, να συνεχίσεις να δημιουργείς τόσο όμορφα όπως πολύ καλά ξέρεις!
Φιλιά, καλό μήνα!

magdalene volonaki είπε...

καλησπερα!καλο μηνα!υπεροχο giveaway!αγαπημενος κουμπαρας...του πυροσβεστη και του αστροναυτη!τελεια!!!
magvol_13@hotmail.com

Anthemis είπε...

Καλησπέρα και καλό μήνα! Εύχομαι να είσαι πάντα δημιουργική!
Όσο για το blogοσπιτάκι σου να συνεχίσει να είναι πηγή έμπνευσης για πολλά πολλά πολλά χρόνια!
Τώρα όσο αφορά ποιος κουμπαράς μου άρεσε περισσότερο, είμαι ανάμεσα στον κουμπαρά του Αστρονάυτη και του Πυροσβέστη.

Μαρία Έλενα είπε...

Καλό μήνα
Ο κουμπαρας του πυροσβέστη μου άρεσε πολύ
Φιλάκια ...

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Καλό μήνα και με το καλό ν'αρχίσουμε τις προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα!
Να αφήσω και εγώ τις ευχές μου για το blogσπιτάκισου και να σου ευχηθώ να συνεχίσεις να μας εκπλήσσεις με τις υπέροχες δημιουργίες σου.
Και σαν γλυκατζού (!!!) που είμαι, ο κουμπαράς τούρτα μου άρεσε περισσότερο από όλους τους κουμπαράδες σου και λίγο πιο κάτω θα βάλω τον κουμπαρά του πυροσβέστη!
Χρόνια σου πολλά και πάλι
Ευδοκία

Ανθή είπε...

Αυτή την περίοδο που είναι συνέχεια άρρωστα τα παιδιά, ψηφίζω για καλύτερο τον κουμπαρά-σύριγγα, γέλασα πολύ όταν τον είδα.
Γενικά όμως μου άρεσε πολύ ο τζιν κουμπαράς και εκείνος με τα πλήκτρα του υπολογιστή!

ΕΥΗ είπε...

Κατερίνα μου ακούραστη ,χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου και σε όλους όσους αγαπάς .Σου εύχομαι ότι καλύτερο και να συνεχίσεις με τον ίδιο ρυθμό .Εμένα περισσότερο μου άρεσε ο κουμπαράς 15 που είναι φτιαγμένος με πολύ αγάπη...

Funky Monkey είπε...

Καλησπέρα Κατερινάκι και καλό μήνα!

Τις καλύτερες ευχές μου για το σπιτάκι σου, εύχομαι να συνεχίσει να μας φιλοξενεί τόσο ζεστά και να μας εμπνέει (ή να μας εκπλήσσει!) για πολλά πολλά ακόμη χρόνια! Καλή δημιουργική συνέχεια!

Επειδή έκανες πολλούς υπέροχους κουμπαράδες και δυσκολεύομαι απίστευτα να ξεχωρίσω μόνο έναν, θα σου πω τους τρεις που μου άρεσαν πιο πολύ (αν και όλοι ήταν εξίσου όμορφοι...)

Νο 1: Ο κουμπαράς του Πυροσβέστη
Νο 2: Ο κουμπαράς με τα πλήκτρα του πληκτρολογίου ηλεκτρονικού υπολογιστή
Νο 3: Η φραουλίτσα (εγώ έτσι τον λέω!!!) με τα πλαστικά κουταλάκια.

Πολλά φιλιά!

debbgoud είπε...

χρονια πολλά και καλά σε όλους σας και το blog σου να είναι πάντα δημιουργικό και ενδιαφέρον.Εμένα μου άρεσε ο πυροσβεστικός κρουνός.χαχα

dimitra είπε...

Γειά σου κατερινούλα μου και καλό σου μήνα!Όλοι οι κουμπαράσες σου είναι όμορφοι γιατί είναι φτιαγμένοι για καλό σκοπό.θα ξεχωρίσω ωστόσο αυτόν με την που είναι τούρτα!!!

Mcubed-creations είπε...

Χρόνια Πολλά Κατερινάκι για το σπιτάκι σου και Καλό μήνα! Να είσαι πάντα τόσο δημιουργική και να μας εκπλήσσεις με τα όσα φτιάχνεις! Ο κουμπαράς-τούρτα είναι ο αγαπημένος μου. Φιλιά

Katrina είπε...

Καλο μηνα Κατερινακι!!!Και χρονια πολλα στο σπιτακι σου!!!!

Pepi είπε...

Να τα χιλιάσει το σπιτάκι σου! Κι εσύ να'σαι πάντα καλά να δημιουργείς με το ίδιο κέφι και μεράκι!
Οσο για το ποιός κουμπαράς μου αρεσε περισσότερο, ποιός άλλος από την τούρτα!!!!!!
Φιλάκια!

Fanypap είπε...

Κατερινάκι μου γλυκό, να τα χιλιάσει το blogοσπιτάκι σου και να είναι ενδιαφέρον όπως πάντα!!!Ο κουμπαράς με τις καρδούλες μου άρεσε πολύ, απλός και όμορφος!!!φιλάκια γλυκούλα μου και καλό σου μήνα!!

Δημιουργία είπε...


Καλό μήνα Κατερίνα με πολλές δημιουργίες.Με το κουμπάρα που γέλασα είναι η ένεση που έχεις βάλει μια βελόνα ναααααααα.

Marie-Anne είπε...

Κατερινάκι, τί γιορτινός μήνας για σένα ο Νοέμβριος !!! Να χαίρεσαι την ωραία σου οικογένεια και να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου! Από τους κουμπαράδες σου δυσκολεύομαι λίγο να διαλέξω ανάμεσα στην τούρτα και στον πυροσβεστικό κρουνό!
Φιλάκια πολλά και καλό, δημιουργικό και γιορτινό μήνα!!
Πάω να αναρτήσω το μπανεράκι σου!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ καλο μήνα και ομορφο να έχεις που θα είναι σίγουρα με τόσες γιορτές στο σπίτι...σου..και να χαίρεστε όλοι ..ο ένας τον αλλον..και το μλποκ σου να ειναι πολλα πολλα χρόνια εδώ...και για μενα ο Νοέμβρης ειναι ο μηνας των γενεθλίων μου ...αλλα με τόσα που τρέχουν γιορτινα στην παρέα..δεν ξερω τι θα κανω...θα δούμε.... φιλακια πολλα και χρονια πολλα σε όλλους σας..φιλακια πολλα Κατερινακι.. μου..

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

ξεχασα και μενα ο τουρτοκουμπαράς μου άρεσε γλυκατσού γάρ...

evonita είπε...

καλό μήνα Κατερινάκι!!! :) χρόνια πολλά στο blog σου! πολύ όμορφο το δεντράκι που πρωτοανάρτησες! :) όσο για τους κουμπαράδες, θα πω τον 7 και τον 16 γιατί έχω λατρεία με τη θάλασσα και τα χρώματα! :) φιλάκια πολλά!

Admin είπε...

Κατερινάκι μου καλό, τι ωραίος μήνας ο Νοέμβρης, να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου και να σε χαίρονται! Έχω και εγώ την γιορτή μου αυτόν το μήνα (11/11). Από τους κουμπαράδες μου άρεσε περισσότερο αυτός του ζαχαροπλάστη αν και όλοι είναι τέλειοι, είσαι χρυσοχέρα! Συγχαρητήρια για το Blog σου και να συνεχίσεις έτσι! Πολλά φιλιά από τη Θεσσαλονίκη, Βικτώρια

MADI creations and not only...... είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ....ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΤΟΥ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΗ FOR EVER!!!!! ΑΠΙΘΑΝΟΣ

DIMI είπε...

Καλησπέρα,καλό μήνα Κατερινάκι!Χρόνια πολλά γιά τό όμορφο blogoσπιτάκι σου!Ο κουμπαράς τόυρτα μού αρέση πάρα πολύ,αλλά καί όλοι οι άλλοι είναι πολύ όμορφοι!Καλό Σ/Κ!Φιλιά!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Τλωρα είναι καλό ή κακό να γιορτάζετε όλο μαζί;
Από τους κουμπαράδες δεν μπορώ να διαλέξω! Εξάλλου έχω γράψει σχόλιο σε πολλούς από αυτούς!
Kathy by anthomeli

Taelia88 είπε...

Χρόνια πολλά!!!! Και στους μέλλοντες εορτάζοντες αλλά και στο μπλογκ σου που χρονίζει!! Πάντα όμορφες στιγμές και πολλά πολλά ακόμη χρόνια στη γειτονιά μας σου εύχομαι!!
Τώρα, όσον αφορά τους κουμπαράδες, μου αρέσει πάρα πολύ ο νο17 με τα πλαστικά κουτάλια! Αλλά και ο πανέμορφος ροζ με τα λουλουδάκια, νο4!! Δεν ξέρω ποιον από τους δύο να ξεχωρίσω!! χιχι!
Καλό μήνα να έχεις!!!
Φιλιά!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Καλό μήνα, φιλάκια!!!!!!!!!!!!

Sofia είπε...

Γεια σου Κατερινάκι και καλό μήνα!! Χρόνια πολλά στο blogoσπιτάκι σου γεμάτα χαρά, υγεία και όμορφες δημιουργίες!! Να χαίρεσαι και τα παιδάκια σου! Όλοι οι κουμπαράδες σου είναι υπέροχοι αλλά περισσότερο μου αρέσει ο κουμπαράς νο7 με τις ξυλομπογιές!! Πολλά φιλούθκια :)))

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!
ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΠΗΓΕ;
ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!
ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΤΑΛΑΚΙΑ, Ο ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΣ ΚΡΟΥΝΟΣ ΚΑΙ Η ΕΝΕΣΗ!!!!!
ΟΧΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΛΑΕΞΩ!!!!!!
ΠΟΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!1

SPYRIDOULA είπε...

Καλό μήνα και Χρόνια πολλά, χαρούμενα και δημιουργικά!!!Όλοι οι κουμπαράδες σου είναι απίθανοι!!!Αν πρέπει να διαλέξω, ξεχωρίζω τον Νο4 και τον Νο9 γιατί ξετρελάθηκα με τα χρώματα τους!!!Φιλάκια πολλά!!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά εύχομαι στο υπέροχο blog σου, ελπίζω να μας κρατάει συντροφιά με τις υπέροχες δημιουργίες σου για πολύ καιρό ακόμα! Από τους κουμπαράδες σου θα διαλέξω τον κουμπαρά του ζαχαροπλάστη (πώς φαίνεται η γλυκατζού από μακριά!), αν και είναι όλοι τους φοβεροί!

nasia είπε...

Χρόνια πολλά για το blog σου. Ο πρώτος χρόνος ήταν για εσένα ιδιαίτερα δημιουργικός. Σου εύχομαι να συνεχίσεις να μας εκπλήσσεις με τις πρωτότυπες δημιουργίες σου. Όσο αφορά στους κουμπαράδες σου, είναι όλοι ωραίοι αλλά εγώ προσωπικά προτιμώ τον φθινοπωρινό ένεκα της εποχής. Μπράβο σου για όλα όσα κάνεις!!!!

Φιλία είπε...

Καλέ, τι γίνεται..... Τρεις μέρες έλειψα κι' έχω χάσει τ' αυγά και τα πασχάλια!!!! Κατερινάκι μου, Χρόνια Πολλά στο blogoσπιτάκι σου κι' εσύ να είσαι καλά και να δημιουργείς πάντα!
Πάω να βάλω το μπανεράκι στη σελίδα του.....
Ο κουμπαράς που μου άρεσε πάρα πολύ είναι αυτός με τα πλαστικά κουταλάκια! Είναι τόσο ευφάνταστη δημιουργία.....
Φιλάκια πολλά και καλό μήνα

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Κατερίνα μου σου εύχομαι αυτός ο μήνας να είναι πάντα ένας από τους καλύτερους στη ζωή σου και να γιορτάζετε όλοι μαζί για όλα τα επόμενα χρόνια. Κι εμείς Νοέβριου είχαμε το "ντεμπούτο" μας οπότε είναι σημαντικός και για εμάς. Οσο για τους κουμπαράδες, μμμ, θα μπω να τους ξαναδώ γιατί δεν τους θυμάμαι όλους και θα αφήσω σχόλιο εκεί. Φιλιά Callie by Anthomeli

Pinelia είπε...

Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!!!!!Να είσαι πάντα καλά, δημιουργική και δοτική!Ο κουμπαράς που με ενθουσίασε ήταν ο πυροσβεστικός!!!Απλά τέλειος....

deppy11 είπε...

Εμενα μου αρεσαν ολοι ειναι πρωτοτυποι και με πολυ φαντασια!!!!
Αλλα περισσοτερο ο κουμπαρας με την μεζουρα και τα κουπακια!!!!

φιλια!!!!

Unknown είπε...

Γεια σου Κατερινακι εγω ψηφιζω τον κουμπαρα Νο26 αλλα μου αρεσει και ο Νο16
Χρονια πολλα!!
Φιλακια πολλα!!!
..Βεβαια αμα αρχισω να γραφω και ποιοι αλλοι μου αρεσουν δεν θα ειναι σχολιο αλλα εκθεη

vailie είπε...

Καλησπερα γλυκια μου Κατερινα!!!
Τι καλααα!!!! πολλες γιορτες μαζευτηκαν!
Απο την αληθινη πραγματικοτητα εως την εικονικη....
Κι εγω τον Νοεμβρη κλεινω χρονο... ;ο)
Τα φιλια μου και να τα εκατοστησει το σπιτακι σου!!! Να εισαι μαζι μας για πολλα χρονια και με τις υπεροχες δημιουργιες σου να εμπλουτιζεις την γειτονιτσα μας!!! (και να ανοιγεις τα στραβα μας,χιχιχι!)
Φυσικα συμμετεχω κι εγωωω!!!!

Gianna Christodoulopoulou είπε...

Κατερίνα καλημέρα!!!
Εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να τα εκατοστίσεις!!! Χρονιά πολλά εκ των προτέρων για τη γιορτή σου και να χαίρεσαι τα παιδάκια σου.
Εγώ ψηφίζω τον κουμπαρά της νοσοκόμας αν και όλοι είναι υπέροχοι και θα ήθελα (επειδή εσύ έχεις πιάσει τα επαγγέλματα) να δω και τον κουμπαρά .... του φωτογράφου.(Το δικό μου επάγγελμα)
φιλάκια!!!

Gina-Teta είπε...

Εύχομαι να τα εκατοστήσεις Κατερίνα μου και πάντα να κάνεις όμορφες αναρτήσεις. Δεν θα ξεχωρίσω κουμπαρά, είναι όλοι τόσο όμορφοι και πρωτότυποι. Φιλάκια

Nena είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΑΛΑΝΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΘΕ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΟΥ ΓΙΟΡΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!ΦΙΛΙΑ.

Agathi είπε...

Καλησπέρα Κατερίνα μου!! Συμμετέχω και γω!!! Χρόνια πολλά για όλους στην οικογένεια!!!
Από τους κουμπαράδες μου άρεσαν όλοι αλλά περισσότερο:
ο κουμπαράς νο 2,4,5,6, 9,10, 13, 15, 23, και ο 24!!! Μπράβο σου και γω δεν αξιώθηκα να κάνω ούτε ένα.. Φιλάκιααα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Να τα εκατοστήσει το δημιουργικό μπλογκάκι σου !!!!
Να γεμίσει εκατοντάδες χιλιάδες πρωτότυπες δημιουργίες σου !!!!
Διαλέγω κουμπαρά τούρτα και πάλι τούρτα , με εντυπωσίασε!!
Πολλά σαμιώτικα χαιρετίσματα

despina είπε...

Να πω κι εγώ τις ευχές μου για το δημιουργικό μπλοκάκι σου!!!να τα εκατοστήσει και να μας χαρίζεις ατελείωτες και υπέροχες δημιουργίες!!!!φιλιά!!!!

para-kelsoscooks είπε...

Εγώ δεν θα σου πω ποιός κουμπαράς μου αρέσει πιο πολύ, θα σου πω ένα μπράβο για την αστείρευτη έμπνευσή σου.Όσο για το μπλογκοσπιτάκι σου, να τα εκατοστήσει με πολλές πολλές εμπνευσμένες αναρτήσεις.

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Katerinaki
Τόσες γιορτές μαζεμένες σ ένα μήνα!!! Τι καλά! Νάχετε πάντα υγεία και να γιορτάζετε με χαρά.
Οσο για τα γενέθλια του μπλογκ ναναι μακροημέρευτο,να μας δίνεις όμορφες εικόνες και απίθανες ιδέες.Στους κουμπαράδες έχεις σπάσει κάθε ρεκόρ φαντασίας,δύσκολη η επιλογή αλλά λόγω γεύσης θα πω την τούρτα,χαχαχαχα
Συγχαρητήρια και πάντα τέτοια!

Jenny είπε...

Πολλές ευχές για το blog σου και για σένα, να είσαι πάντα δημιουργική!

Lefkothea είπε...

Ξεχωρισα αναμεσα στους κουμπαραδες σου 2....αυτον με τα μολυβια...πολυ παιχνιδιαρικος....και αυτον με το κεντημα...πολυ ρομαντικος....ειμαι σιγουρη πως για μια ακομη φορα τα δωρακια σου θα ειναι καταπληκτικα...δεν σου λεω απο τωρα χροναι πολλα,ειναι νωρις ακομη...φιλια

Handmade Crafts by MaRia-TheOni είπε...

χρονια πολλα και δημιουργικα!!!να τα χιλιασει το μπλογκοσπιτακι σου!!κουμπαρα δε θα πω γιατι δε ξερω τι να διαλεξω!!μ αρεσουν ολοι!!μπραβο για τις εμπνευσεις σου!!!

Κωνσταντίνα είπε...

Χρόνια πολλά και δημιουργικά στο blogoσπιτάκι σου!! Εμένα από ολους τους κουμπαράδες μου αρεσε πιο πολυ αυτος με τα κουταλακια και αυτος με τις πλεγμενες κλωστες. Μπράβο σου και καλο ΣΚ.Φιλια!!

Marina είπε...

Να είσαι πάντα καλά και δημιουργική Κατερινάκι μου!!! Αγαπώ όλους τους κουμπαράδες και είναι δύσκολο να διαλέξω!!! Ας πω το Νο 17 και το Νο 26 αλλά αγαπώ και τον άλλο με τις κλωστές που τώρα δεν θυμάμαι το νούμερο! Καλή επιτυχία σε ότι φτιάχνεις! Αγαπώ να βλέπω κατασκευές από τα χεράκια σου!!!

Niatta είπε...

Χρόνια πολλά στους γενεθλιάζοντες και από εμένα!
Να σε χαιρόμαστε πολλά χρόνια ακόμα!

Ο καλύτερος κουμπαράς είναι εκείνος που θα πουληθεί και θα συνεισφέρει στον καλό σκοπό που προορίζεται.

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

Κατερινάκι μου πέρασε ένας χρόνος ολόκληρος και έφτασε ο μήνας που γιορτάζετε και γιορτάζουμε οικογενειακώς Χίλις ευχές κοριτσάκι μου , νάμαστε για χρόνια μαζί

Εσύ με τους κουμπαράδες ζωγράφισες πια ,εγώ πάλι ξετρελλάθηκα με τον κουμπαρά πυροσβέστη

giasmin είπε...

EIΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΑΦΗΣΑ ΣΧΟΛΙΟ,ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!
ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ,ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΙΔΕΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ.ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΚΑΤΕΒΩ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ.Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΤΟ Νο 11,Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΤΟΝ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗ,Η ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΑΥΤΟΝ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΤΑΛΑΚΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΡΤΗΣΩ.ΑΝ ΠΡΟΛΑΒΩ ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΩ,ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

el.mar είπε...

Γεια σου Κατερινάκι!!!Καλώς σε βρήκα!!!Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και το μπλογκάκι σου φυσικά..πολύχρονο και πολύχρωμο!!!!
Δε μπορώ να αποφασίσω ποιός μου αρέσει πιο πολύ αλλά όλοι είναι πολύ πρωτότυποι και όμορφοι!!Μπράβο!!!!!!Φιλιά!!!!

Φανή είπε...

Να τα χιλιάσει το blog σου!
Παρ' όλες τις δουλειές και τα τρεχάματα των ημερών, δε μπορούσα να μη σταματήσω να σου ευχηθώ!
Α! και από τους κουμπαράδες σου έχω ξεχωρίσει τον πυροσβεστικό κρουνό. Πολύ πρωτότυπος και καλοφτιαγμένος!
Φιλάκια!

Parents Land Gr είπε...

Χρονια πολλα σε ολους σας. Οσο για τον αγαπημενο μου κουμπαρα ειναι αυτος που λεγαμε οτι θα φτιαξεις!!!!

myStickland είπε...

καλημέρα..χρόνια πολλά και γεμάτα δημιουργία!
Οι κουμπαράδες σου είναι όλοι πάρα πολύ καλοί.Τους κοιτάζω ξανά και ξανά και μου είναι δύσκολο να αποφασίσω τελικά ποιός μου αρέσει περισσότερο..
Αλλά επειδή λατρεύω το καλοκαίρι,θα πω το νούμερο 16,με τα ξυλαράκια..
Ναι,όσο τον κοιτάζω τόσο πιο πολύ μου αρέσει!!
φιλάκια και καλό σ/κ!

Χριστίνα Ευσταθιάδου είπε...

χρόνια πολλά στο ιστολόγιο σου γεμάτα δημιουργία!

Stone είπε...

Χρονια Πολλά Κατερινακι και στο ιστολόγιο σου και σε όλους τους εορτάζοντες της οικογένειας σας!!
Απο τους δικους σου - ουκ ολίγους- κουμπαράδες ξεχωρίζω αυτόν με τα ξύλα θαλάσσης, το Νο 16
Καλό Σαβ/κο, φιλιά!

valia είπε...

ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΠΟΛΥΤΑΛΑΝΤΗ ΚΑΤΕΡΙΝΟΥΛΑ!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ BLOGOΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!

ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΜΑΡΙΑ ΣΟΥ Κ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΣ!!

ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ Κ ΕΠΕΣΑ ΣΕ ΓΙΟΡΤΕΣ Κ ΔΩΡΑ...ΜΜΜ Μ ΑΡΕΣΕΙ!!!

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ...ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ...ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΙ Κ ΠΕΡΙΕΡΓΟΙ ΟΛΟΙ ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ Ν ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ...ΜΗ ΜΕ ΜΑΛΩΣΕΙΣ...ΧΙΧΙΧΙ!!!

ΚΑΛΟ ΣΑΒΑΤΟΒΡΑΔΟ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΟΥ Κ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!

το χειρότεχνο είπε...

χρονια πολλα στο blog σου ν τους χιλισεις τ αναγνωστες σου!!!!εμενα μ αρεσε πολυ ο κουμπαρας πυροσβεστικος κρουνος

Memaria είπε...

Στο τσακ προλαβαίνω..
Χρόνια πολλά και χιλιάδες αναγνώστες σου εύχομαι!
Πολλοί κουμπαράδες μου άρεσαν, αλλά ο κουμπαράς τούρτα ήταν πολύ γλυκός!

Έφη είπε...

Χρόνια πολλά και δημιουργικά στο υπέροχο μπλογκάκι σου!!!
Φιλάκια πολλά!

Niatta είπε...

Χρόνια πολλά!!!!
...για να μην λείψω και εγώ

vivi ka είπε...

Να τα εκατοστήσει το μπλογκ σου!!
Ο κουμπαράς "τούρτα" μου άρεσε πιο πολύ από όλους!

mirsini's creations είπε...

Νά'μαι...ήρθααααα......είναι τέλεια τα ημερολόγιά σου !!!! Χρόνια πολλά με τις πολλές φανταστικές δημιουργίες σου .. εύχομαι !!!!
Σε ευχαριστούμε Κατερίναααα !!! Φιλιάαα !! :ο))

mirsini's creations είπε...

Σόρρυ που σου γράφω κι άλλο σχόλιο αλλά ξέχασα να σου πώ ποιός κουμπαράς μου άρεσε περισσότερο....δηλ. ποιοί μου άρεσαν περισσότερο...ο κουμπαράς του αστρονάυτη...ο κουμπαράς του πυροσβέστη και αυτός με τα θαλασσόξυλα αλλά και αυτός με τα παξιμάδια ή με τα μανταλάκια...καί ο κουμπαράς του φωτογράφου...είδες δύσκολο να διαλέξει κάποιος !!!!!

Νίκη είπε...

Χρόνια πολλά σε όλους σας! Να τα χαίρεσαι τα παιδακια σου αλλά και το μπλογκ σου!
Πολλές και καλές δημιουργίες!

Unknown είπε...

Κατερινάκι Χρόνια Πολλά για το blog σου! Εύχομαι να έχεις την ίδια όρεξη για πολλά χρόνια ακόμα! Ότι φτιάχνεις είναι υπέροχο! Μπράβο σου!!!

ΕΥΑΚΙ είπε...

χρονια πολλα στο πολυ ωραιο μπλογκακι σου!
ο κουμπαρας τουρτα και ο κουμπαρας νοσοκομα μιας που ειμαι νοσοκομα!χαχαχαχα

Aspa είπε...

Στο παραπέντε ήρθα να ευχηθώ χρόνια πολλά στο blog σου αλλά και σε σένα...χρόνια πολλά και δημιουργικά...γεμάτα υγεία και ευτυχία ώστε να θαυμάζουμε όσα φτιάχνεις!!! Κουμπαράδες μου άρεσαν πολλοί και δεν μπορώ να διαλέξω έναν....αλλά περιορίστηκα σε δύο....του πυροσβέστη και την τούρτα...Φιλιά!!!

giota είπε...

ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚΟΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ....ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΙΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ...ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΛΟΙ!!!!.....ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Dimitra•Counting SΜiLES είπε...

Δεν προλαβα το διαγωνισμο αλλα δεν πειραζει. Χαιρομαι που με επισκεφθηκες και ανακακυψα το χουζουνιαρικο σπιτακι σου:)
Εχεις 3 παιδια και προλαβαινεις να κανεις ολα αυτα τα δημιουργηματα; Σε θαυμαζω!!