Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

Ένα Βραβείο Με Απαιτήσεις

Πολλές από εσάς ίσως έχετε προσέξει μια
πρό(σ)κληση της αγαπητής Evonita προς την Fo(Guru) για να φτιάξει έναν σκαραβαίο από ύφασμα.
 Ε, λοιπόν τα κατάφερε και το αποτέλεσμα της προσπάθειάς της είναι εδώ.
H ανταμοιβή της...........πολλά μπράβο κι ένα βραβείο όλο δικό της,


 που το χάρισε όμως και σε κάποιες ακόμα.
Από σήμερα ,δικό μου κι εμένα το βραβειάκι, με την προϋπόθεση όμως να αναρτήσω μια δική μου δημιουργία με θέμα έναν σκαραβαίο-μίνι κούπερ.
Θα προσπαθήσω........



22 σχόλια:

Unknown είπε...

χιχιιχιχιχ συγχαρητήρια!!!!!!εν αναμονή λοιπόν!!!φιλάκια!!!

evonita είπε...

Συγχαρητήρια λοιπόν!!! να σε δώ!!! χι χι χι... φιλάκια!!! :) αναμένω.. :)

Ανώνυμος είπε...

Την ίδια προ(σ)κληση βλεπω έχουμε! Φιλάκια!!!!

Pinelia είπε...

Συγχαρητήρια!Πολύ ωραίο!

dimitra είπε...

Καλή επιτυχία, στην προσπάθεια σου!!!

myStickland είπε...

συγχαρητήρια..περιμένουμε να δούμε τη δική σου δημιουργία..
καλημέρα και καλή εβδομάδα,εύχομαι!

giasmin είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!!!!
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΚΑΡΑΒΑΙΟ,ΔΕΝ ΣΕ ΦΟΒΑΜΑΙ,ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΡΘΕ ΤΩΡΑ,ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΕΝΑ ΣΚΑΡΑΒΑΙΟ ΚΟΥΜΠΑΡΑ.Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΟΥΜΠΑΡΑ,ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ!!!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

fotolabida maria είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλορίζικο το βραβείο σου, είναι πολύ όμορφο!
Καλή επιτυχία στην προσπάθειά σου!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

Αναστασία είπε...

Καλή συνέχεια και μια δροσερή εβδομάδα σου εύχομαι!

marileni είπε...

Περιμένουμε, Κατερινάκι, να δούμε τι θα σκαρφιστείς, μιας και η φαντασία και η δημιουργικότητα σου ...οργιάζουν!!!!!!!!Καλή βδομάδα να'χεις!!

xeiropoiein είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου! Όμορφος ο σκαραβαίος!!

Taelia88 είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Κατερίνα!!! Είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις με την πρόκληση!!!
Φιλιά!!

Βιoλέτα είπε...

Τι μου θύμισες τώραααα!
Κατσαριδάκι 1,2,3,...στο καλοκαιρινό σινεμά (Ολύμπια δεν λεγόταν;)
Να περνάς καλά στο υπέροχο Χορευτό!

DIMI είπε...

Πολύ όμορφο!!Συγχαρητήρια Κατερινάκι!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

Marcela Gmd είπε...

Hi lovely, I have an award for you in my blog!!!
Hope you like!!

Besos, desde España, Marcela♥

Nena είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙΣ ΑΦΩΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΟΥ!!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!!!

Agathi είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!!
Πέρνα τώρα και από το δικό μου να παραλάβεις ένα ακόμα!!! φιλάκιαααα

kwnnie είπε...

Μπράβο!
Εύχομαι κι άλλα βραβειάκια:))
φιλιά.

Elli είπε...

οοοουυυααααουυυυ!!μπράβο!!να τα χιλιάσεις!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Ειμαι σίγουρη ότι θα ειναι η επόμενη σου προσπαθεια για να δουμε και εμείς οι άσχετες...Κατερινακι μου ωραίο βραβείο και θα ήθελα να δώ πως γίνεται ο σκαραβαίος οταν τον κάνεις... φιλακια πολλα..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Θα σκάσω να δω πως θα τα καταφέρεις να κάνεις τέτοιο θέμα..καλέ είστε ευρηματικές..συγχαρητήρια για το βραβείο, σου εύχομαι ..άπειρα!