Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Πλεκτό σετάκι

 
Ένα πολύχρωμο και ζεστό σετάκι έπλεξα για την Αμαλίτσα μου. Ο χειμώνας βέβαια δεν είναι τόσο κρύος ,αλλά ...... των φρονίμων τα παιδιά  πριν κρυώσουν πλέκουν σκούφους.
 
 
Και τα δύο είναι πλεγμένα με βελόνες. Η πλέξη είναι πολύ απλή και φεύγει γρήγορα. Στη μία βελόνα πλέκω μία καλή , μία ανάποδη και στην άλλη βελόνα όλο ανάποδη. Το αποτέλεσμα μοιάζει με λάστιχο αλλά κάπως πιο "ανοιχτό".
 
 
Στην κορυφή έκλεινα σιγά σιγά τους πόντους ...........
 
 
.............ενώ στο τελείωμα χρησιμοποίησα βελονάκι για μια απλή μπορντούρα.
 
 
Κι εδώ φορεμένο.
 
 
Καλό υπόλοιπο χειμώνα να έχουμε.
 
 

 




 

7 σχόλια:

Funky Monkey είπε...

Καλή χρονιά, Κατερίνα μου!
Της πάει καταπληκτικά! Καλοφόρετο! Φιλιά.

Unknown είπε...

Μπράβο ρε Κατερίνα!!! Πάρα πολύ όμορφο και υπέροχα χρώματα!!!Εγω ξεκίνησα να πλέκω με το βελονάκι ένα σκούφο αλλά δεν κατάφερα να κλείσω την κορυφή. Που θα πάει όμως θα τα καταφέρω......ελπίζω!!!

magda είπε...

Πολύ όμορφο σετ Κατερινάκι μου!!!
Αλλά και η Αμαλίτσα σου, είναι μία κουκλίτσα!
Καλή Κυριακή

Table Rouge είπε...

Πολύ όμορφο!! με πολύ όμορφα χρώματα!! Φαίνεται και πολύ εύκολο. Θα το έχω στα υπόψιν. Με γειά της!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφα και τα δύο.
Με πολυ όμορφα χρωματα.
Φιλάκια ...

Marina είπε...

Τα Ελτα δε συμπαθούν κανέναν!!! Καλή χρονιά γλυκιά μου!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλη χρονιά..καλή εβδομάδα...όμορφα και τα δύο