Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

Ένα Βραβείο Με Απαιτήσεις....Η Απάντηση

Όλα ξεκίνησαν από την πρόκληση της Evonita προς τη Fo(Guru) για να φτιάξει ένα σκαραβαίο από ύφασμα.
Τα κατάφερε μια χαρά και πήρε και το βραβειάκι της, το οποίο όμως με τη σειρά της χάρισε και σε μερικές άλλες.
Μια από αυτές κι εγώ, με την προϋπόθεση να φτιάξω κι εγώ ένα δικό μου σκαραβαίο.


Ο δικός μου λοιπόν σκαραβαίος είναι πολύ μικρούλης.........


.......έχει το αγαπημένο μου χρώμα.......


........ είναι φτιαγμένος από πέτρα........


......και χωράει μέσα στην παλάμη μου.
Είναι ότι καλύτερο μπόρεσα να κάνω.




18 σχόλια:

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ Ο ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ ΣΟΥ!!!!
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΟΥΜΠΑΡΑ!
ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΕΤΡΑ!!!!!!
ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ, ΜΟΝΟ ΜΕ ΥΦΑΣΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ;
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

Pinelia είπε...

Πάρα πολύ ωραίος!Μπράβο!Η πέτρα που διάλεξες ήταν η ιδανική!Φιλάκια!

marileni είπε...

Τέλειος ο ...πετροσκαραβαίος!!!!!!!Πολύ όμορφο και το νέο φόντο του blog σου!!!!!!

xeiropoiein είπε...

Πανέμορφος είναι ο σκαραβαίος σου! Μπράβοοο!!

Onirokosmos είπε...

Eίναι υπέροχος!!!!!!!!! Δεν θα μπορούσες να βρεις πιο πρωτότυπο σκαραβαίο και τελειότερο σχήμα πέτρας, νομίζω! Μπράβο!! Και το καινούριο σου φόντο πολύ-πολύ όμορφο...

Taelia88 είπε...

Τέλειος είναι!!! Πανέμορφος ο σκαραβαίος σου!!! Τελικά μόνο εγώ έμεινα χωρίς τίποτα στα χέρια μου... κάτι πρέπει να βρώ!!!!
Καλό σ/κο να έχεις!!

Ειρήνη Ε. είπε...

Είναι μικρούλης ο σκαραβαίος σου, αλλά είναι γλυκούλης. Τον έφτιαξες πολύ όμορφο. Η πέτρα αυτή ήταν ότι πρέπει.
Καλό απόγευμα.

Aliki είπε...

είναι τέλειος ο μικρός πέτρινος σκαραβαίος σου!

myStickland είπε...

Τέλειος!!
Νομίζω οτι είναι οτι καλυτερο μπορούσες να φτιάξεις..και όσο για το χρώμα;Είναι και εμένα το αγαπημένο μου!!
χαίρομαι που σε ανακάλυψα..
καλό σου βράδυ:)

DIMI είπε...

Υπέροχος ο σκαραβαίος σου Κατερινάκι!Μού αρέση πολύ τό νέο look!!Φιλιά!

Memaria είπε...

Και είναι και πανέμορφος και πρωτότυπος!
Μπράβο!!
Καλό Σαββατοκύριακο!

Chrisi είπε...

Παρα πολύ ωραίος ο σκαραβαίος σου ,μικρουλης και χαριτωμένος ,μου αρέσει που έχει πολυ μωβ εδω μέσα ,φιλιά καλώς σε βρήκα.

evonita είπε...

καλά είναι τέλειο!!!!!! φοβερή ιδέα!!! άξια το κέρδισες το βραβείο!!!! μπράβο σου, πολύ πρωτότυπο!! μου αρέσει πολύ και το νέο σου περιβάλλον στο Blog!!

Unknown είπε...

ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ!!Είναι πανέμορφος!!!!!!!Άξια,άξιααααααααααααααααααα

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Yπέροχος ο σκαραβαίος, υπέροχο και το νέο ντεκόρ! Εύγε. Οσο για το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Λείπει και η κατερίνα που χειρίζεται αυτά τα τεχνικά και δυστυχώς εγώ δεν έχω ιδέα. καλή δύναμη. Callie by anthomeli

Χρυσούλα είπε...

Γειά σου Κατερίνα! Πολύ όμορφος ο σκαραβαίος σου! Μεγειά και τις αλαγές στην εμφάνιση του blog...πολύ όμορφη η ανανέωση...
Καλό Σαββατοκύριακο νάχεις!

giasmin είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ.ΗΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΚΙΟΛΑΣ.Ο ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Υπέροχος ο σκαραβαίος σου!!!! Τέλεια η ιδέα σου να τον κάνεις με μια πετρούλα!!!!
Και η νέα εμφάνιση όμως πολύ ωραία, ξέχασα να στο πώ πριν... :)
Φιλιά!!!