Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Κορίτσι Με Προίκα

Σας έχω δείξει κατά καιρούς διάφορα κεντήματα που έκανα με σταυρόβελονιά.
Καιρός να σας πω ποιος είναι ο εμπνευστής , καθοδηγητής και βοηθός σε όλες αυτές τις δημιουργίες.
 
 
Ποιος άλλος από την μαμά μου.
Παρακολουθώντας την να κεντάει τις ελεύθερες ώρες της με έκανε να αγαπήσω κι εγώ τις βελόνες και τις κλωστές.
Σας δείχνω λοιπόν κάποια έργα της που μετά το γάμο μου πέρασαν στα δικά μου χέρια.
 
 
Ένα κλασικό σχέδιο με τη γέννηση του Ιησού που στολίζει το τραπέζι κάθε Χριστούγεννα.

 
Σεμέν σε κόκκινες...........
 
 
........και μπλε αποχρώσεις.
 

Καρέ μεγάλα..........
 

...........και μικρότερα.
 
 
Με παλιότερα...........
 
 
........και καινούρια σχέδια.
 
Μανούλα μου σ'ευχαριστώ για όλα.
 
 
 

31 σχόλια:

Unknown είπε...

Να χαιρεσε την χρυσοχερα μανουλα σου!
Δεν πηρες προικα θησαυρο πηρες...
Φιλακια πολλα!!!

Μαρία είπε...

Πολύ όμορφα σχέδια...Χρυσοχέρες οι παλιότερες γυναίκες!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΠΩΠΩ!!!!!!!
ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΣΟΥ!!!!
ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΣΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

DIMI είπε...

Πανέμορφα τά κεντήδια τής μαννούλας σου Κατερινάκι!Κληρονομιά καλή γιά τά παιδιά σου!Καλό Σ/Κ Κατερινάκι!!

wild rose είπε...

Κατερινάκι,έχεις στην κατοχή σου αριστουργήματα!Να τα χαίρεσαι,καλή μου!

Niatta είπε...

Το ένα καλύτερο από τ' άλλο. Δεν ξέρω ποιο να διαλέξω... καθένα με το ύφος του και την σημασία του. Αν υπολογίσουμε και τις ώρες δουλειάς... έργο ζωής!
Λάτρεψα τη χρυσή δαντέλα στο τετράγωνο με τον μπλέ φόντο.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Αγαπημένο μου Κατερινάκι φαίνεται οτι έχουμε το ίδιο γούστο.Το 2ο, το 3ο , το 6ο και το 7ο τα έχω κεντήσει κι εγώ και μάλιστα το τελευταίο το έφτιαξα όταν ήμουν ακίνητη στο κρεβάτι με λάμες στον αστράγαλο για 6 ολόκληρους μήνες χωρίς κενό στο κέντρο ,ολόκληρο !!Το κεντούσα μανιωδώς σαν τρελλή από τα νεύρα μου που δεν μπορούσα να κινηθώ..Το 2ο το έκανα κάνδρο για πολλά χρόνια και όταν άλλαξα διακόσμηση στο σπίτι το έβγαλα και το έκανα κέντημα σεμέν και το έδωσα στη κόρη μου.Λατρεύω τη σταυροβελονιά ξέρεις ..Λες τώρα που είμαι πάλι ξάπλα να την ξαναρχίσω;

Χρυσούλα είπε...

Χρυσοχέρα η μαμά! έτσι εξηγείται και η δική σου αγάπη για το κέντημα.... Πολλά Μπράβο στη μαμά!!!
και τα κεντήματά σου να τα χαίρεσε!
Καλό βράδυ!

Unknown είπε...

θησαυροι..υπεροχα χειροτεχνήματα.. μπραβο σας

Taelia88 είπε...

Πανέμορφα όλα! Να πως μπήκε το... μικρόβιο της δημιουργίας μέσα σου! Στο πέρασε η μητέρα σου! χιχι!
Είναι όλα υπέροχα! Να τα χαίρεσαι!!
Καλό σου βράδυ!

debbgoud είπε...

ρε παιδιά είσαστε κορυφαίες!!!!!!

nasia είπε...

Υπέροχα!!! Πραγματικοί θησαυροί!!! Πολλά συγχαρητήρια στη μαμά σου.

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Το ενα καλύτερο από το άλλο και όλα μαζί συνθετουν ένα μοναδικό και ανεκτίμητο θησαυρό. Και σίγουρα με τέτοια δασκάλα, είναι φυσικό και η μαθήτρια να φτιάχνει τόσες όμορφες δημιουργίες.
Να τα στρώνεις και να τα χαίρεσαι και αν μπορείς να διδάξεις και τα δικά σου παιδιά όπως η μητέρα σου εσένα..
Καλημέρα

dulcineia vicencio είπε...

Olá Bom dia
Os trabalhos da sua mãe ficaram maravilhosos, verdadeiras obras de arte!!
Parabéns pelo seu talento!! Adorei!!
Bjs e um lindo fim de semana
Dulcineia

evonita είπε...

απίστευτα έργα τέχνης, πραγματικά!! μπράβο στη μητέρα σου!! Φιλάκια!

Pepi είπε...

Το ένα πιο υπέροχο από το άλλο!
Γειά στα χεράκια της μητέρας σου!
Οι πιο ακριβοί θησαυροί, να τους προσέχεις σαν τα μάτια σου!
Φιλάκια και καλό Σ/Κ!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Φανταστικά και τα δύο!!!!!!!!!!!!!
Καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown είπε...

Oi!
Que linda essea peça!
Parabéns!
Bjkas

Pinelia είπε...

Η μαμά σου είναι πραγματική καλλιτέχνης!Μικρή τα σνόμπαρα όλα αυτά, αλλά μετά που είδα πόση δουλειά, κόπο, υπομονή και μεράκι θέλουν, τα φυλάσω σαν κόρη οφθαλμού!Φιλάκια!

Unknown είπε...

Εξαιρετικά τα έργα της μαμάς σου.Πολύτιμοι θυσαυροί.Τόσος κόπος και τόσο μεράκι.Συγχαρητήρια!

Kiki Aposeki είπε...

Αχ!!! Αυτές οι μαμάδες μας πολυτάλαντες είναι και έφτιαχναν και αριστουργήματα!!! Στη δική σου αξίζουν πολλά πολλά συγχαρητήρια!!!! Φιλιά Κατερινάκι και να τα χαίρεσαι τα κεντητά σου!!!!

SPYRIDOULA είπε...

Υπέροχα είναι!!!Χρυσοχέρα η μανούλα σου!!!Γεια στα χέρια της!!!

Joan είπε...

Κριμα που αυτα τα ταλεντα(γιατι ειναι ταλεντα)ενα ενα εξαφανιζονται!!!
μπραβο της! ειναι ολα πανεμορφα!

ΕΥΗ είπε...

Kατερινάκι , πόσα πολλά κεντήματα ,πόσες πολλές ώρες.Και εμένα η μαμά μου μας έβαζε μικρούλια να κεντάμε με την αδελφή μου και έτσι με έκανε να αγαπήσω το κέντημα ..τι μου θύμισες τώρα ,και τα δικά σου κεντήματα είναι πολύ πανέμορφα ..

Admin είπε...

Κατερίνα μου, όλα ένα και ένα, τώρα καταλαβαίνω απο που πήρες τέτοιο μεράκι και ταλέντο. Να την χαίρεσαι την μανούλα σου, άφησε θησαυρούς για τα παιδιά σου. Πολλά φιλιά, Βικτώρια

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Πολύτιμοι θυσαυροί που πρέπει να τα φυλάς μεσα στην καρδιά σου ....και διπλά πολύτιμα γιατι τα κέντησαν χέρια αγαπημένα λατρεμένα....Καλό σου απόγευμα.....

Elli είπε...

μανα είναι μόνο μία τελικά!!το τραπεζομάντυλο με την γέννηση του Χριστού απλά συγκινητικό!!μπράβο σας !!!

ΝΙΚΑ είπε...

Κατερίνα σε ευχαριστώ πολύ…σε ταλαιπώρησα λίγο, αλλά το πήρα το σχέδιο…το έχω εκτυπώσει και φαίνεται πολύ καλά. Κατερίνα δεν θέλω να φανώ αγενής, αλλά αυτά τα κεντήματα της μανούλας είναι ΥΠΕΡΟΧΑ, για στα χεράκια της, μου άρεσαν πάρα πολύ [το 2,3,4,6] μήπως γίνεται να μου στείλεις και αυτά ή να μου πεις αν ξέρεις από πού μπορώ να τα βρω, αν δεν γίνεται δεν πειράζει, ζητώ συγνώμη και σ ευχαριστώ πολύ…σου εύχομαι να έχεις καλή χρονιά με υγεία…[nikasamara@hotmail.gr]

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα κ.Κατερίνα θέλω να σας ρωτήσω το κέντημα π απεικονίζει την γέννηση του Χριστού σε ποια εταιρεία άνηκε αν ξέρετε για να το βρω η αν ξέρετε κάποιο άλλο στοιχείο.Επίσης έχει πετσετάκια κ καρέ; το email μου είναι amorgoss2008@yahoo.gr σας ευχαριστώ πολύ με εκτίμηση Κατερίνα Λαμία.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου!!τα κεντήματά σου είναι υπέροχα!Είμαι από Δράμα.θα ηθελα να σε ρωτήσω εαν υπαρχει κ μπορεις ν μ στειλεις το σχεδιο για το πέμτπο καρέ και για το τελευταιο.άρεσαν πολύ στη μαμα μου και ψάχνει σχέδια μετρητό!!ευχαριστώ πολύ!

Unknown είπε...

Καλημέρα. Μπορείτε να μου πείτε αν υπάρχουν σε εσάς φυσικά τα σχέδια σε χαρτί εννοώ για να μου στείλετε αντί αμοιβής φυσικά κάποια από αυτά. Μια απάντηση θα με ευχαριστούσε ιδιαίτερα. Μάρω Τζιάκη