Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Ροζ δωράκι.....με μεράκι.....

 
 
Τις τελευταίες μέρες του Αυγούστου , η Μαρία Έλενα είχε κάνει στο Blog της μια "Ροζ ανταλλαγή" στην οποία φυσικά και είχα πάρει μέρος. Η κλήρωση που ακολούθησε ταίριαξε το όνομά μου με της Μαίρης από το www.marie-meraki.blogspot.gr .Το δώρο μου ήταν το υπέροχο πινακάκι που έχω ήδη κρεμάσει στο δωμάτιο των κοριτσιών.


 
Η Μαίρη βέβαια με μεγάλη συνέπεια μου το έχει στείλει εδώ και καιρό, συνοδευόμενο από χειροποίητη καρτούλα, αλλά εγώ η γαϊδούρα όλο και ξεχνούσα να κάνω την ανάρτηση. Κάλλιο αργά παρά ποτέ όμως που λέει και ο σοφός λαός. 
 
 
Και εδώ φαίνεται πως έδεσε αμέσως με τον υπόλοιπο "ροζ κόσμο" της Στεργιανής και της Αμαλίας.
 Ένα μεγάλο "ευχαριστώ" και από εδώ Μαίρη. 
 

12 σχόλια:

Marie είπε...

Ωωωωωω Κατερινάκι μου! Πολύ χαίρομαι!!!! Μπράβο, έδεσε πολύ ωραία!!! Να'στε πάντα καλά, πολλά πολλά φιλιά!!!! ¸.•°✿✿⊱彡

syros2js είπε...

Μπράβο στη Marie μας! Είναι αστεράκι!
Αστεράκι εκείνη, διαμαντάκι εσύ... sssssssuper όλα!!!
;-)
Καλή εβδομάδα, κούκλα μου!
Σε φιλώ!

Μαρία Έλενα είπε...

Είναι πολύ όμορφο.
Στείλε μου και εσύ την διεύθυνση σου να σου στείλω το δικό κου δωράκι από την ανταλλαγή.
Φιλάκια ...

Pepi είπε...

Ομορφο και ρομαντικό το καδράκι της Μαίρης, Κατερίνα !!! Ταιριαξε περίφημα στο κοριτσίστικο δωμάτιο!Καλή εβδομάδα να'χεις !

Giota είπε...

Καλήμέρα και καλή εβδομάδα έχω ένα βραβείο για σένα , πέρνα να το παραλάβεις από το 4lifeidea.blogspot.gr

Funky Monkey είπε...

Με γεια το δωράκι, να το χαρείτε!
Καλή εβδομάδα!

AgueroSandra είπε...

Hola gracias por seguirme y aquí estoy para visitar tu blog que por cierto muy bellos trabajos ♥ un besos y nos estaremos viendo Sandra.

Ateliê Tribo de Judá είπε...

Lindo blog, estarei aqui também apreciando as novidades sempre.
Beijos
Joelma

Gina-Teta είπε...

Ομορφο το καδράκι της Μαίρης, Κατερίνα, να το χαρείτε!!! Περιμένω mail σου! Καλημέρα και φιλάκια1

nikiad.blogspot.gr είπε...

Να το χαρείτε το όμορφο δωράκι της
Marie !!!! Βρήκε τη θέση που του ταίριαζε στο δωμάτιο !!!!

Τα δευτεράκια blogαρουν... είπε...

ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

πολύ όμορφα..να τα χαρείτε...ωραία και η ιδέα της Μαρίας-Ελενας