Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Βραβείο Και Παιχνίδι Μαζί



Ένα καινούριο βραβειάκι ήρθε στο σπιτάκι μου. 
Το χάρισε η Gina από τα "Θαλασσόξυλα και άλλα" και την ευχαριστώ πολύ πολύ.


Το χαριτωμένο αυτό βραβειάκι συνοδεύεται και από παιχνίδι ερωτήσεων τις οποίες απαντώ αμέσως
  1. Ποια είναι η αγαπημένη σου ράτσα σκύλου?
Δεν έχω καποια αγαπημένη ράτσα.Μου αρέσουν όμως τα μεγάλα σκυλιά.
  2. Σε ποιο ζώο έχεις ιδιαίτερη αδυναμία?
Στα άλογα θα έλεγα.Είναι πανέμορφα και δυναμικά.
  3. Έχεις κατοικίδια και αν ναι τι ζωάκια είναι?
Δεν έχω κατοικίδια ζώα. Θεωρώ πως είναι μεγάλη ευθύνη.
  4. Εσύ πως περνάς τα απογεύματά σου με τις καλύτερες σου φίλες?
Δυστυχώς έχουν μειωθεί στο ελάχιστο τα απογεύματα με τις φίλες μου. Όταν όμως συμβούν συμπεριλαμβάνουν βόλτα στα μαγαζιά, καφεδάκι και κουτσομπολιό. 

Με τη σειρά μου να χαρίσω το παιχνιδοβραβειάκι
στην Γεωργία από το www.armoniaart.blogspot.gr
στη Χρυσούλα από το www.diaxirosxrysa.blogspot.gr
στη Χριστίνα από το www.mpixlimpidokatastasi.blogspot.gr
στην Αλεξάνδρα από το www.okipostisfantasias.blogspot.gr
και στην Ρούλα από το www.smaragdenia-roula.blogspot.gr


20 σχόλια:

Unknown είπε...

Κατερινάκι μου, σ΄ευχαριστώ για τη προτίμηση.Το συγκεκριμένο βραβειάκι μου το έχουν δώσει ξανά, αλλά για σένα και θα το στολίσω και θα απαντήσω ξανά.Φιλούδια!

Unknown είπε...

Ευχαριστω γλυκο Κατερινακι για το βραβειο, μου αρεσει πολυ!
Να περνας καλα!!
Φιλακια πολλα!!!

Ανώνυμος είπε...

συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!! περνά από το σπιτάκι μου έχεις κ εκεί βραβείο στην ανάρτηση Bazzar!!!

Χρυσούλα είπε...

Εύχομαι να το χαρείς το βραβείο σου Κατερίνα!...
Σ`ευχαριστώ που το χαρίζεις και σε μένα!...Θα κάνω σχετική ανάρτηση...
Καλή σου μέρα!

Taelia88 είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Εύχομαι να πάρεις πολλά ακόμη!
Καλή σου ημέρα!

DIMI είπε...

Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο!Καί σέ άλλα πολλά!!Καλό απόγευμα!!

showgirl είπε...

3 στα 4 πετύχαμε! Καλό σκορ!!! Βλέπεις εγώ έχω κατοικίδιο.

Καλό απόγευμα!

wild rose είπε...

Συγχαρητήρια!Να τα χιλιάσεις!!!!

Ανώνυμος είπε...

Έχεις βραβείο!!!
http://beautystr.blogspot.gr/2012/09/blog-post.html

Mania είπε...

Εύχομαι να πάρεις πολλά ακόμη!!Σου αξίζουν!!Φιλάκια!!

Pepi είπε...

Μπράβο για το βραβείο σου! Πάντα τέτοια! Καλή εβδομάδα να'χεις! Φιλάκια!

xeiropoiein είπε...

Να το χαίρεσαι το βραβειάκι σου και σε ευχαριστώ πολύ, πολύ που το χαρίζεις και σε εμένα!!! :)

ADesign είπε...

Thank u for visiting my blog and for following ^^
I follow u back :)

Δημιουργία είπε...

Ομορφο το βραβειο σου.Καλη εβδομαδα να εχεις.

Anna είπε...

Très chic le bracelet !
Bonne semaine.
Anna

vivi ka είπε...

Συγχαρητήρια! Εύχομαι πολλά πολλά ακόμα.
Καλή εβδομάδα! Φιλιά!!

Yadi García είπε...

Enhorabuena por tu premio,,,yo también pienso que tener mascotas es mucha responsabilidad,,,,,,En mi blog tienes otro premio,,,,espero que te guste,,,si te apetece puedes pasar por mi blog,,,,besitos,,bye bye

Φιλία είπε...

Πέρασα για καλή βδομάδα!!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Βραβείο για τα ζωακια;;.... ναι μου αρέσει...και θα σου απαντησω... σε ευχαριστώ πολύ ΚΑΤΑΕΡΙΝΑΚΙ μου..και σενα ενα μπραβο...για το συγκεκριμενο βραβείο
λοιπόν....
1)στην ερώτηση ποια ράτσα μου αρέσει...
ολα τα σκυλακια..και προπαντώς εκεινα που δεν έχουν αφεντικά...
2)Σε ποιο ζώο εχω αδυναμία;...
μου αρέσουν τα καναράκια...
3) αν εχω κατοικίδιο;;;
ναι.. ενα καναρακι....
4)πως περνω τα απογευματα μου;;
μα φυσικά μαζί με την δικιά σας παρεα΄εδώ μεσα και μου αρέσει τρελλά..
Κατερινακι μου το βραβείο σου θα το βαλω στο πλαι στο μλποκ μου μολις τα καταφέρω....φιλώ σε.. καλή εβδομαδα..να έχεις..

evonita είπε...

Συγχαρητήρια!!! Καλό βράδυ!!!