Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Επιχείρηση "Παιδική Κουβέρτα"


Όχι που δεν θα έπλεκα κι εγώ μια κουβέρτα. Τόσες και τόσες βλέπω στο Pinterest και δεν μπόρεσα να αντισταθώ. Θα μπορούσε βέβαια να είναι και επιχείρηση "Πολύχρωμη κουβέρτα" ,αφού κάπως έτσι την φαντάζομαι.
 
 
Είναι μέχρι στιγμής το μεγαλύτερο πλεκτοδημιούργημα που έχω βάλει σκοπό να ολοκληρώσω.
Όσο μεγαλώνει όμως, τόσο πιο απαιτητικό γίνεται οπότε δε μπορώ να υπολογίσω πότε περίπου θα είναι έτοιμη. Ελπίζω γρήγορα γιατί είμαι και από τους ανθρώπους που βαριέμαι εύκολα και θα την παρατήσω για κάτι καινούριο.
 
 
 
 
Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνετε.
 
 

3 σχόλια:

Sofia είπε...

Πολύ όμορφη γίνεται η κουβερτούλα!! Μου άρεσαν πολύ τα χρώματα! Καλή συνέχεια Κατερινάκι! Πολλά φιλούθκια :)

konstantina handy mama crafts είπε...

Και γιατί να μην πλέξεις κουβερτούλα; Εδώ πλέκεις άλλα κι άλλα!! Κι εγώ έχω ξεκινήσει εδώ και καιρό μια κουβέρτα αλλά δεν έχω καταφέρει ακόμα να την τελειώσω!
Φιλιά Κατερινιώ μου!

Ariadni St. είπε...

Πολύχρωμη και παιχνιδιάρικη! Μπραβο σου