Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

4 τελικα οι τυχερες

 
 Άργησα λίγο να κάνω την κλήρωση για τα 100 μουλινέ ,λόγω τεχνικών προβλημάτων.

 
Βλέποντας τη μεγάλη συμμετοχή σας, αποφάσισα να προσθέσω δύο ακόμα σετ από κλωστές.
Έτσι οι τυχερές είναι 4 συνολικά.


Οι συμμετοχές με βάση τα σχόλια που αφήσατε στην αντίστοιχη ανάρτηση είναι οι παρακάτω:
1. Ράνια
2. Φλώρα
3.Δημιουργία
4. Marilise
5.Anastasia
6. Katerina
7. Rena
8.Gina
9. Vicky
10. Nasia
11.Sofi
12. Wild rose
13.Nena
14. Kathy
15.Κρίστυ
16. Parents Land
17.Marie-Anne
18. Giasmin
19.Αντιγόνη
20. Αthinag
21.Marina
22. Ανώνυμος
23.Ακτίδα
24.Dimitra
25.Εκφράσου
26.Κωσταντίνα
27. Χρυσόσκονη
28. Ματίνα
29.Άννα
30. Έφη
31.Valavani
32.Ανώνυμος
33. Nicol
34.Μαρία-Έλενα
35. M-cubed
36.Stamatia
37.Εύη
38.Pepi
39.Katy
40.Αλεξάνδρα
41.Ανώνυμος
42. Me
43.Despoina
44.Mίνα
45.ΜαΘε
46.Μαρίνα
47.Roberta
48.Κatrin
49.Crochet-Knit-Craft
50. Aνώνυμος
51.Chios
52.Φένια
53.Ανώνυμος
54.Maria Hamis
55.Ευδοκία
56.Νέα μανούλα
57.Rylie
58. Marina Vouzi
59.Erilia
60.Xristina
61.Aspa
62.Snoupi
63.Ανώνυμος
64.Xara
65.Όλγα
66.Fan
67.Ανώνυμος
68.Μαίρη
 
Εννοείται πως όπου γράφω "ανώνυμος" έχω το αντίστοιχο e-mail.
H κλήρωση των δώρων έγινε ,όπως πάντα ,με τον παραδοσιακό τρόπο. Κάθε ένας φωνάζει δυνατά ένα νούμερο (βέβαια ο Φιλιππάκος μετράει μόνο μέχρι το 10)......Έτσι έχουμε:
 
Στεργιανή 17 ~ Marie-Anne
Αμαλία 46 ~ Μαρίνα
Φίλιππος 8 ~ Gina
Δημήτρης 18 ~ Giasmin
 
Πολλά συγχαρητήρια στις τυχερές.
Περιμένω τα στοιχεία σας στο kat.dia1974@gmail.com
Και όσο για τις υπόλοιπες ,περιμένετε γιατί θα ακολουθήσουν πολλά παρόμοια δωράκια.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

20 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

συγχαρητηρια στις νικητριες!!!! παντα τυχερες ευχομαι!!! :)

Gina-Teta είπε...

Τυχεροί οι νικητές! Μπράβο!

Gina-Teta είπε...

Καλά από την βιασύνη μου δεν κατάλαβα ότι είμαι από τις τυχερές γιατί διάβασα το Φίλιππος και όχι την συνέχεια! Είμαι πολύ χαρούμενη πραγματικά γιατί από την αρχή μπυ άρεσε το δωράκι σου! Ευχαριστώ και φιλάκια!

Rylie είπε...

Μπράβο! Το πιο ωραίο δώρο κερδίσατε!!!

Marie-Anne είπε...

Ω!!!!!! Τι καλά!!!!! Ευχαριστώ πολύ την Στεργιανούλα που με 'διάλεξε' κι εσένα Κατερινάκι μου για το ωραίο δώρο σου!!!! Θα σου στείλω τα στοιχεία μου με μέϊλ.
Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο !!!!!!!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Συγχαρητήρια στις νικήτριες
Φιλάκια ...

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια !!!!!Μπράβο στους τυχερούς!!!!

debbgoud είπε...

ακόμα και η κλήρωση όλο γλύκα!!!

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητηρια στους τυχερους'''''Φιλακια στα παιδακια σου΄΄΄ΚΑΛΟ ΣΚ
ΜΙΝΑ

Rena Christodoulou είπε...

ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ!!!!
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΡΓΙΕΣ ΤΟΥΣ!!!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!
ΦΙΛΙΑ!!!!

nikol είπε...

Μπράβο στις τυχερούλες και στη δική σου γενναιοδωρία Κατερινάκι μου .
Να περάσεις ένα γλυκό Σ/Κ με την οικογένειά σου
Φιλάκια

Parents Land Gr είπε...

Συγχαρητηρια στις τυχερες και καλες δημιουργιες.

syros2js είπε...

Συγχαρητήρια στα κορίτσια!!!
Σίγουρα θα τα αξιοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο!!!
Φιλάκια πολλά, Κατερινάκι μου!!!
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Πάντα τυχερες οι τυχερες σου..Κατερινακι μου σίγουρα.. θα χρεισημοποιήσουν το δωρακι σου... για ομορφες δημιουργίες..
φιλακια πολλα..

xara είπε...

μπραβο στα τυχερά κοριτσια!!αλλά μπραβο και στην Κατερίνα που αύξησε τα δώρα!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Καλές δημιουργίες στις τυχερές !!!
Καλό Σαββατοκύριακο !!!

Funky Monkey είπε...

Συγχαρητήρια στις νικήτριες, πάντα τυχερές να είναι!
Φιλιά, Κατερίνα μου!

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο στις τυχερές!πάντα τέτοια!Κατερίνα ευχαριστούμε και πάλι για την γενναιοδωρία σου!να είσαι καλα εσύ και η όμορφη οικογένεια σου!Ρούλα κ.

Marina είπε...

Άστο καλό...Για μια στιγμή χάρηκα αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι δεν ήμουν εγώ η Μαρίνα που κέρδισε!!! Δεν πειράζει, την επόμενη φορά!!!
Καλές δημιουργίες στις τυχερές και ευχαριστούμε για την κλήρωση Κατερινάκι!!!

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Καλημέρα. Συγχαρητήρια στις τυχερές της κλήρωσης σου.
Να έχεις ένα όμορφο κυριακάτικο πρωινό και να γεμίσεις πολλές αγκαλιές και πολλά φιλιά γα να γεμίσουν την εβδομάδα σου μέχρι το άλλο σαβ/κο.
Φιλάκια