Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

2 δώρα για εσάς

 
Δύο δώρα έχω για όλες εσάς που πλέκετε με βελονάκι.
 
 
Το πρώτο είναι ένα κουτί με 10 κουβαράκια βαμβακερό νήμα DMC , νο20 σε μπεζ χρώμα.
 
 
Το δεύτερο είναι ένα κουτί με 10 κουβαράκια βαμβακερό νήμα DMC ,νο60 σε λευκό χρώμα.
 
Θα μου πείτε που τα βρήκα και γιατί τα χαρίζω.
Η καλή μου η πεθερούλα πριν από αρκετά χρόνια είχε ένα μικρό μαγαζί με κλωστές και κεντήματα. Όταν το έκλεισε κράτησε πολλά από τα προϊόντα σε μεγάλες κούτες ,τις οποίες αποθήκευσε στο υπόγειο και τις οποίες ανακάλυψα πρόσφατα. Βρήκα πολλά κομμάτια μουλινέ αλλά ελάχιστα για πλέξιμο. Ανάμεσά τους και τα παραπάνω κουτιά. Επειδή δε χρησιμοποιώ τόσο λεπτό νήμα και για να μη πάνε χαμένα σκέφτηκα να σας τα χαρίσω.
 
Αν λοιπόν ενδιαφέρεστε ή ξέρετε κάποια φίλη σας που θα της ήταν χρήσιμα, αφήστε μήνυμα σε αυτή την ανάρτηση ως το τέλος Αυγούστου ,οπότε και θα κληρωθούν.
 
Καλά να περνάτε όπου κι αν βρίσκεστε , ό,τι κι αν κάνετε.
 

24 σχόλια:

Marie είπε...

Όμορφο δώρο! Το διεκδικώ ώστε εαν κερδίσω να το δώσω στην κολλητή μου που πλέκει! Σε ευχαριστούμε για την ευκαιρία που μας δίνεις! Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Όμορφο δώρο
Καλή η σκέψη σου
Φιλάκια ...

Anna είπε...

Beautiful color...
Have a nice day !
Anna

...irida... είπε...

μπραβοσου!!υπεροχοδωρο!!ναεισαικαλα γλυκια μου!!

Δημιουργία είπε...

Σίγουρα μπορούν να γίνουν αρκετά και όμορφα πλεκτά με τόσο νήμα .Καλή και όμορφη η προσφορά σου.

ΦΛΩΡΑ είπε...

Κι εμένα με ενδιαφέρει...
όχι για να το πλέξω αλλά για να το δώσω στην πεθερά μου να το υφάνει στον αργαλειό της να μου φτιάξει ένα λεπτεπίλεπτο κέντημα αργαλειού...
Μακάρι να είμαι τυχερή να το αποκτήσω.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη λεπτή σου αυτή χειρονομία και για τη ζεστή σου σκέψη για όλες εμάς που δεν μας ξέρεις προσωπικά όμως μας έχεις έννοια.

Niatta είπε...

Κατερινάκι, εγώ πλέκω και τα ψιλά και τα χοντρά νήματα, κατά προτίμηση τα 20άρια που κάνω τα κολιέ με τις χάντρες. Αν λοιπόν καταφέρω να είμαι από τις τυχερές νομίζω ότι γνωρίζεις τα στοιχεία μου. Θα χαρώ πολύ να σου φτιάξω κάτι με τις κλωστές αυτές.
Φιλάκια!!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Κατερινάκι μου καλησπέρα
Πολύ ωραία η ιδέα σου. Παλαιότερα είχα πλέξει με 60άρι νήμα ένα σεμέν. Γίνονται πολύ ωραία πλεκτά και με τα λεπτά νήματα.
Να περάσεις καλά το Δεκαπενταύγουστο.
Φιλάκια!

Nena είπε...

ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ Η ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ!
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ!
ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!
ΚΑΛΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Κατερινάκι πολύ ομορφη σκεψη να χαρίσεις νηματα.. που εχεις... στις φιλες που πλεκουν.. να εισαι καλα και να περάσεις ενα ομορφο υπόληπο καλοκαιριού.. φιλάκια

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Καλημέρα και από μένα στο όμορφο καλοκαιρινό σπιτάκι σου.
Η προσφορά σου είναι πολύ όμορφη και παίρνω και εγώ μέρος στην κληρωσή σου κάνοντας από τώρα σχέδια για το τί θα φτιάξω εάν και εφόσον τα κερδίσω! Καλή σου ημέρα!

Χρυσόσκονη είπε...

Πολύ καλή και χρήσιμη ιδέα.Μακάρι να κερδίσω.

Katy είπε...

Συμμετέχω! συμμετέχω Κατερινάκι! πολύ αξιόλογη η προσφορά σου και θα έλεγα ψέμματα αν δεν με ενδιέφερε!Σ'ευχαριστώ είτε κληρωθώ, είτε όχι!

Handmade Crafts by MaRia-TheOni είπε...

Τι ομορφο δωρακι για τη μαμα μου που πλεκει!!!Τελειο δωρακι!!!Μπραβο!!!

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Αχ τί ωραία σκέψη να τα χαρίσεις και να μην πάνε χαμένα! Ευχαριστούμε για την ευκαιρία που μας δίνεις να δημιουργήσουμε μ' αυτά! Τώρα το καλοκαίρι το βελονάκι μου παίρνει φωτιά! :)

Rena Christodoulou είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ!!!!!
ΕΓΩ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟ ΠΙΟ ΧΟΝΤΡΟ ΝΗΜΑ!!!
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΛΕΞΩ ΜΙΑ ΚΟΥΡΤΙΝΑ!!!!!
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ!!!!
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ;
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

Unknown είπε...

Πολύ καλή η σκέψη σου να τα χαρίσεις αφού δεν τα χρησιμοποιείς!!!!!!Συμμετέχω και εγώ λοιπόν!

debbgoud είπε...

πέρασα απλά για ένα γεια!επλεξα άπειρα πράγματα με βελονάκι ,και ξαφνικά ανακάλυψα ότι κανείς δεν θα τα χρησιμοποιούσε!χαχα.έτσι δεν ασχολούμε πια.Πάντως η σκέψη σου τέλεια!

Φιλία είπε...

Κατερινάκι μου, πολύ γλυκό από μέρους σου να χαρίσεις τα νήματα σ' όσες πλέκουν βελονάκι.
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΛΑΒΩ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ!
Κι' αυτό, γιατί δεν πλέκω και δεν θα ήθελα να στερήσω το δώρο σου από κάποια άλλη.
Μόνο να σου ευχηθώ να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα....
Φιλάκια

Sweetcrafts είπε...

Καλημέρα Κατερίνα! Δεν έχω πλέξει με τόσο λεπτά νήματα αλλά θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω! Ευχαριστούμε για τα δωράκια, φιλιά!

giasmin είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ,ΚΑΙΡΟ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ,ΑΛΛΑ ΠΕΡΝΩ ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ.ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΣΕΜΕ ΜΕ Νο 20,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΧΩ ΠΛΕΞΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕΧΡΙ Νο50.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ,ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ.
ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΒΛΑΣΤΑΡΙΑ ΣΟΥ.

Sofia είπε...

Είναι υπέροχο να βρίσκεις πράγματα σε κούτες. Επίσης είναι υπέροχο να χαρίζεις κάτι, που μένει αχρησιμοποίητο. Δυστυχώς αν τα κέρδιζα πέφτω κομματάκι μακριά να στείλεις. Φιλάκια πολλά και καλές δημιουργίες, όπως το λες είναι "δημιουργώ άρα υπάρχω"!

Unknown είπε...

Γεια σας και καλως σας βρηκα! τυχαια επεσα σημερα στο υπεροχο αυτο blog και ομολογω οτι ενθουσιαστικα! Μπραβο εξαιρετικη δουλεια :)
Ελπιζω να ειμαι εγω η τυχερη του διαγωνισμου. Ειμαι στο ξεκινημα μου οσον αφορα την κατασκευη κοσμηματων με κορδονια και νηματα και θα ειναι μια καλη ευκαιρια για εξασκηση :)

Unknown είπε...

Καλώς σας βρήκα και εγώ!! Πολύ καλή κίνηση, και πολύ χρήσιμο το δώρο σου! Ευχαριστούμε πολύ! Μακάρι να είμαι η τυχερή :)