Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Το πρωτο μου πλεκτο πορτοφολακι


 Μόλις έπλεξα το πρώτο μου πορτοφολάκι και μου αρέσει πολύ.
 
 
Τα έβλεπα αυτά τα γλυκούλια πορτοφολάκια στις βόλτες μου στο internet και τα ζήλευα.΄Επρεπε να κάνω κι εγώ ένα οπωσδήποτε. Δυστυχώς δε βρήκα πουθενά οδηγίες κι έτσι άρχισα να πειραματίζομαι μόνη μου.
 
 
Προμηθεύτηκα μεταλλικούς σκελετούς και άρχισα τις δοκιμές. Ακόμα δεν είμαι απόλυτα ικανοποιημένη από το σχήμα του και γι' αυτό δε σας δείχνω αναλυτικά τη διαδικασία.
 
 
Μου αρέσουν όμως ιδιαίτερα τα χρώματα και η πλέξη και, επειδή δεν άντεχα άλλο ένα ξήλωμα, το κράτησα έτσι .
 
 
Όταν κατασταλάξω σε συγκεκριμένο σχήμα και μέγεθος θα κάνω μια καινούρια ανάρτηση.
 
Μέχρι τότε ,εύχομαι σε όλους μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα.
 
 
 


 
 

43 σχόλια:

Κυριακή-Κορίνα Δημητρουλάκη είπε...

Τι να τις κάνεις εσύ,αγάπη μου,τις οδηγίες?Εσύ με το βελονάκι κάνεις ΘΑΥΜΑΤΑ!!!!!!!
Καλή εβδομάδα,κορίτσι μου,και καλή συνέχεια σε ότι καταπιαστείς και σκεφτείς!
Φιλιά κτμτρ!

Rylie είπε...

Πολύ ωραίο είναι! Και ωραία χρώματα!
Τους σκελετούς από που τους προμηθεύτηκες? Ρωτάω γιατί ψάχνω και εγώ και μάλλον στο να τους παραγγείλω από το ίντερνετ καταλήγω!
Φιλάκια!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Είναι πολύ όμορφο το τσεντάκι σου, εμφάνιση και χρώματα...μου άρεσε

Nena είπε...

Τι όμορφο που είναι πολύ ωραία η επιλογή των χρωμάτων και το κούμπωμα τέλειο! ΜΠΡΑΒΟ Κατερινάκι!

Mcubed-creations είπε...

Πολυ ομορφο Κατερινακι μπραβο σου!!! Πες μας απο που πηρες τους σκελετους γιατι οσα πορτοφολακια εχω φτιαξει μεχρι τωρα εχω βαλει φερμουαρ!!! Φιλακια

linaaaap είπε...

Πωπω τι γλυκό! Υπέροχα χρώματα διάλεξες!

nikol είπε...

Τι όμορφα χρώματα ! Και ο σκελετος υπέροχος !
Καλή εβδομάδα











1

το στεκι της σοφιας είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΚΟΥΚΛΙΣΤΙΚΟ ΟΠΩς ΟΛΑ ΟΣΑ ΚΑΝΗς!!!

Anna είπε...

Trop mignon de porte-monnaie !
Bonne semaine !
Anna

xarotoart είπε...

Mπραβο Κατερινακι, υπεροχο το πορτοφολι! Καλη συνεχεια!

Sweetcrafts είπε...

Μ΄ αρέσουν κι εμένα πολύ αυτά τα πορτοφολάκια. Αναρωτιέμαι όμως πως στερεώνεις (ράβεις;) το σκελετό στο πλεκτό; Αναμένουμε για τις οδηγίες:)

Δημιουργία είπε...

Είναι όμορφο και πολύ γλυκό!

alex είπε...

Πολύ όμορφο το πορτοφολάκι,γλυκούλικο!!!τρυφερό!!!ρομαντικό!!!μια δόση από όλα!!!Για τους σκελετούς αναρωτιόμουν και εγώ!!!Φιλιά καλή εβδομάδα!!!

Μαρία είπε...

...ππλυ ομορφο ΚΑΤΕΡΙΝΙΩ μου..οντως πολυ ομορφα τα χρωματα..να σαι καλα..χαρουμενη Κυριακη..φιλια..

Unknown είπε...

Κι εμάς μας αρέσει πολύ!! Είναι τόσο χαριτωμένο!

Μπομπότη Αρετή είπε...

Ε ,όχι και να το ξήλωνες!
Είναι πανέμορφο και όντως τα χρώματα είναι φανταστικά!!
Κατερινάκι, τελικά δεν πήγες με απόσπαση στον τόπο σου;
Πολλά προβλήματα φέτος, δυστυχώς!!!
Κι' εμείς ακόμα να τακτοποιηθούμε, ελπίζω αυτή την εβδομάδα!!
Φιλάκια πολλά!!!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Κατερινάκι μου εσύ δεν χρειάζεσαι οδηγίες...έχεις ταλέντο στους πειραματισμούς και τα αποτελέσματα μας εντυπωσιάζουν κάθε φορά.
Καλή εβδομάδα!

Unknown είπε...

Κατερίνα είναι πανέμορφο και πολύ κοριτσίστικο! Αν δεν είσαι ικανοποιημένη δώστο σε μένα! Χαχαχαχα!!! Πολύόμορφα χρώματα!!! Εχω δυο ερωτήσεις: τη νήμα χρησιμοποίησες και από που αγόρασες τους σκελετούς.

Rena είπε...

Τι όμορφο που είναι,μ'αρέσουν πολύ τα χρώματα του!!!!!!!!!
φιλάκια!!!!

syros2js είπε...

Απίθανο είναι, Κατερινάκι μου!!!
Μπράβο σου, κορίτσι μου!
Φιλάκιααααααααα!!!

liana είπε...

oi dhmiourgies sou einai h mia kalyterh apo thn allh kai dikaiws tis moirazesai mazi mas,einai kallitexnhmata,oxi opws oi perissoteres mas mostraroun tis atalantes kataskeves tous prospathwntas na mas peisoun oti einai kompsotexnhmata.kalhnyxta,kalh vdomada naxoume.

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Είναι εξαιρετικό, με ωραίο σκελετό
και ωραία χρώματα !!!

fotolabida maria είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΥΛΙ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

Makrina Zografou είπε...

teleioooooooooooooooo!!!!!!!!!!eisai polu xrusoxera esu!!!!!!!!!!!!!!!bravo katerinaki!!!!!!!!!

Xris Kat είπε...

Να κάνεις όπωσδήποτε ανάρτηση γιατί είναι γλύκα το πορτοφολάκι...
θέλω αναλυτικές οδηγίες για να προσπαθήσω και εγω το αρχάριο...
φιλάκια
υ.γ πολύ όμορφα χρώματα διάλεξες ...

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Ειναι πολυ όμορφο κ γλυκό, σα ζαχαρωτο

Funky Monkey είπε...

Πολύ όμορφο!! Φιλάκια, καλή σου εβδομάδα!

Valavani είπε...

Μα είναι πανέμορφο!!!!Υπέροχα χρώματα ,τελειο κουμπομα,πολύ ζουζουνιάρικο!!!!!

Unknown είπε...

το λατρεύωωωω!!!!!!!! είνα υπέροχο!!!!! μπράβο!!!!

jenny είπε...

Είναι τρέλα! γρήγορα κάνε κι άλλο για να μην παιδευτούμε κι εμείς και πες μας πώς έφτιαξες αυτό το γλυκουτσικο μπιζουδάκι....πολλά φιλιά

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφο το έφτιαξες
Φιλάκια ...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Κατερινάκι τρέλα! Μου θυμίζει το σχήμα και το κούμπωμα παλιά πορτοφόλια στην εποχή της..μαμάς μου ξέρεις.Τα χρώματα ..κουφετένια.

giasmin είπε...

ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ,ΜΟΝΑΔΙΚΑ,ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

Magia da Inês είπε...

¸.•°♡ Muito delicada, chama a atenção!!! ♡♫° ·.
Um ótimo dia para você!
¸.•°♡♡♫° ·.

Σόφη είπε...

Νομίζω ότι τα έχεις καταφέρει μια χαρά! Καλή συνέχεια στα πορτοφολάκια!!!

CQUEK είπε...

i love the colours very nice and cute. i could bring there everywhere.

debbgoud είπε...

πανέμορφο!έπαθα σοκ με τις περιπέτειές σου στο σχολείο!!!!Τι να πω!!!που καταντήσαμε!εύχομαι να τακτοποιηθείς όσο δυνατόν καλύτερα.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

άψογο..και τέλεια χρώματα!!! μπράβο!

Φανή είπε...

Αν αυτό είναι το πρώτο πορτοφολάκι, φαντάζομαι τι έρχεται!! Τι ωραίος συνδυασμός χρωμάτων...!

SPYRIDOULA είπε...

Πολύ γλυκούλι το πορτοφολάκι σου!!! Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Πολύ γλυκούτσικο
αλλά περιμένω και το τελειοποιημένο σου να δω τι θα βγάλουν τα χεράκια σου τα προκομμένα και τι θα σκαρφιστεί το κεφαλάκι σου το ανικανοποίητο.

knitales είπε...

Πολύ όμορφο και ρομαντικό.Μπράβο!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΣΑΝΤΑΚΙ !!!!!
ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!
ΤΟ ΜΕΤΑΛΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕΣ;
ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΚΟΥΜΠΩΜΑ!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!