Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Δελφίνι Δελφινάκι

Το γλυκό μας "Δελφινάκι" γιορτάζει την αγαπημένη του εποχή με ένα καλοκαιρινό διαγωνισμό. Η συμμετοχή προϋποθέτει μια δημιουργία που να συνοδεύεται από δελφινάκια. 
 


Αποφάσισα λοιπόν να πλέξω για εκείνη ένα μικρό δελφίνι με το βελονάκι μου.
 

Η αλήθεια είναι πως δεν το πέτυχα ακριβώς ,αφού το δοκίμαζα για πρώτη φορά, και χρησιμοποίησα μόνο λευκό χρώμα. Τώρα όμως που εξοικειώθηκα με το σχέδιο θα φτιάξω ένα ακόμα ,ελπίζω καλύτερο.
 

Και μια φωτογραφία στην παλάμη μου για να καταλάβετε το μέγεθος.
 
Δελφινάκι μου , σου το στέλνω με πολλή αγάπη κι εύχομαι να σου αρέσει.
Αν θέλετε κι εσείς να πάρετε μέρος στον καλοκαιρινό διαγωνισμό ,κάντε κλικ εδώ.
 
 

23 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Κατερινάκι μου ,το λάτρεψα,το αγάπησα...ειναι πολύ όμορφο..σ ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή , καλή επιτυχία..τρέχω να το βάλω με τις άλλες συμμετοχες
φιλούθκια

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

ουπς,ξεχασα,πολύ όμορφη η καλοκαιρινή εμφάνιση του μπλογκ σου μου άρεσε πολύ θα μπαίνω εδώ μεσα και θα είμαι στο φυσικό μου περιβάλλον :)

syros2js είπε...

Απόλαυση να το κοιτάς το δελφινάκι σου!!!
Υ-πέ-ρο-χο!!! Καλή επιτυχία!!!
Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!
Και ασφαλώς με 'γεια το summer look!!!
;-)

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

αγαπη μου τελειο

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Το δελφινάκι σου είναι πολύ όμορφο.Το λάτρεψα και εγώ. Βάλε οδηγίες κατασκευής Φιλάκια

Xris Kat είπε...

Μπράβο Κατερίνα. Πολύ όμορφο το δελφινάκι. Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό. Πολύ όμορφο το ντεκορ του σπιτιού σου. Νομίζω οτι είμαι στη θάλασσα και με ξεκουράζει. πολλά φιλιά και καλό καλοκαίρι

maria k είπε...

Κατερίνα πανέμορφο το πλεχτό δελφινάκι για το δελφινοδιαγωνισμό!!!
Και ο θαλασσινός φόντος τέλειος με όλο το consept!!!!

Funky Monkey είπε...

Κατερινάκι μου, έγινε υπέροχο!!! Μπράβο! Φιλάκια.

Anna είπε...

Joli dauphin !
Bon weekend !
Anna

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Συγνώμη που σε ενοχλώ Κατερινάκι μου, αλλά θα ήθελα και γω να ντύσω το σπιτάκι μου καλοκαιρινά (τι δελφινάκι είμαι άλλωστε) χεχε μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ που βρήκες το καλοκαιρινό φόντο; ευχαριστώ

Momma's daily life είπε...

ειναι πραγματικα υπεροχο το δελφινακι σου και ειμαι σιγουρη οτι το Δελφινακι ξετρελαθηκε! τελεια διακοσμημενο και το σπιτακι σου!

nikol είπε...

Κατερινάκι πρωτοτύπησες με το πλεκτό σου Δελφινάκι , τόσο ωραίο που παρά το γεγονός ότι πλέκω μου φαίνεται δύσκολο
Φιλάκια πολλά

Ανώνυμος είπε...

Hurrah, that's what I was searching for, what a data! existing here at this web site, thanks admin of this site.

Also visit my web-site - luxe vakantiehuizen

ΦΛΩΡΑ είπε...

Πολύ χαριτωμένο το δελφινάκι σου.
Μπράβο...

Σοφία Τσιμάρη είπε...

ειναι τοσο γλυκουτσικοοοοοοοοοοοοοο..............μπραβο βρε Κατερινακι γεια στα χερακια σου

κορδονέτο είπε...

Τέλειο το δελφινάκι που ετοίμασες! Φιλάκια και να'σαι καλά!

Ανώνυμος είπε...

Πλάκα κάνεις??? Είναι υπέροχο, μπράβο Κατερίνα μου, τελικά σου πάνε όλα πολύ, πιάνει το χέρι σου, πολλά πολλά ΜΠΡΑΒΟ!!!!
Φιλάκια!!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

απίστευτό! και πολύ γλυκό! τυχερό το ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ!!! μπράβι Κατερινα!

vasolefk είπε...

poli omwrfo to delfinaki soy to plekto mprabw.......... filia

Φιλία είπε...

Μα πώς λες πως δεν το πέτυχες;
Εγώ το βλέπω ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!
Καλή επιτυχία και φιλάκια

Unknown είπε...

Κοίτα κει!!!Ποτέ δεν είχα φανταστεί τι μπορεί να κάνει κανείς πλέκοντας! Πάντως έχεις ταλέντο σε ότι κάνεις!!

Unknown είπε...

Τόσο γλυκό!!!
Καλή επιτυχία στον Δελφινοδιαγωνισμό!Πως έβγαλες το σχέδιο, βρε θηρίο?

Sheena Dimitriou είπε...

Ήρθα να αφήσω σχόλιο εδώ αν και είναι παλιότερη ανάρτηση, αλλά είδα το πλεκτό δελφινάκι σου στο "Δελφινάκι" και μου άρεσε πολύ. Έσπευσα λοιπόν να σου το πω. Είναι τέλειο!!! Μπράβο σου!