Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Φθινοπωρινό στεφάνι




Αυτό είναι το φθινοπωρινό στεφάνι που έπλεξα την εβδομάδα που μας πέρασε.

 

Για τη βάση του χρησιμοποίησα ένα κουβάρι βαμβακερό νήμα στο οποίο εναλλάσσονται αποχρώσεις του πράσινου, του πορτοκαλί και του σάπιου μήλου.
 

Πάνω του έραψα δυο μικρές πλεκτές κολοκύθες και μερικά φύλλα.
 

Το στεφανάκι είναι παραγγελία από μια φίλη που θέλει να το κρεμάσει στην εξώπορτά της. Μου αρέσει όμως τόσο που μάλλον θα κάνω ένα παρόμοιο και για τη δική μου.
 
 
Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι σε όλους.
 
 
 
 
 

18 σχόλια:

Xris Kat είπε...

υπέροχο το στεφανάκι. Μου άρεσε πάρα πολύ. Ολα, τα χρώματα, οι κολοκύθες, τα φύλλα. σούπερ.
φιλάκια
καλό ΣΚ

Χρυσούλα είπε...

Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!..
Μπράβο Κατερίνα μου!..Εντυπωσιακή και πρωτότυπη η ιδέα του πλεκτού στεφανιού! Να το χαρεί η φίλη σου!

Unknown είπε...

Υπέροχο.!!! Αλήθεια πως τα κατάφερες με τις κολοκύθες?

Memaria είπε...

Είναι πανέμορφο!!
Γεια στα χέρια σου!

Φανή είπε...

Πολύ πλάκα έχουν οι κολοκύθες!!! Θα μου άρεσαν και σαν διακοσμητικά στο τραπέζι, σε διάφορα μεγέθη. Καλό Σαββατοκύριακο!

Marie-Anne είπε...

Ξαναπροσπαθώ να σου αφήσω σχόλιο γιατί το προηγούμενο με πέταξε έξω ο γκούγκλης!!. Σου έλεγα ότι είναι σκέτη γλύκα το στεφανάκι σου, Κατερίνα μου, και ότι θα χαρεί πολύ η φίλη σου. Να φτιάξεις και για σένα ένα και να μας το δείξεις!!
Φιλάκια

syros2js είπε...

"Ζωγράφισες" πάλι!!!
Τί ΤΕΛΕΙΕΣ κολοκύθες είναι αυτές?!
Μπράβο, κούκλα μου!!
Εξαιρετικό το στεφάνι!!!
Φιλιά πολλά!
Καλό Σαββατοκύριακο!

Rena Christodoulou είπε...

ΠΩΠΩ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!
ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ;
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!1

Marie είπε...

Συγχαρητήρια φίλη μου! Είναι φανταστικό! Συμπτωματικά έφτιαξα κι εγώ ένα στεφάνι σήμερα για την πόρτα μου (πέρνα να το δεις) όμως... καμία σχέση με το δικό σου! Πολλά φιλιά!!!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Οι κολοκύθες σου με ξετρέλαναν.
Μπράβο χρυσοχέρα μου.

nikol είπε...

Πλεκτό στεφάνι !! Μα τι όμορφο που είναι και τόσο ωραία τα χρώματα!
Ενα βραβείο για σένα Κατερινάκι μου!
Φιλάκια

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Πολύ τέλειο το στεφάνι !!!!
Μ αρέσει και το χρώμα του πολύ, αλλά και αυτές οι κολοκύθες ....τι επιτυχία !! Μπράβο !!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Εσύ παιδί μου έχεις γίνει..εξπέρ!Σου είπα οτι πλέκω από υφάσματα μακό χακάκια;Ντρέπομαι να τα δείξω ακόμα!

giasmin είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ,ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΛΟΚΥΘΕΣ,ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ!!!
ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

Funky Monkey είπε...

Είναι ΤΕΛΕΙΟ!!!!
Φιλάκια!

Anna είπε...

Très, très, très joli !
Bon weekend !
Anna

Ελένη Φλογερά είπε...

Κατερίνα μου είναι πανέμορφο με τα φθινοπωρινά του χρώματα. Οι μικρές κολοκύθες είναι πολύ χαριτωμένες και ομορφαίνουν το στεφάνι.
Καλό Σαββατοκύριακο!

xarotoart είπε...

Υπέροχο το στεφανάκι Κατερίνα, μπράβο σου!