Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Το Πράσινο Χρώμα Με Ηρεμεί


Στο μυαλό μου έχω συνδυάσει τις εποχές με διάφορα χρώματα. Ο Χειμώνας  είναι λευκός, η Άνοιξη έχει τις αποχρώσεις του ροζ-μωβ, το Καλοκαίρι είναι φυσικά γαλάζιο και το Φθινόπωρο είναι πράσινο, βαθύ πράσινο.



 Είχα κρατήσει αυτό το μπουκάλι γιατί μου αρέσει πολύ το σχήμα του με σκοπό κάτι να κάνω. 
Αποφάσισα λοιπόν να το ντύσω φθινοπωρινά.


Το κουστουμάκι του είναι φτιαγμένο από πράσινο πλακέ δερμάτινο κορδόνι το οποίο τύλιξα γύρω του.


Και με ότι περίσεψε, έφτιαξα κι ένα βραχιολάκι για μένα.

Τελικά και το φθινόπωρο είναι όμορφο!


30 σχόλια:

The red button είπε...

Φυσικά και το φθινόπωρο είναι όμορφο!
Πολύ ωραία η ιδέα σου να ντύσεις αυτό το μπουκαλάκι.
Να έχεις μία όμορφη μέρα;)

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΠΑΛΤΟΥΔΑΚΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ!!!
ΑΑ!!!ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΧΙΛΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!
ΦΙΛΙΑ!!!!!!

purpleleath είπε...

Τέλεια και τα δύο!!!! Πολύ μου αρέσει η σημερινή σου ανάρτηση!!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Η θερμοκρασία έχει πέσει, οπότε καλά έκανες και έφτιαξες αυτό το όμορφο κουστούμι για το μπουκάλι...τι να ξεπαγιάσει έτσι γυμνό που ήταν!
Φιλάκια!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Καλημέρα Κατερινάκι μου!!!!!!!
Μου αρέσει η ιδέα σου!!!!!
Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

giasmin είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΕΧΩ ΑΡΚΕΤΑ.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΦΙΛΑΚΙΑ !!!!!!!!!!

vivi ka είπε...

Το πράσινο είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα. Οπότε δεν θα μπορούσε να μην μου αρέσουν και οι δυο δημιουργίες σου.
Να έχεις μια όμορφη μέρα!!

Pinelia είπε...

Τέλειο!Ό,τι πρέπει για να το γεμίσεις με σπιτικό λικέρ και να το κάνεις ένα όμορφο δωράκι!!

Parents Land Gr είπε...

Φανταστικο δεσιμο!!!Ακομα προσπαθω να καταλαβω τον τροπο.

annettaspace είπε...

Πολύ όμορφο το παλτουδάκι, μου αρέσει η ανακύκλωση και η αξιοποίηση παλιών πραγμάτων. Μπράβο Κατερινάκι, φιλιά

nasia είπε...

Ωραία σκέψη!!! Καλό Φθινόπωρο!!!

dimitra είπε...

Πολύ όμορφα το έντυσες!Καλό φθινόπωρο σε όλους μας..

Maria είπε...

Γεια σου Κατερίνα μου!!!του έδωσες του μπουκαλιού μια δεύτερη ευκαιρία!!!!το έκανες πολύ όμορφο!!!πολύ όμορφη ιδέα!!

Pepi είπε...

'Ομορφη η καινούρια αμφίεση του μπουκαλιού! Είναι πολύ καλόγουστη! Το πράσινο είναι γλυκό γήινο χρώμα! Να'σαι καλά, Κατερίνα μου!

Unknown είπε...

Καλημέρα Κατερινάκι, ακόμη μια υπέροχη δημιουργία σου!!!!! πάντα περνώ από το σπιτάκι σου ακόμη και αν δεν αφήνω σχόλιο!!!!!

Δημιουργία είπε...

Τα ταιριαξες ομορφα και τα δυο.Το βραχιολακι σου εγινε πολυ γλυκο και Φθινοπωρινο.

DIMI είπε...

Πολύ όμορφο έγινε τό μπουκάλι Κατρινάκι!Καί σέ μένα αρέση πολύ τό πράσινο χρώμα!Καλό απόγευμα!

debbgoud είπε...

πολύ κομψό!

Taelia88 είπε...

Πολύ όμορφο έγινε το μπουκάλι σου!! Μου αρέσει πολύ το πλέξιμο του κορδονιού! Φανταστικό!! Αλλά και το βραχιολάκι σου άλλο πράγμα!!
Καλό βράδυ να έχεις!!

Katrina είπε...

Υπεροχα Κατερινακι μου!!!! Το φθινοπωρο ειναι η αγαπημενη μου εποχη!!!!Καλο σου βραδυ!!!!

Φιλία είπε...

Το φθινόπωρο το αγαπώ όσο και την άνοιξη... Οι δυο αγαπημένες μου εποχές!
Το μπουκαλάκι σου το έντυσες πανέμορφα... και τι τέλεια δουλειά!!!
Φιλιά Κατερινάκι...

Χριστίνα Ευσταθιάδου είπε...

έχεις βραβείο
http://christinaeseyes.blogspot.gr/p/awards.html

Συνταγές, αναμνήσεις, στιγμές είπε...

Καλημέρα! Σου έχω δωράκι! http://tetradiosyntagon.blogspot.gr/2012/09/christina.html

wild rose είπε...

Καλημέρα,Κατερινάκι!!Υπέροχο έγινε!!Του πάει το πράσινο!

Fotini Crafthappy είπε...

Πώπωωωωω, τί μοντελάκι είν' αυτό ;;;

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφα είναι όλα
Φιλάκια ...

Χρυσούλα είπε...

Πολύ όμορφο είναι το φθινόπωρο Κατερίνα μου!...ούτε κρύο ούτε ζέστη....σ`αυτή την εποχή νοιώθω πιο άνετα απ`όλες....
Το μεταμορφωμένο μπουκαλάκι είναι πολύ όμορφο!
Καλή συνέχεια!

Ανώνυμος είπε...

Τι τελειο που εγινε!!!!! κ εμενα το πρασινο χρωμα ειναι το χαλαρωτικο μου!!!!

evonita είπε...

τέλειο το κοστουμάκι!!! :) είναι ωραίο χρώμα το πράσινο, πολύ χαλαρωτικό! φιλάκια!

giota είπε...

παρα πολυ ομορφο τοφινοπορινο ντυσιμο !και το βραχιολη υπεροχο!φιλακια!