Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Δωράκι , Βραβείο Και Πολλή Κούραση....

 Δεν ξέρω αν έχετε θαυμάσει ήδη τα "Ανοιξιάτικα καδράκια" της Ελένης.......
 
 
........πάντως ένα από αυτά είναι πια δικό μου. Ελένη μου χίλια ευχαριστώ για το ανεπάντεχο δωράκι. Βρήκε τη θέση του αμέσως στον τοίχο του δωματίου των κοριτσιών.
 


Τις τελευταίες μέρες πήρα και το παραπάνω βραβειάκι. Αυτή τη φορά ,μου το χάρισαν  η Κυριακή από το "Χειρός επιχειρήματα" και η Σόφη από το "Όσα φέρνει ο νους". Ευχαριστώ πολύ κορίτσια και συγνώμη που άργησα να το αναρτήσω αλλά έπεσε πολύ δουλειά  στο σπίτι.
 
Λίγο τα ψώνια για το Πάσχα και τα κουμπαρούδια, λίγο η ανοιξιάτικη φασίνα που τελειωμό δεν έχει, λίγο και το βελονάκι που έχει γίνει πια προέκταση του δεξιού μου χεριού, παραμέλησα κάπως τη διαδικτυακή μου παρέα. Περιμένω τις διακοπές για να αναπληρώσω.
 Πολλά φιλιά σε όλες.

13 σχόλια:

κυκλάμινο είπε...

να χαρείς τα δωράκια σου Κατερίνα μου Φιλάκια

syros2js είπε...

Να χαρείς δωράκια, βραβειάκι, οικογενειακές στιγμές κ'... βελονάκι!!!
;-)
Φιλάκια, Κατερινάκι!!!

Κυριακή-Κορίνα Δημητρουλάκη είπε...

Με γειες τα δώρα και μη στενοχωριέσαι για τίποτα!Κάνε εσύ τις δουλειές σου κι εμείς εδώ είμαστε!!!!Φιλιά!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!
ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!
ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

Xris Kat είπε...

Με γειά το δωράκι Κατερινάκι....
Να το χαρούν τα κορίτσια σου.
Φιλάκια

vasolefk είπε...

kalispera na to xarhs mai ygeia to dwraki soy to ajizhs filia.....

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Πολύ όμορφο το δώρο της Ελένης..να το χαρείς

ΠΛΕΚΤΟΚΟΡΙΤΣΟ είπε...

Όμορφο το καδράκι, εύχομαι πολλά ακόμα βραβεία και να απολαύσεις τις διακοπές σου. Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη

ΦΛΩΡΑ είπε...

Ωραίο το δωράκι, εξ ίσου ωραία και τα βραβειάκια...
Τελείωνε πια με το βελονάκι... δεν κουράστηκες;

κορδονέτο είπε...

Να χαρείς το δωράκι σου,αλλά και το βραβειάκι σου! Καλό βράδυ!

nikol είπε...

Πάντα τα πινακάκια της Ελένης είναι υπέροχα , να το χαρείς μαζί με τα βραβεία σου
φιλιά

Funky Monkey είπε...

Να χαρείς το δώρο σου και το βραβείο!! Πολλά φιλιά!

Ελένη Φλογερά είπε...

Κατερίνα ελπίζω να άρεσε το πινακάκι στα κορίτσια σου.
Φιλάκια!