Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

2 καινουρια πορτοφολακια


Πριν από αρκετό καιρό άρχισα να πειραματίζομαι με το πλέξιμο πορτοφολιών. Το πρώτο μου σας το είχα δείξει εδώ. Δοκίμασα με διαφορετικά σχέδια, διαφορετικές πλέξεις και νήματα. Μπορώ να πω ότι περισσότερο ξήλωνα ,παρά έπλεκα.

 
 
Τελικά ,κατέληξα σε αυτό το σχεδιάκι. Πλέκω μόνο μισά ποδαράκια και χρησιμοποιώ βελονάκι νο3.
 
 
Το μέγεθος είναι μικρό και χωράει μέσα στην παλάμη μου.
 
 
Έχει αρκετά μεγάλη χωρητικότητα πάντως για χρήματα, κλειδιά και άλλα μικροπράγματα.
 
 
Τους χαριτωμένους σκελετούς  (επειδή με ρωτήσατε αρκετές φίλες και δε θυμάμαι αν απάντησα σε όλες) τους προμηθεύτηκα από το e-bay και συγκεκριμένα από εδώ. Υπάρχουν φυσικά και πολλά ακόμη σχέδια να διαλέξετε.
 
 
Στο δεύτερο πορτοφολάκι χρησιμοποίησα έντονο κόκκινο και μαύρο για να κάνουν αντίθεση και πρόσθεσα ένα μικρό λουλουδάκι.
 
 
Μείνετε συντονισμένες γιατί σύντομα ακολουθεί ανάρτηση με αναλυτικές οδηγίες και ένα δωράκι-έκπληξη.


 


27 σχόλια:

nikiad.blogspot.gr είπε...

Πανέμορφα τα πορτοφολάκια σου !!!
Ωραία ιδέα για δωράκια !!!!

deppy11 είπε...

Τι γλυκα!!!
Μου αρεσουν πολυ πολυ!!!

Nena είπε...

Είναι πολύ χαριτωμένα! Μπράβο Κατερίνα μου.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

το πράσινο μου άρεσε...

Unknown είπε...

Υπέροχα τα πορτοφολάκια σου Κατερίνα μου, ειδικά το πράσινο με την πεταλούδα ... μάλλον πρέπει να αρχίσω την λίστα με τα δωράκια των Χριστουγέννων!!
Φιλάκια και καλές δημιουργίες

νέα μανούλα είπε...

πανεμορφα

syros2js είπε...

Είσαι ΤΕΛΕΙΑ!!!
Απίθανα είναι όλα, Κατερινάκι!!!
Φιλιά πολλά!

Άννα είπε...

Πολυ ομορφα Κατερίνα!

κυκλάμινο είπε...

πανέμορφα γίνονται τα πορτοφολάκια σου. Φιλάκια!!

Marie-Anne είπε...

Πολύ χαριτωμένα τα πορτοφολάκια σου, Κατερίνα μου!!!! Καλέ, εσύ κάθε μέρα πλέκεις??????
Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφα.
Στείλε μου σε παρακαλώ τη διευθυνση σου για να σου στείλω το δωρο σου από την ροζ ανταλλαγη΄μου.
Φιλάκια ...

debbgoud είπε...

πολύ πολύ ωραία!!

Χρυσούλα είπε...

Τι γλυκά πορτοφολάκια είναι αυτά;...
Μπράβο χρυσοχέρα μου!...Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!

jenny είπε...

πράγματι υπέροχα....ναι θα ήθελα λεπτομέρειες.....μπράβο....φιλιά πολλά.....

Onirokosmos είπε...

Γεια στα χέρια σου!! Είναι όλα πανέμορφα! Τελικά το πλέξιμο είναι μεγάλο...κόλλημα!!!! Καλή δημιουργική συνέχεια, εύχομαι!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Μένω με ανοιχτό το στόμα φίλη μου, σε θαυμάζω τα χρυσά χεράκια και τις υπέροχες ιδέες!

Anastasia είπε...

Πανέμορφα τα πορτοφολάκια σου! Άξιζε ο κόπος σου και οι πειραματισμοί σου! Φιλιά.

Rylie είπε...

Είναι τέλεια! Μπράβο σου!!!
Φιλάκιααα!

Unknown είπε...

Πάρα πολύ όμορφα! Εμένα προσωπικά με παρακινείς να πλέκω!!!!

Konstantina είπε...

πανέμορφα είναι!! Χρυσοχέρα μου εσύ!!! Μπράβο για άλλη μια φορά!!

nikol είπε...

Πολύ όμορφη η ιδέα σου Κατερινάκι μου
φιλάκια

Funky Monkey είπε...

Τι χαριτωμένα!!!! Το πράσινο μου άρεσε πολύ...
Το e-bay δεν το έχω χρησιμοποιήσει και δεν ξέρω πώς -μάλλον θα πρέπει να το ψάξω, βρίσκεις θησαυρούς εκεί!
Φιλάκια πολλά, καλή Κυριακή και καλή εβδομάδα!

Δημιουργία είπε...

Όμορφα και πολύ πρακτικά τα πορτοφολάκια σου!

Ελένη Φλογερά είπε...

Κατερινάκι συνεχώς μας εκπλήσσεις με τις όμορφες δημιουργίες σου.
Καλή εβδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

Χαριτωμένα, χρηστικά, απίθανα !!! Τέλεια δωράκια, καλόγουστα και πρακτικά !!! Συγχαρητήρια για την ιδέα και την εξαιρετική κατασκευή !!!

Sofia είπε...

Είναι πανέμορφα και τρις χαριτωμένα!
Πρέπει να μας δώσεις οδηγίες για το πως τα πλέκεις! Καλή εβδομάδα!!!!

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ είπε...

πω πω γλυκουλια!!!!!αυτου του τυπου τα πορτοφολακια ειναι λατρεια για μικρους και μεγαλους!!!