Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Επιστροφή Στην Καθημερινότητα



Οι γιορτινές μέρες τελείωσαν και επιστρέψαμε στους καθημερινούς ρυθμούς μας.
Ευτυχώς όλα έγιναν πιο ευχάριστα ,αφού δέχτηκα τρία καινούρια βραβειάκια.


  Το πρώτο ήρθε από το www.beautystr.blogspot.com ,ένα υπέροχο blog με πολλές και καλές συμβουλές ομορφιάς για μας.


Σύμφωνα με τους κανονισμούς πρέπει να σας αποκαλύψω 7 πράγματα για μένα! Για να δούμε.....
  1. Λατρεύω τον ήλιο και το καλοκαίρι.
  2. Μιλάω συνήθως δυνατά και κάνοντας χειρονιμίες.
  3. Διαβάζω κάθε μέρα πριν κοιμηθώ.
  4. Δεν τρώω πια τα νύχια μου.
  5. Τραγουδάω συνέχεια,και όχι μόνο στο μπάνιο.
  6. Έχω τρία παιδάκια που είναι η ζωή μου.
  7. Δημιουργώ , άρα υπάρχω.
 
 
Τα δυο επόμενα ήρθαν από τη Γαλλία και το www.annasimplecrochet.blogspot.com Άλλο ένα υπέροχο blog που αχολείται κυρίως με δημιουργίες από βελονάκι.
 
και

 
Οι κανόνες που ακολουθούν το πρώτο από τα δύο είναι να σας αναφέρω 3 πραγματα που μου αρέσει να τρώω. Και αυτό είναι πανέυκολο:  παγωτά, παγωτά, παγωτά.
 
Με τη σειρά μου να χαρίσω και τα τρία βραβεία στα
 
 
 
 
 

19 σχόλια:

Χρυσούλα είπε...

Να τα χαίρεσαι τα βραβεία σου Κατερινάκι! Να περνάς όμορφα!

Stone είπε...

Καλη εβδομαδα και μπραβο για τα βραβεια!

Elena είπε...

Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου Κατερινάκι μου και εύχομαι να τα χιλιάσεις γιατί τ'αξίξεις πραγματικά! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνεις.... πραγματικά με συγκινείς! Με μεγάλη χαρά θα πάρω το βραβείο! Να'σαι πάντα καλά! Πολλά φιλάκια!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΑΝΤΕ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΣΟΥ ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!!!!ΒΕΒΑΙΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΧΑΡΗΚΑΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΔΩΡΙΖΕΙΣ!!!!!!!!
ΤΙΜΗ ΜΑΣ!!!!!!!
ΠΑΓΩΤΑ Ε; ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ....
ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!!!!!!
ΦΙΛΙΑ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!
ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΑ!
ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ!
ΣΤΟΥΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΥΣ!
ΣΤΟΝ ΑΝΩ ΒΟΛΟ!!!!!!
ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ!!!!!!
ΣΕ ΟΛΟ ΓΕΝΙΚΑ!!!!!!!!!!!ΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΩΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΗΜΕΡΗΝΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΑΓΩΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!
ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ !!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

Μαρία είπε...

με γεια Κατερινιω μου..ολα σου αξιζουν..να σε καλα..ομορφη βδομαδα..σε φιλω

Daphnofila art jewelry είπε...

Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου.Καλή επιστροφή στην καθημερινότητα.Καλό βράδυ.

Giota Exairetico είπε...

Καλησπέρα Κατερινάκι μου και καλή εβδομάδα! Πάντα τέτοια και αξίζεις να τα χιλιάσεις τα βραβειάκια σου :) Ο τίτλος της ανάρτησης σου μου ταιριάζει απόλυτα! Αν και λίγο αγχωτική η σημερινή ημέρα, τα ξέχασα όλα μονομιάς από την χαρά μου όταν είδα το μηνυματάκι σου για το βραβείο!Σ' ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις για τα βραβειάκια, μου δίνεις μεγάλη χαρά! Φιλιά :)

Φιλία είπε...

Να είσαι καλά και πάντα να τραγουδάς! Καλορίζικα τα βραβεία σου
Φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου! Να τα χαίρεσαι και με το καλό να πάρεις πολλά πολλά ακόμη!!!

Eustathia είπε...

Κατερινάκι μου i am back!!!!!!! Τι κάνεις??? Χρόνια πολλά!!!!!! Ελπίζω να είσαι καλά....δεν έχω προλάβει να διαβάσω τις αναρτήσεις σου καθώς σήμερα μπήκα μετά από ένα μήνα στα δρώμενα των blogs....έχω χάσει την μπάλα και δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω.......Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρων σου και για το μηνυματάκι σου.........Πολλά βραβεία βλέπω...σου εύχομαι ακόμη περισσότερα!!!!!!!!


Μάκια σου!!!!!!

Niatta είπε...

Με τόσα όμορφα blogs που να μείνει καιρός να φάμε τα νύχια μας;
Να χαίρεσαι τα βραβεία σου!

Madlen είπε...

Να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου!!
Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια για τα βραβειά!!! Να έρθουν κι άλλα πολλά πολλά!!!

Sophie είπε...

Καλώς σε βρήκα Κατερινάκι στο όμορφο σπιτάκι σου!!!Να χαίρεσαι τα βραβεία σου και σε περιμένω και στο δικό μου σπιτάκι να τα λέμε!!!Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!

Sophie είπε...

Κατερίνα συγνώμη εμείς τα έχουμε ξαναπεί απλά μπέρδεψα το μπλογκ σου με άλλο συμβαίνουν αυτά λόγω κεκτημένης ταχύτητας χα χα χα!!!Φιλάκια!!!

Pepi είπε...

Να τα χαίρεσαι τα δωράκια, που άλλωστε σου αξίζουν! Φιλιά πολλά, Κατερινάκι!

mary's crafts είπε...

Kατερινακι μου,καλοριζικα τα βραβεια σου!! Κι αλλα πολλα σου ευχομαι να παρεις!!!! Φιλακια πολλα!!!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Αχχ να το χαρώ! Πανέμορφο. Το μωρό. Υπέροχο. Και η πεταλούδα άπαικτη!!!