Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Aπο την κορυφη......ως τα νυχια


Από την κορυφή........
 
 
..........ως τα νύχια.
 
Τώρα που ο καιρός αρχίζει και μας δείχνει το κρύο πρόσωπό του, πρέπει να ανταποκριθούμε άμεσα, δε νομίζετε;
Εγώ πάντως ξεκίνησα να πλέκω χειμωνιάτικα αξεσουάρ.
 
 
 
Πρώτα από όλα ένα σκουφάκι για τη Στεργιανούλα μου. Σε ροζ, μωβ και γαλάζιο χρώμα και ένα σχέδιο όλο καμπύλες.
 

Με το μαλλί που περίσσεψε έπλεξα και δυο πολύ απλά παντοφλάκια.
 
Και φυσικά ,επειδή δε μπορώ να αφήσω παραπονεμένους την Αμαλία και τον Φίλιππο, την εβδομάδα που μας έρχεται πρέπει να πλέξω κάτι αντίστοιχο και γι' αυτούς.
 
 


 


 
 

25 σχόλια:

Funky Monkey είπε...

Τέλεια είναι!! Με γεια της, θα τα χαρεί και θα τη ζεσταίνουν τώρα το χειμώνα.
Φιλάκια πολλά, να περάσεις όμορφα το Σ/Κ!

Gina-Teta είπε...

Πολύ όμορφα και ζεστά! Καλή συνέχεια!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

πολύ όμορφα

magda είπε...

Συγχαρητήρια Κατερινάκι μου!!!
Κομψά και τα τρία και με υπέροχα χρώματα!
Αλλά και το μοντέλο είναι πανέμορφο!

κυκλάμινο είπε...

υπέροχος ο σκούφος και τα παντοφλάκια σου να τα χαρεί η μικρή. Καλό σαββατοκύριακο πάρε δύναμη και αγκαλιές για την εβδομάδα Φιλάκια

Ljubinka είπε...

Beautiful,interesting hats,lovely slippers!!!
Greetings.:)

nikol είπε...

Το κρύο ήρθε νωρίς, άρα τρεχάτε για νήματα να ζεσταθούμε και εσύ σαν ειδικός Κατερινάκι μου πλέξε ....
Φιλάκια

Unknown είπε...

Λατρεύω πλεκτά!! υπέροχα είναι όλα!! γεια στα χέρια σου!! Kαλό μήνα!

Marina είπε...

Πολύ όμορφα!!! Ανασκουμπώσου...Έχεις και άλλους που περιμένουν τα αντίστοιχα!!!

Κυριακή-Κορίνα Δημητρουλάκη είπε...

Μαγισσάκι των νημάτων,συνδυάζεις το τερπνόν μετά του ωφελίμου!
Καλές δημιουργίες,κορίτσι μου και με γεια στα πιτσιρδέλια σου!!!!
Φιλιά πολλά!!!!

giasmin είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ,ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΥΠΕΡΟΧΟΣ!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ είπε...

ειναι τελεια, ειδικα το καπελακι μου αρεσε πολυ(και το μουτρακι απο κατω!)
στα παντοφλακια βαζεις τιποτα αντιολισθητικο; θα'θελα κι εγω να φτιαξω αλλα τα φοβαμαι λιγο μην φαμε και καμια σουπα!
καλημερα και φιλια!

"ζαχαρούλα.." είπε...

υπέροχος συνδυασμός χρωμάτων!!!
καλό χειμώνα να έχουμε λοιπόν!!!

φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

knitales είπε...

Πολύ όμορφο το σετάκι. Πρέπει να αρχίσουμε και μεις για τα χειμωνιάτικα. Μας έβαλες φιτίλια για ξεκίνημα.

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφα πραγματικά
Φιλάκια ...

mirsini's creations είπε...

Πάαρα πολύ όμορφα Κατερινάκι !!! Της πάει πολύ αυτό το καπελάκι της μικρής και τα παντοφλάκια πολύ μου αρέσουν !!!
Καλό φθινόπωρο !! :)

Valavani είπε...

Χρεισοχέρα μου εσύ!!!!!Είναι πολύ όμορφα όλα!!!Μπράβο !!!!!

Σόφη είπε...

Είναι τέλεια!!!

Table Rouge είπε...

Είναι πραγματικά πολύ όμορφα!!! Με γειά τους. Ο Οκτώβρης μπήκε με πολύ άγριες διαθέσεις, είναι αλήθεια. Καλό χειμώνα λοιπόν!! Να είστε όλοι καλά!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Με έκανες εδώ και καιρό και σκάω από τη ..ζήλια μου και έβγαλα από το μπαούλο τις βελόνες και ψάχνω για μαλλιά!!Να δούμε τι στο καλό θα φτιάξω.

Pepi είπε...

Σούπερ!!! Και το σκουφί και τα ζεστά παντοφλάκια!! Γεια στα χέρια σου, Κατερίνα! Να'χεις μιαν όμορφη εβδομάδα με χαριτωμένες δημιουργίες!

Katy είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα! πανέμορφο το σετάκι σου! μπράβο σου και καλή συνέχεια!!!
Φιλάκια!!!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Τι να θαυμάσει κανείς πρώτα...
Το μοντέλο, τα δημιουργήματα ή την εργατικότητα και την εφευρετικότητα της δημιουργού;
Μπράβο...

Anna είπε...

Lovely !
Anna

Marina είπε...

Ευχαριστώ....Ευχαριστώ....Ευχαριστώ!!!! Πως μου ξέφυγε το μήνυμά σου, δεν μπορώ να το καταλάβω...!!!
Γιούπι......Γιούπι και ξανά ΓΙΟΥΠΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!