Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Λατρεύουμε Τα Παγωτά

Είναι γεγονός ότι αγαπάμε τα παγωτά οικογενειακώς.
 
 
Αν το ίδιο ισχύει και για σας ,κρεμάστε τα στο παιδικό δωμάτιο.
Αυτή είναι η παιδική χειροτεχνία που προτείνω για το Σαββατοκύριακο.



Είναι πανεύκολη ,αφού χρησιμοποιούμε μόνο χαρτόνι και ξυλάκια παγωτού. Είναι όμορφο τα παιδιά να διακοσμούν μόνα τους το δωμάτιο τους με πράγματα που αγαπούν, δε νομίζετε;
 

Και μια μικρή συνέχεια στις θαλασσινές μινιατούρες που πλέκω. Ένα κοχυλάκι και δυο αχινοί.
Ακολουθεί και συνέχεια........
 
Ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο εύχομαι σε όλους.
 
 

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Κατερινάκι χρυσοχέρα!!!!

syros2js είπε...

Like!!! Like!!! Like!!!
Και για τα παγωτά κ' για τις προτάσεις σου!!!
ΧΑΧΑ!!!
Φιλάκια!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!

Marsia Bramucci είπε...

Υπέροχα όλα Κατερινάκι μου.. Φιλιά πολλά... ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο και σε σένα...

Memaria είπε...

Όλα πανέμορφα...

Αν θες πέρνα κι από δω για το giveaway που έχω!
http://mytripssonblog.blogspot.gr/2013/03/blog-post_21.html

Φιλιά πολλά...καλό Σαββατοκύριακο!!

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Τί λαχταριστά παγωτά είναι αυτά!!! Όλο γλύκα να είναι τα όνειρα του μικρού σου κάτω από τις αγαπημένες λιχουδιές των παιδιών! :)
Καλά τα πλεκτά σου δεν τα συζητώ!!! Πανέμορφα!!
Καλό Σαββατοκύριακο!

Κυριακή-Κορίνα Δημητρουλάκη είπε...

Πολύ καλοκαιρινή ανάρτηση,Κατερινάκι!Το μυαλουδάκι τρέχει στις παραλίες και τα χρυσά σου χέρια κάνουν κουκλίστικα καλούδια!Μπράβο,μπας και συνεπάρεις κι εμάς που έχουμε πιο βαρύ mood...Φιλιά!

Unknown είπε...

παγωτά....μούρλια Κατερινάκι
Πλεκτά?Τι να πω?Απίθανα είναι.ΕΙΣΑΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ!!!
Καλό μήνα και καλό σβκ-)
φιλιά

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Βρίσκομαι στο στοιχείο μου ως δελφινάκι που είμαι :) Καλοκαιρινή ανάρτηση..λατρεύω παγωτάκι..και τα κοχυλάκια μου αρέσουν...περιμένω με αγωνία να δω τα επόμενα πλεκτά σου (μπας και εδώ και κανά συγγενούδι μου χαχα)
Φιλούθκια και καλό σ/κ

Nena είπε...

Πολύ καλή ιδέα! Δεν παχαίνουν κιόλας....χι χι

Xris Kat είπε...

Άυτή η ανάρτηση μου άνοιξε την όρεξη... και για παγωτάκι... και για παραλία....

Ανώνυμος είπε...

Αυτα ειναι!!!!
Μπραβο Κατερινα μια χαρα τα φτιαξατε ειναι τελεια πολυ ομορφη ασχολια με τα μικρα και τελεια διακοσμηση δωματιου!!!
Παγωτα παντου και που να ερθει το καλοκαιρακι πο πο ποσα παγωτα θα φαμε παλι,,, Ειναι τα αγαπημενα μας δροσερά γλυκα....
Φιλακια πολλα!!!!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Αύριο θα φτιάξω το πρώτο παγωτό για φέτος...
Ώρα του είναι...
Να σου πω την αλήθεια παιδιά μικρά δεν έχω για να διακοσμήσω παγωτά, οπότε καλύτερα να φτιάξω αληθινό παγωτό να το ευχαριστηθώ γευστικά

Funky Monkey είπε...

Τέλεια!!!!!

myStickland είπε...

Τι τέλεια ιδέα;
Και ποιος δεν αγαπάει τα δροσερά παγωτάκια;
σούπερ!!

υ.γ.έλαβες μέρος στο giveaway?
http://mystickland.blogspot.gr/2013/04/mystickland.html

kisses*

Εύη είπε...

Καλημέρα! Πολύ μου αρέσει που έφερες την άνοιξη στο blogοσπιτάκι σου! Οσο για τα παγωτά πολύ καλή ιδέα μόνο που εγώ προσπαθω να τα αποφύγουμε ακομα οπότε θα τα φτιάξω αλλά με καθυστέρηση για να μην τους μπαίνουν από τώρα ιδέες! Τα κοχυλάκια είναι τέλεια! Απορώ με την υπομονή σου πάντως!