Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Ήρθα Και Πάλι

Ήρθα και πάλι μετά από μια εβδομάδα διακοπών.
 Δεν καθόμουν όμως όλη μέρα.......έφτιαξα και μερικά πραγματάκια που θα σας δείξω σε επόμενες αναρτήσεις.
 Μια ευχάριστη έκπληξη με περίμενε με το άνοιγμα του υπολογιστή μου, δυο ακόμα βραβεία χαρισμένα από την Αγαθή.




Ευχαριστώ πολύ πολύ και τα χαρίζω με τη σειρά μου σε όλες όσες συμμετέχετε με τους κουμπαράδες σας στην καινούρια προσπάθεια των Ελληνίδων bloggers.

Όσο για το προηγούμενο βραβείο-πρόκληση, έχω έτοιμο και τον δικό μου σκαραβαίο, αλλά τον ξέχασα στο Χορευτό.
Μπορώ να σας πω μόνο ότι είναι πολύ πολύ μικρούλης
και φυσικά μωβ .




12 σχόλια:

starhomecraft είπε...

Καλη εβδομαδα και συγχαρητηρια για τα βραβεια σου!!!!!Φιλια Αναστασια

myStickland είπε...

Καλημέρα...καλώς ήρθες!!
μεγειά τα βραβειάκια σου!

Sofia είπε...

Καλημέρα Κατερινάκι και καλώς μας ήρθες! Να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου! Πολλά φιλούθκια :)

Pinelia είπε...

Μεγειά τα βραβειάκια σου!Πάντα τέτοια!

xeiropoiein είπε...

Καλωσήρθες! Να τα χαίρεσαι τα βραβειάκια σου και να αποκτάς ολοένα και περισσότερο!!

Taelia88 είπε...

Με γεια τα βραβεία σου!! Πολλά ακόμη σου εύχομαι!! Ανυπομονώ να δω τον σκαραβαίο σου! Εγώ ακόμη το σκέφτομαι!! Μάλλον σε ζωγραφιά θα καταλήξω!! χαχα!
Καλή εβδομάδα να έχεις!

Anna είπε...

Félicitations !
Bonne semaine.
Anna

Fanypap είπε...

Καλώς την πάλι πισω!!!Άντε σιγά σιγά να μαζευόμαστε!!! Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου, περιμένω να δω τί έφτιαξες στις διακοπές σου χρυσοχέρα μου!! φιλάκια , καλό 15Αύγουστο!!!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Ωραία να μπαίνει έτσι η εβδομάδα. Πάντα τέτοια!!! Φιλιά. Callie by Anthomeli

SPYRIDOULA είπε...

Καλως ήρθες!!!Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου και να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!!

Daphnofila art jewelry είπε...

Καλώς επέστρεψες.Άντε και καλό χειμώνα.Χι χι χι!!! Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου και πάντα τέτοια.

DIMI είπε...

Καλώς ήρθες!Συγχαρητήρια γιά τά βραβεία σου!!Τά αξίζεις!Καλή εβδομάδα!Φιλιά!