Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Μια Αραβική Παροιμία Και Ένα Ακόμη Βραβείο

Πρόσφατα ανακάλυψα ένα blog ποικίλης ύλης που ασχολείται με διάφορα θέματα τα οποία έχουν μεγάλο ενδιαφέρον.
Είναι το www.mazi-xeri-xeri.blogspot.com .H Eλένη μετέφρασε για μας μια παλιά Αραβική παροιμία την οποία θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας.

Μη λες όλα όσα ξέρεις ,γιατί όποιος λέει όλα όσα ξέρει συχνά λέει αυτό που δεν ταιριάζει
Μη κάνεις όλα όσα μπορείς ,γιατί όποιος κάνει όλα όσα μπορεί συχνά κάνει αυτό που δεν πρέπει
Μη πιστεύεις όλα όσα ακούς ,γιατί όποιος πιστεύει όλα όσα ακούει συχνά κρίνει αυτό που δεν είδε/αυτό που δεν ξέρει
Μη ξοδεύεις όλα όσα έχεις ,γιατί όποιος ξοδεύει όλα όσα έχει συχνά ξοδεύει όσα δεν μπορεί.







Να σας παρουσιάσω ένα καινούριο βραβείο που μου χάρισε χθες η Έλενα από το www.oti-mas-aresei.blogspot.com


Μου αρέσει πολύ ο τίτλος του: Για όμορφα blogs με αυτό το κάτι παραπάνω......

Θα το προσφέρω με τη σειρά μου με μεγάλη χαρά
στην Σπυριδούλα από το www.handmade-by-spyridoula.blogspot.com
στην Χρυσούλα από το www.diaxirosxrysa.blogspot.com
στην Demi από το www.demi-life.blogspot.com
στις Μαρία και Ελένη από το www.marileni2.blogspot.com
και σε μια καινούρια φίλη τη Στέλλα από το www.stellamark.blogspot.com

Kαλή σας ημέρα


20 σχόλια:

Rena Christodoulou είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΠΑΡΟΙΜΙΑ!!!!!!!!!
ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΙ ΚΑΤΙ ΞΕΡΑΝΕ!!!!!!!
ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΝΑ ΜΑΙΛ!
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ !!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

SPYRIDOULA είπε...

Καλησπέρα!!!Υπέροχη η παροιμία και συγχαρητήρια για το τόσο όμορφο βραβείο!Εύχομαι να τα 1000σεις τα βραβεία σου!Σε ευχαριστώ πολύ και για την τιμή να το μοιραστείς μαζί μου !!!Να είσαι καλά και καλή συνέχεια!

Owl Mommy Βέρα είπε...

Πολύ ωραία η παροιμία!
Καλό απόγευμα!

Φιλία είπε...

Σοφή η παροιμία....
Συγχαρητήρια για το βραβείο
Φιλιά

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ξέρεις οτι ο πατέρας του ..παππού μου δηλαδή ο προπάππους μου ήταν Άραβας!Λοιπόν ο παππούς μου όλο έλεγε παροιμίες και γνωμικά.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Σοφή η παροιμία, ας μας βάλει όλους σε σκέψεις!
Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!
Καλό βράδυ!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ μου πολύ σοφα λόγια ...να τα ακούμε... ειχες δεν είχες όμως πήρες πάλι το βραβειο σου ..μπραβο παιδί μου...πάντα τέτοια...και στα κορίτσια όλα... πολλα φιλακια..

Madlen είπε...

Πολύ ωραία παροιμία!
Κάτι που άκουσα πρώτη φορά!
Να χαίρεσαι το βραβειάκι σου!
Καλό βράδυ!!

Kiki Aposeki είπε...

Κατερινάκι, σοφή η παροιμία που μας έβαλες στην ανάρτησή σου... !!! Καλό μήνα να έχεις κοριτσάκι μου, σε φιλώ!!!!

Stella's Κουζινομπερδέματα είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι.
Είσαι πολύ γλυκιά που με σκέφτηκες.
Με συγκινείς.
Σε ευχαριστώ.

peggy είπε...

Γειά σου κατερινάκι με γειά το καινούργιο βραβείο!!βρε κατερίνα μου ήθελα να σε ρωτήσω για μια κόλλα ντεκουπάζ για τα πασχαλινά αυγά που τρώγεται...αν έχεις κάνει τέτοια ανάρτηση κάπου βάλε μου το link σε ευχαριστώ!!καλή σου μέρα!!

peggy είπε...

κάτι βρήκα νομίζω με ασπράδι αυγού??θα πετύχει ή θα με παιδέψει??θέλω τη γνώμη σου!!φιλιά!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Ναι , με ασπράδι αυγού γίνεται και είναι πανεύκολο.

despina είπε...

Σοφές παροιμίες!!!!συγχαρητήρια για το όμορφο βραβείο!!!!φιλιά!!!!

Χρυσούλα είπε...

Σοφή η παροιμία! Πολύ όμορφο το βραβείο σου συγχαρητήρια να το χαίρεσαι!!! Εγώ πάντως χαίρομαι!!!
και η αιτία είσαι εσύ με το βραβείο που μου χαρίζεις!! Καλή σου μέρα!

Christina Perraki είπε...

Γειά σου Κατερινάκι!
Σοφοί και οι Άραβες!
Δυστυχώς δεν πρόλαβα τον μωβ διαγωνισμό (είδα λίγο αργά το σχόλιο στο blog μου). Δεν πειράζει φαντάζομαι θα υπάρξουν και άλλοι!
Χριστίνα
http://www.fauxbilicious.blogspot.com

Elena είπε...

Σοφή παροιμία, Κατερίνα μου! Συγχαρητήρια για το υπέροχο βραβείο σου και πολλά φιλιά!

Demi είπε...

Σοφή η παροιμία! μπράβο για το βραβειο σου και σευχαριστώ πολύ που μου το χαρισες !!!φιλιά!

Μαρία είπε...

να σαι καλα κοριτσι..σ'ευχαριστουμε..πολλα φιλια απο την Κικη και απο μενα..

carmencreazioni είπε...

Auguri di serena Pasqua a te e i tuoi cari!!