Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Πλεκτό καλοκαιρινό ζακετάκι


Πριν λίγες μέρες τελείωσα ένα ζακετάκι για την μικρή μου Αμαλία.

 
 
Διάλεξε τιρκουάζ, σομόν και λευκό χρώμα.
 
 
Ταιριάζει υπέροχα με το λευκό φόρεμά της και είναι ότι πρέπει για τις βραδιές τώρα που αρχίζει να δροσίζει λιγάκι.
 
 
Περισσότερες φωτογραφίες και το σχέδιο για την πλέξη μπορείτε να δείτε εδώ.
 
Μην ξεχνάτε, μέχρι τέλος Αυγούστου δηλώστε συμμετοχή για τα δωράκια σας πατώντας πάνω στην εικόνα.
 
 
 
Μια πολύ καλή εβδομάδα εύχομαι σε όλους.
 Να είστε πάντα καλά.
 


 

11 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

τι γλυκο ζακετακι!
ομορφα χρωματα!
σα ζαχαρωτο ειναι! χιιχιιχ

Anna είπε...

Adorable !
Bonne semaine !
Anna

Unknown είπε...

Υπέροχο το ζακετάκι, μπράβο!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Πανέμορφο βρε κατερινάκι..έχεις γίνει φοβερή!

Φιλία είπε...

Υπέροχα χρώματα διάλεξε η μικρή....
Πανέμορφο έγινε, με γεια της!!!
Φιλάκια πολλά

syros2js είπε...

Κατερινάκι, δεν το κάνεις επαγγελματικά λέω εγώ???
Είσαι απίθανη!!!
Φιλάκια!!!
Να περνάς όμορφα!

e-giagia Mary είπε...

Πολύ όμορφο ζακετάκι. Δεν μου δείχνεις το σχέδιο να φτιάξω ενα της εγγονούλας μου;

Να είσαι καλά και να φτιάχνεις πάντα τόσο όμορφες δημιουργίες.

Sofia είπε...

Είναι πολύ όμορφο, και δείχνει και εύκολο στην πλέξη του. Η επιλογή χρωμάτων της Αμαλίας σου, μου θύμισε την την μικρή μου ανιψιά την Μαρία, που λατρεύει τα κοριτσίστικα χρώματα, κι όλα τα θέλει σε αποχρώσεις ροζ.

Funky Monkey είπε...

Τέλειο έγινε! Με γεια της, καλοφόρετο!

Pepi είπε...

Πανεμορφο, ρομαντικό!!! Καλοφόρετο να'ναι το ζακετακι!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφο το ζακετάκι
Φιλάκια ...