Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Ένα Συρτάκι Για Ρεκόρ


Χορεύουμε για την Ελλάδα - Dance for Greece! | Spread Greek | Scoop.it


ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
 
Στη μαγευτική παραλία του Βόλου, πάνω από 2000 άτομα θα επιχειρήσουν να καταρρίψουν το παγκόσμιο ρεκόρ Guinness στο συρτάκι την Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012 στις 20:00 το βράδυ.
Μέχρι στιγμής ο μεγαλύτερος χορός συρτάκι επιτεύχθηκε από 1.672 συμμετέχοντες στην εκδήλωση που διοργανώθηκε στη Ρόδο, στις 3 Σεπτεμβρίου 2008.
Είμαι σίγουρη πως θα είναι μια υπέροχη βραδιά ,κάτω από το φως της πανσέληνου.
Δυστυχώς δεν θα χορέψω μαζί τους αφού δεν μπόρεσα να παραστώ στις πρόβες ,όμως θα είμαι εκεί να σας ετοιμάσω ρεπορτάζ.

13 σχόλια:

Mcubed-creations είπε...

Πάμε γερά πατρίδα!!! Περιμένω με ανυπομονησία το ρεπορτάζ σου Κατερινάκι. Καλή επιτυχία στους συντοπίτες μου !!!!Φιλιά

Dwra Rd είπε...

Θα είμαι κ εγώ εκεί!!! Πάμε γερά!! :)

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ μου, το είδα στην TV!!!!!!
Η επιτυχία σίγουρη!!!!!!!!!!!!
Φιλάκια σε όλο τον Βόλο!!!!!!!!!!!!!!!!!

DIMI είπε...

Καλή επιτυχία Κατερινάκι!!Εχω αγωνία νά μπούμε στό Γκίνες!!Φιλάκια!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Θα ήθελα να είμαι εκεί...
Περιμένω το ρεπορτάζ!
Φιλάκια!

Χρυσούλα είπε...

θάναι πολύ όμορφα!!!...σίγουρα θα τα καταφέρουν!... Θα περιμένω να το δώ!

Unknown είπε...

Γεια σας!
Δροσίστε τα γεγονότα αυτά, καλή τύχη σε όλους.
Έφτασα εδώ στο χώρο σας μέσω TopBlogs, αγάπησε και τώρα είμαι σας μετά.
Σας καλώ για να γνωρίσετε εικονική γωνία μου, ελπίζω να απολαύσετε.
Cheers.
http://wwwavivarcel.blogspot.com.br

Taelia88 είπε...

Θα αναμένω το ρεπορτάζ!!!! Θα είναι απίθανη βραδιά είμαι σίγουρη!!!
Φιλιά!

evonita είπε...

φοβερό, έτσι??? πολύ εντυπωσιακό θα είναι!!! περιμένω με αγωνία το ρεπορτάζ! φιλάκια!

Niatta είπε...

Καλή επιτυχία στις λήψεις!

despina είπε...

Θα ήθελα να ήμουν εκεί!!!!!απίστευτο!!!περιμένουμε φωτογραφίες!!!!φιλιά!!!!

Φιλία είπε...

Εύχομαι ολόψυχα να καταρρίψετε το ρεκόρ της Ρόδου. Ωραία ιδέα.....
Φιλάκια πολλά

Chrisi είπε...

Θα είναι κατι μαγευτικό καταπληκτικό,μακάρι να μπορούσα να το δω ,εύχομαι καλή επιτυχία και να επιτευχθεί ο σκοπός,καλή επιτυχία και καλή συνέχεια Κατερινάκι.