Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Καλή Αρχή Με Βραβειάκι

Μια ευχάριστη έκπληξη με την αρχή του καινούριου χρόνου. Πήρα κι εγώ το βραβείο για τα μικρά blogs με λιγότερους από 200 αναγνώστες. Μου το χάρισε η γλυκιά Amaryllis και την ευχαριστώ πολύ.

Με τη σειρά μου λοιπόν κι εγώ, το προσφέρω
στη Βαλάντη ,www.e-aloe.blogspot.com
στη Μαίρη ,www.m-ar-t.blogspot.com
στη Νiatta ,www.e-crochet.blogspot.com
στην Elenfly ,www.paintelenfly.blogspot.com
και στη Μαρίτα ,www.peniatexnaskatergazetai.blogspot.com


Άντε να μεγαλώσουμε κι εμείς



16 σχόλια:

Μαρία είπε...

να το χαρεις το βραβειο σου..και οι φιλοι σου να γινουν 2012..χα χα...καλο πρωινο..φιλια

Unknown είπε...

Κατερινάκι σε ευχαριστώ πάρα πολύ να είσαι καλά σε φιλώ!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο, εύχομαι το 2012 να σου φέρει μόνο επιτυχίες Καλή χρονιά!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

kiki είπε...

Καλή χρονιά με υγεία καί πολλά βραβεία!!!!

Mania είπε...

Κατερινάκι μου καλή χρονιά με 2012 βραβεία!! Χρόνια Πολλά και μεγειά το καινούργιο look!! Φιλάκια

Mαρίτα Καράπη είπε...

Κατερίνα μου καλή και ευλογημένη χρονιά και ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο!Συγχαρητηρια και για το δικό σου!Να τους χιλιάσεις!Φιλιά πολλά!

tzeni xr. είπε...

Κατερινάκι καλή Χρονιά!!!!!

Ευχομαι το νεό χρόνο εμπνευση για δημιουργία φιλια πολλα και συγχαρητηρια για το βραβείο σου.

Δημιουργία είπε...

Ευχομαι το 2012 να φερει στο σπιτικο σου ολα τα καλα.

Niatta είπε...

Αφού σε ευχαριστήσω θερμά για την προτίμηση, σου έχω μια μεγάλη έκπληξη. Δες εδώ:
http://e-crochet.blogspot.com/2012/01/blog-post_02.html ή πέρνα από μένα.
Καλή χρονιά και εις ανώτερα, για όλους μας

Elenfly είπε...

Χρονια πολλά και καλή χρονια με υγεία και ευτυχία σε ευχαριστώ για το βραβειάκι να σαι πάντα καλά!

Φιλία είπε...

Να το χαρείς το βραβειάκι σου και μη στενοχωριέσαι... θα μεγαλώσουμε, πού θα πάει!!!
Φιλάκια

χρυσάνθη είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!! ΩΡΑΙΟ ΠΟΔΑΡΙΚΟ ΣΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ!!!ΝΑ ΜΑΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΓΡΓΟΡΑ!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΝ ΕΠΙΣΚΕΨ΄ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ!!!

Kiki Aposeki είπε...

Καλή Χρονιά!!!! Με βραβείο βλέπω έγινε το ποδαρικό!!! Μπράβοοοοοο!!!! Ότι επιθυμείς στο εύχομαι για το 2012 μα κυρίως εύχομαι υγεία!!!! Καλό βράδυ!!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Είναι από τις λίγες περιπτώσεις που μια γυναίκα εύχεται να μεγαλώσει....

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Κατερινάκι μου γλυκό ευχαριστώ πολύ για το βραβείο αλλά... δεν έχω πια blog για να το πάρω!!! :(
Ο blogger μου απενεργοποίησε το λογαριασμό το πρωί και μετά από ανταλλαγή mail μου απάντησαν πως "Η απενεργοποίηση είναι αποτέλεσμα της επισήμανσης του ιστολογίου ως ανεπιθύμητου από το αυτοματοποιημένο σύστημα κατάταξης. Αν το ιστολόγιό σας δεν είναι ανεπιθύμητο, η κατάταξή του από το αυτοματοποιημένο σύστημα ήταν λανθασμένη και σας ζητάμε συγνώμη."
Δεν ξέρω γιατί έγινε αυτό αλλά το αποτέλεσμα είναι πως είμαι πια χωρίς blog...
Ελπίζω να βρώ το κέφι να φτιάξω καινούριο σε λίγες μέρες και θα έρθω να πάρω και το βραβειάκι σου! Φιλάκια πολλά!