Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Ξέρω Τι Έκανες Πέρσυ Για Τις Γιορτές

Πριν ξεκινήσω τις φετινές Χριστουγεννιάτικες κατασκευές, σκέφτηκα να σας θυμίσω με μια συνοπτική ανάρτηση τις περσινές δημιουργίες.


Κι ας αρχίσω με το λευκό δεντράκι και την ασορτί μπαλίτσα.


Δείτε πως έγιναν εδώ.

Με τα πιτσιρίκια φτιάξαμε επίσης δέντρα με μπούκλες


και δέντρα πολύχρωμα.


Σειρά έχει ένα Χριστουγεννιάτικο δέντρο από εφημερίδα.


Εντυπωσιακό και εύκολο.Δείτε οδηγίες εδώ.

Κέντησα τις καρτούλες που έστειλα.


Οι κλασικές......


........και οι χαριτωμένες.

Έκανα και μερικά στολίδια από σιλικόνη.

Εύκολα και γρήγορα.Δείτε πως εδώ.
Κάναμε κι άλλα πολλά. Αν θέλετε να πάρετε μια ιδέα μπείτε κι εδώ.

54 σχόλια:

STARDUST είπε...

Χαχα! Τέλειος ο τίτλος σήμερα!

Memaria είπε...

Πάρα πολύ όμορφα όλα, αλλά ξετρελάθηκα με τις καρτούλες που κέντησες..τι ωραία ιδέα!

Fotini Kouzoumi είπε...

Πανέμορφα και πρωτότυπα όλα Κατερινάκι μου.... μέχρι και ο τίτλος!!!
Ποιος θα το περίμενε ότι μερικά θαλασσόξυλα θα γίνονταν χριστουγεννιάτικα δεντράκια!!! Ή τα κεντήματα καρτούλες!!!
Πολλά μπράβο...κι ακόμη πιο πολλά φιλιά!!!

Anna είπε...

Lovely !
Anna

Pepi είπε...

Πολύ όμορφες οι περυσινές χριστουγεννιάτικες κατασκευές! Ανυπομονώ για τις φετεινές! Φιλιά !
Και Χρόνια Πολλά για την κορούλα σου! Πολύχρονη, υγιής, χαρούμενη και ευτυχισμένη!

Χριστίνα Ευσταθιάδου είπε...

κάθε χρόνο οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες

Μαριλένα είπε...

Πολύ όμορφες κι έξυπνες δημιουργίες Κατερίνα!!Τα στολίδια σιλικόνης πολύ πρωτότυπα!!Δεν το έχω ξαναδεί!!
Φιλάκια πολλά!!

Φιλία είπε...

Μπράβο που μας τα θύμησες.... Αυτό το δεντράκι με δίσκους ντεμακιγιάζ δεν το θυμόμουνα και με είχε εντυπωσιάσει!!!
Φιλιά

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Πέρσι τέτοιο καιρό ήμουν μολις δυο μηνες..στην γειτονιά οποτε δεν ειχα δεί τις κατασκευες σου ..η αν τις ειχα δει... δεν τις θυμόμουνα Κατερινακι...μου...ολα ειναι πολύ ομορφα... οτι κανεις και δημιουργείς ..με τα χερακια σου ...φιλια πολλα..

dulcineia vicencio είπε...

Olá Kate
Lindos os seus trabalhos, muito delicados, amei!!
Parabéns pelo seu talento!!
Bjs e uma boa noite e amanhã uma linda quinta-feira
Fique com Deus
Dulcineia

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Όλα πανέμορφα όπως πάντα! Μου άρεσαν πολύ οι κεντητές καρτουλες!! Πολύ ιδιαίτερες!
kathy by anthomeli

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑ ΘΥΜΙΣΕΣ ΟΛΑ!!
ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!
ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ;
ΠΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ;
ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΑΚΟΜΗ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!
ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΕΣ;
ΠΟΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

Handmade by Mika είπε...

Okο τίτλος είναι σούπερ, ανυπομονούσα να δω που θα κατέληγε!! χαχαχα!
Αντε καλές γιορτές να έχουμε και φέτος!
Το δέντρο απο εφημερίδες και οι κεντητές καρτούλες όλα τα λεφτά!!
Φιλιά

evonita είπε...

Πάρα πολύ όμορφα όλα!! Το δεντράκι με τα θαλασσόξυλα και τα περιοδικά είναι φοβερά!! Κρίμα που δε μου έχουν μείνει άλλα θαλασσόξυλα! Φιλάκια Κατερινάκι!! :)

Unknown είπε...

Τι ομορφιες!!!
Μπραβο Κατερινακι με την παρεα σου!
Φτιαξατε και δωσατε υπεροχες ιδεες!!!
Φιλακια πολλα!!

Christina Perraki είπε...

Καλημέρα!!! Λοιπόν είναι πολύ όμορφες όλες οι κατασκευές αλλά ιδιαίτερη προτίμηση έχω στο λευκό δεντράκι στην αρχή. Έχω κάτι δίσκους ντεμακιγιάζ ξεχασμένους στο ντουλάπι, μην πάνε και χαμένοι!

Katrina είπε...

Κατερινακι μου ειναι πολυ ομορφα ολα!!!!Το δεμα σου το πηρα σημερα τελικα ειναι πολυ ποιο ομορφα απο κοντα!!!!Να εισαι καλα γλυκια μου!!!!

ChristinaD είπε...

Πολύ όμορφα όλα!! Καλά έκανες και μας τα έβαλες πάλι. Μπράβο! Περιμένουμε τα καινούρια! :)

Pyroessa είπε...

Κατερινάκι μου όταν έρχομαι (όχι και τόσο συχνά χαχα) στο μπλογκ σου ανοίγει η καρδιά μου πρώτα από όλα με το "δημιουργώ άρα υπάρχω"
Είναι τέλεια όλα, αλλά ξεχώρισα ως πολύ ιδιαίτερο το δεντράκι με τα θαλασσόξυλα
φιλιά

Dimitra•Counting SΜiLES είπε...

Καταρχας ο τιτλος πολυ εξυπνος! Γελασα:)
Τα στολιδια απο σιλικονη τα εφτιαξες εσυ;;;; Τι να πω! Σαν ετοιμα μοιαζουν. Μπραβο!!
Τα δεντρακια απο τα ξυλα επισης πρωτοτυπα και απεριττα.

marilise είπε...

χρόνια πολλά Κατερινάκι μου !!!!!

περιμένω και φέτος συμμετοχή χριστουγεννιάτικη στο πανηγύρι του stars and icicles σε φιλώ !!!!

Δέσποινα είπε...

Πολύ ωραίες ιδέες!

Αναστασία είπε...

Υπέροχες οι χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου. Στην πρώτη φωτο, νόμισα ότι ήταν φτιαγμένα με σαντιγύ. Το δέντρο με τα θαλασσόξυλα και τις εφημερίδες με ξετρέλλαναν. Να είσαι καλά.

giasmin είπε...

ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ,ΜΕ ΥΓΕΙΑ,ΕΥΤΥΧΙΑ,ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!





Marie-Anne είπε...

Κατερινάκι,
Χρόνια σου πολλά και καλά! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και πάντα με υγεία, ευτυχία και χαρά!
Και με όμορφες δημιουργίες, βέβαια!
Κι εμένα σήμερα γιορτάζουν η κόρη μου και η μαμά μου!
Και του χρόνου!!
Πολλά φιλιά!

Parents Land Gr είπε...

Ειπα οτι θα ήμουν η πρώτη πρωί πρωί αλλα με προλαβαν.χαχα! Χρονια Πολλα!!!Σου ευχομαι οτι καλυτερο,να σαι ευτυχισμένη και γεμάτη εμπνευση.Φιλακια πολλλα.

alex είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ,ΜΕ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΕΣΥ!!!

giota είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.....
ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΠΕΡΣΙΝΕΣ ΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΦΕΤΙΝΕΣ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕΙΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ! ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ....

Katrina είπε...

Κατερινακι μου χρονια σου πολλα και ευτυχισμενα σου ευχομαι τα καλυτερα!!!!!

vivi ka είπε...

Χρόνια σου πολλά!
Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και ότι επιθυμείς!

Dimitra•Counting SΜiLES είπε...

Χρονια σου πολλα Κατερινα. Καθε χρονια να σε βρισκει πιο ευτυχισμενη με την χαρουμενη και μεγαλη οικογενεια σου:)

Μαρία είπε...

Χρόνια πολλά,καλά και ευλογημένα...

Fotini Kouzoumi είπε...

Να με πάλι. πέρασα να σου ευχηθώ χρόνια πολλά και καλά, με υγεία!!! Φιλιά πολλά Κατερινάκι!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!1
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Χρόνια Πολλά Κατερινάκι με υγεία, αγάπη και πολλές ευτυχισμένες στιγμές κοντά στα αγαπημένα σου πρόσωπα...
Ευδοκία

Sofia είπε...

Γεια σου Κατερινάκι!!! Καταρχάς να σου ευχηθώ Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου!!Να χαίρεσαι το ονοματάκι σου!! Όλες οι κατασκευές σου είναι υπέροχες! Ανυπομονώ να δω και τις φετινές σου! Είμαι σίγουρη ότι θα είναι ακόμα πιο τέλειες!! Ευχαριστώ πάρα πολύ για το τελευταίο σχόλιο σου! Είμαι πολύ χαρούμενη που είμαστε μπλοκοφίλες! Πολλά φιλούθκια! Καλά να περάσεις τη μέρα σου :)

DIMI είπε...

Χρόνια πολλά Κατερινάκι!Νά σέ χαίρονται!Καλές δημιουργίες σού εύχομαι!!Φιλάκια!!

Litsa είπε...

Καλά είσαι απίστευτη έτσι; Ένα σωρό! Εγώ λάτρεψα αυτά με τα ξυλάκια!!
Χρόνια πολλά Κατερινάκι μου! Πάντα με υγεία και καλοπέραση!
Πολλά φιλιά

Funky Monkey είπε...

Κατερινάκι μου, χρόνια σου πολλά! Να χαίρεσαι τη γιορτή σου! Εύχομαι υγεία, χαρά, ευτυχία και ό,τι άλλο επιθυμείς για σένα και για τα αγαπημένα σου πρόσωπα. Πολλά φιλάκια!

mammy on line είπε...

Κατερινάκι μου χρόνια σου πολλά!
Χρόνια γεμάτα υγεία, χαμόγελα και πολλές πολλές όμορφες δημιουργίες.Να περάσεις τέλεια σήμερα
Φιλιά πολλά.

Χρυσούλα είπε...

Χρόνια σου Πολλά!!!...Κατερινάκι μου σου εύχομαι υγεία και χαρά!!!....με πολύ αγάπη γύρω σου!....
Τα χριστουγεννιάτικά σου πολύ όμορφα!...μας δίνεις πολλές ιδέες για στολισμό...
Να περάσετε όμορφα!

xeiropoiein είπε...

Πω,πω,πω!! Ιδέες και κατασκευές!!! Σε ευχαριστούμε και περιμένουμε με αγωνία και τις νέες σου κατασκευές! Χρόνια πολλάαααα!!! :)

KatrinArt είπε...

χρόνια πολλά!!!

Memaria είπε...

Χρόνια σου πολλά..σου εύχομαι ό, τι επιθυμείς!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Κατερίνα μου καλησπέρα!!
Τι ωραία σκέψη αυτή, να μας θυμίσεις όλα τα όμορφα που δημιούργησες πέρσι τέτοιον καιρό!!!
Να είσαι καλά να δημιουργείς τόσο όμορφα πράγματα. Περιμένουμε και τις φετινές σου δημιουργίες!!!
Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

Ειρήνη Ε. είπε...

Κατερίνα, χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα. Και του χρόνου με υγεία, να εορτάσεις και πάλι.
Καλό βράδυ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

καλως σε βρηκα σημερα στο πανενορφο σπιτικο σου.Μπηκα με το δεξι αφου σημερα γιορταζεις και αφηνω πολλες ευχες για υγεια και ευτυχια ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ.

Ελένη Φλογερά είπε...

Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα Κατερινάκι.
Φιλάκια!

despina είπε...

Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα!!!!!!φιλιά!!!!

Pepi είπε...

Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα ! Να'σαι καλά καινα χαίρεσαι την οικογένειά σου! Φιλάκια!

Daphnofila art jewelry είπε...

Καλησπέρα Κατερίνα.Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου.Να είσαι γερή και πάντα δημιουργική!!!!

sofi είπε...

Κατερινάκι Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σου!!!
Σου εύχομαι ότι επιθυμείς για 'σένα και την οικογένειά σου, να σε χαίρονται όσοι σ' αγαπούν!!!

starhomecraft είπε...

Χρονια σου πολλα Κατερινα!!!!Παντα γερη και ευτυχισμενη!!!!!Φιλια

Sheena Dimitriou είπε...

Καλησπέρα Κατερίνα, χρόνια πολλά και για την γιορτή σου (έστω και καθυστερημένα). Ήθελα να πω ότι όλα είναι υπέροχα, αλλά τα δεντράκια από θαλασσόξυλα ήταν το κάτι άλλο! Τα λάτρεψα! Πάντα γερή και δημιουργική:)