Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Μια Λύση Στο Πρόβλημα Μεταφόρτωσης Των Φωτογραφιών

Έχω δει σε αρκετά blogs κατά καιρούς να παρουσιάζεται πρόβλημα μεταφόρτωσης φωτογραφιών στις αναρτήσεις. Δεν υπάρχει λέει άλλος χώρος και πρέπει ο διαχειριστής του ιστολογίου να αγοράσει καινούριο. Προσπαθώντας να κάνω τη νέα μου ανάρτηση , μού παρουσιάστηκε παρόμοιο πρόβλημα.Εμένα δε μου ήρθε κάποιο ανάλογο μήνυμα από την google, απλά όταν πήγαινα να κάνω "εισαγωγή εικόνας" δεν μπορούσα.
Το έψαξα λοιπόν και βρήκα λύση.
Καταρχήν όταν ήθελα να βάλω μια φωτογραφία σε ανάρτηση, πατούσα πάνω στο εικονίδιο "εισαγωγή εικόνας" και μετά επέλεγα "μεταφόρτωση". Μου εμφάνιζε ένα πλαίσιο "αναζήτησης"  μέσα από το οποίο έβρισκα τις φωτογραφίες που ήθελα να ανεβάσω. Φαντάζομαι πως όλοι έτσι το κάνετε. Τώρα λοιπόν δεν μου εμφανίζει το πλαίσιο "αναζήτηση" οπότε δεν μπορώ να βρω τις φωτογραφίες που με ενδιαφέρουν.Παρατήρησα όμως πως αν κλίκαρα την επόμενη επιλογή "από τα λευκώματα του ιστού Picasa" μπορούσα να επιλέξω εικόνες για μεταφόρτωση.

Μπήκα λοιπόν στο www.picasaweb.google.com και αφού συνδέθηκα με το email μου βρέθηκα στην αρχική σελίδα όπου και υπήρχαν κάποια "λευκώματα φωτογραφιών" που ούτε και ξέρω πως μπήκαν εκεί. Πάτησα στην επιλογή "μεταφόρτωση" και μου εμφάνισε μια σελίδα που με πληροφορούσε ότι η "αποθήκευση" μου στο διαδίκτυο ήταν 1025ΜΒ και είχα περιθώριο ως τα 5120ΜΒ .Μετά θυμήθηκα πως κάποια είχε αναφέρει ότι η google μας δίνει 1024ΜΒ χώρο και με τη λογική αυτή όντως τον είχα υπερβεί. Τι γίνεται όμως με τα υπόλοιπα 4095ΜΒ; Στην ίδια σελίδα που βρισκόμουν έφτιαξα ένα καινούριο "λεύκωμα φωτογραφιών", επιλέγοντας φωτογραφίες από τον υπολογιστή όπως μου δείχνει, και το αποθήκευσα. Τώρα, στην καινούρια μου ανάρτηση ,πατάω στο εικονίδιο "εισαγωγή εικόνας" όπως και πριν , όμως επιλέγω "από τα λευκώματα ιστού Picasa", μου εμφανίζει το λεύκωμα που μόλις έφτιαξα και το ανεβάζω ολόκληρο. Με το ρυθμό που χρησιμοποιώ εικόνες στις αναρτήσεις μου
μάλλον ο χώρος μου φτάνει για άλλα 4 χρόνια.

Ελπίζω να βοήθησα.
Καλή εβδομάδα σε όλους.

21 σχόλια:

Νίκη είπε...

Πολύ ενδιαφεροντα όλα αυτα!
Θα το ψαξω κι εγω, αν και η λύση που βρηκα είναι να μικραίνω την αναλυση των φωτογραφιών πριν τις ανεβασω. Αν είναι κάτω από 800px δεν υπολογίζονται και δεν πιανουν καθολου χωρο, οπότε ο δωρεάν χωρος δεν τελειώνει ποτέ!
Είχε κάνει σχετική ανάρτηση η Andria πριν τα Χριστούγεννα.
Καλή χρονιά!

Χριστίνα Ευσταθιάδου είπε...

μακάρι να μην τελειώσει ο προκαθορισμένος μου χώρος!
Πάντως σ ευχαριστώ πολύ για την πληροφόρηση!

Συγνώμη για την απουσία μου τις τελευταίες ημέρες!
Christina by christinaeseyes.blogspot.gr

κορδονέτο είπε...

Μπράβο Κατερινάκι, πολύ ενδιαφέροντα αυτά γιατί μπορεί να μας χρειαστούν.

Sonaj είπε...

Thanks Katerinaki,I`ll try to do the same thing:) You help me!!!I wish all the best to you in this 2013. year.Good luck:)

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Κατερινάκι
πράγματι κατά καιρούς μας απασχολεί το θέμα "ανάρτηση φωτογραφιών" και διαβάζοντας κι εγω σε ξένα μπλογκς και σ ανταλλαγή απόψεων με συνμπλογκερς καταληξαμε οτι αφ ενός πρέπει ΟΛΕΣ οι φωτό να μικραίνουν τουλάχιστον στα 800px, αφ ετέρου να σβήνεις απο το Picasa όσες έχουν αποθηκευθεί 2,3 και παραπάνω φορές (και όλες θα βρούμε πολλές τέτοιες) γιατί το Picasa αποθηκεύει αυτόματα κάθε μας ανέβασμα ακόμα κι αυτό που έχουμε απορρίψει στη συνέχεια ν αναρτήσουμε)και ΤΈΛΟς μπορούμε ν ανεβάζουμε φωτογραφίες με copy-paste που έτσι ΔΕΝ αποθηκεύονται στο Picasa να καταλαμβάνουν χώρο.
Αυτά απο τη δική μου εμπειρία και Καλή συνέχεια!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Τοείχα ξαναδιαβάσει κάπου για το μέγεθος των φωτογραφιών .Όμως οι εικόνες που ανεβάζω είναι μικρότερες από 800px και μάλιστα άρχισα να τις μικραίνω ακόμα περισσότερο, διέγραψα και αρκετές ,όμως δεν άλλαξε τίποτα.Γι'αυτό το έψαξα αλλιώς.

ΦΛΩΡΑ είπε...

Αυτά που γράφεις είναι για δυνατούς λύτες.
Αν μου παρουσιαστεί πρόβλημα θα σε παρακαλέσω να μου το λύσεις βήμα βήμα τηλεφωνικά μήπως καταλάβω κι εγώ η αγράμματη.

myStickland είπε...

Καλημέρα!!
Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου!
Εγω κάνω αντιγραφή και επικόληση και δεν έχω πρόβλημα! Μου είναι πιο εύκολο,αλλά σίγουρα θα κοιτάξω και τη δική σου προτροπή!
Φιλιά:)

Niatta είπε...

Στα Λευκώματα Ιστού Picasa αποθηκεύονται αυτόματα ΟΛΕΣ οι φωτογραφίες που προσπαθούμε να ανεβάσουμε κατά την σύνταξη νέων αναρτήσεων, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ. Θα βρείτε λοιπόν πολλαπλές όμοιες φωτογραφίες που μπορείτε εύκολα να διαγράψετε, μέσα στο περιβάλλον του Picasa.
Η αποθήκευση γίνεται αυτόματα στο άλμπουμ που έχει το όνομα του ιστολογίου σας (πχ. e-crochet). Αν αυτό γεμίσει (1024 MB) τότε έχετε πρόβλημα.
Κατά την αρχειοθέτηση σε άλλο όνομα λευκώματος προσέξτε την Επεξεργασία ορατότητας.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Μακάρι να μη μου το παρουσιάσει και μένα , γιατί είμαι λίγο άσχετη με αυτά..Ευχαριστούμε πάντως για την ενημέρωση και τις πληροφορίες

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση.
Θα την έχω υπόψη μου αυτή τη λύση.
Φιλάκια ...

syros2js είπε...

Επειδή βλέπω αρκετά συχνά (με πιο πρόσφατη μια χθεσινή ανάρτηση μιας φίλης) πως πολλοί ακόμα αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα, θα σε πείραζε να τους στέλνω με link αυτήν εδώ την ανάρτησή σου?
Νομίζω πως το έχεις ψάξει ποοοολύ το θέμα!!!
;-)
Φιλιά!!!
Καλή εβδομάδα!!!

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ είπε...

πολυ ενδιαφερουσες οι πληροφοριες σου.εγω που δεν κατεχω και πολλα θα βοηθηθω σιγουρα...ευχαριστουμε!!!

Daphnofila art jewelry είπε...

Κατερινάκι ευτυχώς που μας ενημερώνεις, γιατί εμένα αν μου τύχαινε αυτό, θα κοιτούσα την οθόνη του υπολογιστή σαν να ήταν εξωγήινος. Αποθηκεύω την πληροφορία που μας δίνεις γιατί θα χρειαστεί σίγουρα κάποια στιγμή.Καλό μεσημέρι!!

despina είπε...

Να σαι καλά βρε Κατερίνα!!!!το έκανα και είναι πανεύκολο!!!!είχα κι εγώ το ίδιο πρόβλημα πριν καιρό και είχα δει στο μπλογκ της Κικής έναν τρόπο που μας έδειχνε με κάποιο πρόγραμμα που το κατεβάζεις και μεταμορφώνεις τις φωτογραφίες και αυτό έκανα!αλλά αυτό είναι πιο εύκολο!!!φιλιά!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Kατερίνα μου ομολογώ ότι μου έκανε μεγάλη εντύπωση ότι τον τελευταίο καιρό, πολλές φίλες αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις φωτός τους
Εγώ να σου πω την αλήθεια 5 χρόνια έχω το blog μας και ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα χώρου,με σχεδόν καθημερινες αναρτήσεις
Ολες τις φωτογραφίες μας όμως, τις μικραίνω ώστε να είναι κάτω από 60 ΚΒ
Το πικάσα είναι επίσης μια καλή λύση όπως λες
Φιλιά, καλή βδομάδα!

Χρυσούλα είπε...

Δεν τα πολυκαταλαβαίνω αυτά Κατερίνα μου...μακάρι να μη μου χρειαστεί...Ευτυχώς που εσύ τα κατάφερες!Καλό σου απόγευμα!

Funky Monkey είπε...

Καλησπέρα! Ως καινούρια blogger, δεν είχα ιδέα για όλο αυτό που λες και νομίζω ότι αν μου συνέβαινε, θα ξαφνιαζόμουν πολύ, χωρίς να καταλαβαίνω τι πρέπει να κάνω! Δεν ήξερα καν ότι υπάρχει τέτοιος περιορισμός στις φωτογραφίες. Χίλια ευχαριστώ για τις πληροφορίες!

STARDUST είπε...

Ομολογώ πως με το Picassa δεν το έχω δουλέψει καθόλου το blog μου. Οταν πάντως θα το αντιμετωπίσω κι εγώ το πρόβλημα θα ξέρω που να ανατρέξω! :)

oldthings είπε...

Χρήσιμη ανάρτηση ! ήθελα να προσθέσω ότι η Google αναβαθμίζει το χώρο από 1025 ΜΒ σε 5000 ΜΒ , όταν ανοίγεις ένα λογαριασμό στο Gmail ! Όποιος έχει Google + σελίδα , άν δει στο λογαριαμό του και στα προιόντα του , θα μπορέσει να βρεί την άκρη !
Ολυμπία

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα :) . Επειδή έχω κι εγω το πρόβλημα αυτό με τις φωτογραφίες πριν απο 1 μήνα να πώ ότι, σε εμένα υπάρχει πρόβλημα σε όλες τις επιλογές στο εικονίδιο "Εισαγωγή Εικόνας". Μόνο το "Απο μια διεύθυνση URL" λειτουργεί. Προσπάθησα να κάνω και απο to Picasa και δεν με αφήνει ούτε νέο λευκωμα να κάνω, δεν έχει κουμπιά για να ανεβάσεις.