Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Να Τα Πούμε;

Ήρθε ο Λάζαρος, ήρθαν τα βάια,
ήρθε η Κύριακή που τρών τα ψάρια.
Σήκω Λάζαρε και μη κοιμάσαι,
ήρθε η μάνα σου από τη πόλη,
σου'φερε χαρτί και κομπολόι.
Οι κοτούλες σας αυγά γεννούνε,
οι φωλίτσες τους δε τα χωρούνε,
δώστε μας και μας να τα χαρούμε.


Και του χρόνου.

Εδώ στα μέρη μας, τον Λάζαρο τον τραγουδάνε τα κορίτσια. Το πρωί ετοιμάζουν τα καλαθάκια τους, στολίζοντάς τα με λουλούδια ,κορδέλες ή ότι άλλο θέλει η καθεμιά και ξεκινάνε. Από πόρτα σε πόρτα λένε το τραγούδι του Λαζάρου και οι νοικοκυρές τους φυλεύουν σοκολατάκια, καραμέλες, χρήματα και αυγουλάκια τα οποία θα βάψουμε τη Μεγάλη εβδομάδα.

Χρόνια πολλά και καλή Ανάσταση να έχουμε.

38 σχόλια:

Unknown είπε...

Χρόνια πολλά!!! Ωραία τα έθιμα μας και πιο ωραία όταν τα ακολουθούμε!!!!Καλό Πάσχα!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

Konstantina είπε...

Και του χρόνου Κατερινάκι!!! Καλή ανάσταση να έχουμε όλοι μας!! Φιλιά και καλό ΣΚ!!

dimitra είπε...

Ευτυχώς που υπάρχει και η παράδοση!Καλή ανάσταση να έχουμε .

eleni είπε...

Χρόνια πολλά!
Πάνε πολλά χρόνια που ερχόντουσαν κι εδώ να τραγουδήσουν,μάλιστα μου φαινόταν περίεργο,γιατί στο χωριό μου δεν το ξέραμε το έθιμο.
Φιλιά!

SPYRIDOULA είπε...

Χρόνια πολλά!Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!

Nena είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!
ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΘΙΜΟ ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΗΡΘΑ ΣΤΟ ΒΟΛΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!!

Ποδηλάτισσα είπε...

Τι όμορφο έθιμο... και του χρόνου!!! Καλό Πάσχα - Καλή Ανάσταση με υγεία!!!! Πολλά φιλιά!!!!

debbgoud είπε...

τι ωραία κάλαντα!πρώτηφορά τα είδα!!!

Taelia88 είπε...

Χρόνια Πολλά!! Και του Χρόνου!! Και εμείς το έχουμε αυτό το έθιμο!! Έχουμε και λαζαρόξυλο εμείς όμως! χι! χι! ΠΟλύ όμορφα τα καλαθάκια σας!! καλό σ/κο!

anna είπε...

Κι εμείς το έχουμε αυτό το έθιμο,αλλά δυστυχώς πλέον δεν βλέπω κανένα παιδάκι να τραγουδάει το Λάζαρο.Καλό Πάσχα να έχουμε με υγεία και αγάπη.

Sonaj είπε...

It`s very beautiful, I like these colors-orange is my favourite!!!Goodbye to you:)):)):))

Μαiρη είπε...

Τι όμορφα τα έθιμά μας! Πέρισυ η κόρη μου είχε πάρει τους μαθητές της και είπαν τα κάλαντα του Λαζάρου.Πόσο συγκινήθηκαν οι ηλικιωμένοι, θυμήθηκαν τα παιδικά τους χρόνια...

marileni είπε...

Χρόνια πολλά και καλη Ανάσταση και απο μας!!

STARDUST είπε...

Kαλή Μεγάλη Εβδομάδα κοριτσάκι μου!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Και του χρόνου, και του χρόνου!
Τι όμορφο να διατηρούνται τα έθιμά μας!
Με το καλό να γιορτάσουμε το Πάσχα!
Φιλιά πολλά!

Owl Mommy Βέρα είπε...

Τι ωραίο έθιμο! Δεν το ήξερα!
Και του χρόνου, και του χρόνου!

despina είπε...

Και του χρόνου!!!!όμορφο έθιμο και μπράβο στα παιδάκια που το ακολουθούνε!!!!φιλιά!!!!

Stella's Κουζινομπερδέματα είπε...

Να τα πείτε, να τα πείτε!!
Και του χρόνου με υγεία Κατερινάκι.
Φιλιά.

pearls and thread είπε...

καταπληκτικο εθιμο !εγω παντως δεν το εχω ζησει ουτε σαν παιδι ισως επειδη μεγαλωσα σε μεγαλη πολη !!!καλη ανασταση κατερινακι με υγεια για σενα και την οικογενεια σου!!

Elena είπε...

Τι υπέροχα έθιμα είναι αυτά... Χρόνια Πολλά Κατερινάκι μου και του χρόνου με υγεία! Καλή Ανάσταση να'χουμε και ότι καλύτερο σου εύχομαι! Να'χεις ένα πανέμορφο σ/κ.... Πολλά φιλάκια!

EFI είπε...

Αχού τι ωραία που κρατάτε κι εσείς τις παραδόσεις!!! Και του χρόνου με υγεία! Καλή Ανάσταση!

marileni είπε...

Αχ,βρε Κατερινάκι, βοήθησέ μας να παραλάβουμε το βραβείο που μας έδωσες.Προσπαθώ και...τίποτε...

Giota Exairetico είπε...

Τι υπέροχο έθιμο!!!Πολύ σημαντικό να διατηρούμε όλα τα όμορφα έθιμα μας! Καλή μας Ανάσταση!!!

Χρυσούλα είπε...

Πολύ όμορφα!Όταν ήμουνα μικρή στο χωριό τα λέγαμε κι`εμείς,εδώ στην πόλη δυστυχώς ποτέ δεν άκουσα να ψάλλουν τα βάγια..Νάσαι καλά!
και του χρόνου!

Φιλία είπε...

Τι κρίμα που χάνονται ένα ένα τόσα όμορφα έθιμα.... Προσωπικώς, δε θυμάμαι να άκουσα ποτέ να "τα λένε" του Λαζάρου, εδώ στην Αθήνα!!!!
Κατερινάκι μου, και του χρόνου, σου εύχομαι καλό και χαρούμενο Πάσχα...
Καλό σου βράδυ

Eleni είπε...

Κατερινάκι Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση να έχουμε!!!
Και του χρόνου με υγεία!
Φιλιά!!!

giasmin είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΕΘΙΜΟ ΣΑΣ.ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟ ΑΥΡΙΟ ΨΕΛΝΟΥΜΕ.ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΟΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.

Rena Christodoulou είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!!!
ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΘΟΥΝ!!
ΘΑ ΨΑΞΩ ΝΑ ΒΡΩ ΚΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΩ!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

mary's crafts είπε...

Χρονια πολλα! Καο του χρονου! Καλο Πασχα και καλη Ανασταση Κατερινακι μου!

χαραυγή είπε...

Τα συγχαρητήρια μου στα κοριτσάκια γιατί τα καλαθάκια τους είναι φοβερά!! Ευχαριστούμε κι εσένα που τα φωτογράφισες!! Εύχομαι και του χρόνου με υγεία να τα ξαναδεχτείς!!
Καλή Μεγάλη Εβδομάδα!!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΟΜΟΡΦΑ ΕΘΙΜΑ.ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΟΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΥΧΟΜΑΙ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ.

m .st. είπε...

Τι όμορφο έθιμο? Και του χρόνου.

Christina Perraki είπε...

Χρόνια Πολλά!
Χριστίνα
http://www.fauxbilicious.blogspot.com

Δημιουργία είπε...

Και του χρονου με υγεια να εισαστε καλα να τα ξαναπειτε.

giota είπε...

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ.ΦΙΛΑΚΙΑ!

Tante Kiki είπε...

Και του χρόνου, Καλή Μεγαλοβδομάδα και καλή Ανάσταση να έχουμε!!!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Αν και το ακούω πρώτη φορά αυτό το έθιμο μου φαίνεται πολύ γλυκό που έχει παραμείνει σαν παράδοση... Και του χρόνου με το καλό εύχομαι!!