Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Πλεκτά αβγουλάκια κι ένα καινούριο blog


Όχι που δε θα έπλεκα και αβγουλάκια , μέρες που είναι.
Το νήμα που χρησιμοποίησα είναι ότι περίσσεψε από το μπλουζάκι της Στεργιανής, ενώ στο εσωτερικό τους έχω βάλει αβγά από φελιζόλ για να διατηρούν το σχήμα τους.
 

Η μικρή πεταλουδίτσα στολίζει ανοιξιάτικα το καλαθάκι που θα πάει στους κουμπάρους για το Πάσχα.

-------------------------------

Και τώρα σας έχω ένα μικρό νέο.
Αποφάσισα να φτιάξω ένα καινούριο blog. Φυσικά, το κύριο σπιτάκι μου είναι πάντα εδώ.
Το δεύτερο διαδικτυακό σπίτι μου έχει τίτλο "easy crochet" και μπορείτε να φανταστείτε τι θα περιέχει.
Σας περιμένω για την πρώτη επίσκεψη στο http://myeasycrochet.blogspot.gr

Καλή Μεγάλη εβδομάδα εύχομαι σε όλους.
 

21 σχόλια:

Momma's daily life είπε...

α καλα! φαντασου αγαπη στο πλεξιμο για να φτιαξεις και αυγουλακια! με γεια το νεο σου μπλογκακι!αν παντος μας μαθεις βημα βημα πλεξιμο θα σε παρακολουθω εναγωνιως!
αν και η αληθεια ειναι οτι με εχει καταστρεψει η μαμα μου που ξερει τοσο καλα και πλεκει τα παντα!

Katrina είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!!!

Pepi είπε...

Ομορφα τα πλεκτά σου αυγουλάκια! Και του χρόνου να'σαι καλά! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!

Κυριακή-Κορίνα Δημητρουλάκη είπε...

Καλέ ,άσε κάτω το βελονάκι!Έχει γίνει προέκταση του χεριού σου...!!!!χι χι χι χι
Κατερινάκι μου,πάλι υπέροχα πραγματάκια έκανες!
Και του χρόνου με υγεία!!!
Φιλιά!

mirsini's creations είπε...

Καλησπέρα Κατερίνα !!! Τί όμορφα και γλυκά τα πλεκτά σου αυγουλάκια και η πεταλουδίτσα !!!! Σε θαυμάζω πολύ που τόσο γρήγορα έγινες εξπέρ στο πλέξιμο !!!! Καλορίζικο το καινούριο σου blog για το πλέξιμο !!! Θα του κάνω την πρώτη μου επίσκεψη !!!
Φιλάκια πολλά !!! Καληνύχτααα !! :)

Unknown είπε...

Πανέμορφα τα αυγά σου!!!!

astroneraidoula είπε...

Καλορίζικο το καινούργιο σπιτάκι σου! Βρε Κατερίνα, είσαι μεγάλο ταλέντο! Τι όμορφα τα αυγουλάκια σου και η πεταλούδα τέλεια! Μήπως μπορείς να μου δώσεις τις οδηγίες για την πεταλούδα;

Unknown είπε...

Η δημιουργία δεν σταματάει ε? Πολύ χαρούμενα αυγουλάκια !!!!!!!
Καλό Πάσχα. Φιλάκια!!!

Marsia Bramucci είπε...

Πανέμορφα τα αυγουλάκια σου αλλά και το νέο σου σπιτάκι από το οποίο έρχομαι τώρα....
Πολλά φιλάκια...

κατερινα είπε...

τι όμορφα αυγουλάκια!!!καλή αρχή σε ότι κάνεις Κατερινάκι!!!!περιμένουμε με αγωνία!!

Funky Monkey είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα! Πανέμορφα και σε ωραία χρώματα τα αυγουλάκια σου!
Καλορίζικο το νέο σου σπιτάκι... ευκαιρία να κάνω μαθήματα στην πλεκτική (που είμαι ανίδεη). Φιλάκια, καλό Πάσχα!

Anna είπε...

ADORABLE !!!!
Bonne journée !
Anna

Handmade by Mika είπε...

Χρονια πολλα και καλη Ανάσταση!!!
Τα πλεκτα αυγουλακια πολυ γλυκα!!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Τελευταία βλέπω εχεις τρελαθεί στο πλέξιμο! Πρώτη φορά βλέπω αυγά με πλέξιμο! Πολύ γλυκούλικα γίνανε!
Kathy by anthomeli

Unknown είπε...

wow!!!!!!!!Είναι τέλεια Κατερινάκι!!!!
…….(¨`•.•´¨)…..….l | /
(¨`•.•´¨).¸.•´—— (ړײ) —
.`•.¸.(¨`•.•´¨)….… / | l
(¨`•.•´¨).¸.•´
.`•.¸.•´.•´
……`•´¸
………..)
……¸.•´
…..(
……`•.¸
………..Καλό μήνα και Καλό Πάσχα!!
Πολλά φιλιά

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Πανέμορφα...Λάτρεψα τα χρώματα τους..Καλή επιτυχία στο νέο σου μπλογκοσπιτάκι ..Καλό Μήνα,Καλό Πάσχα

debbgoud είπε...

υπέροχα!!!!καλό Πάσχα!

Μαρία Έλενα είπε...

Είναι πολύ όμορφα
Καλό μήνα
Φιλάκια ...

Art4life είπε...

δεν νομίζω ότι κάποιος περίμενε κάτι λιγότερο από εσένα...υπέροχα!!!!
καλορίζικο το καινούριο μπλογκ!!!
καλό μήνα
καλό πάσχα!!!

STARDUST είπε...

Πολύ όμορφα! Καλό μήνα γλυκιά μου!

Δέσποινα είπε...

Όμορφα τα πλεκτά αυγά σου! Καλή αρχή!
Καλή Ανάσταση!